здр колеги
Като карам по задръствания повече от 30мин и започва да се чува едно виене отпред. Звука е някъде зад ремъка, където се намира водната помпа предполагам.
Когато сменях ремъка не смених водната помпа (а трябвало) щото майсторите бяха "разбирачи".
Та въпроса ми е водната помпа ли вие?? И ако е тя означава че е за смяна така ли?
Тука четох че при работа на двигател като стиснах тръбите на водата трябва да са леко твърди... моите май не са. Също така колкото повече стоя по задръствания толкова по-трудно охлажда...
въпрос за водна помпа
- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
- RossenVlad
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- RossenVlad
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Ixidor
- Мнения: 340
- Регистриран на: Пон 02 юни 2008 9:19
- Автомобил: VW Bora 2.0 -- Honda CB500-R
- Двигател:
- Местоположение: сф / плд
RossenVlad написа:Ами казвам възможности, аз откъде да знам как вие. Не мога да я чуя.

djshomi написа:Ако нямаш хидравлика и клима първо откачи ремъка на динамото може то да вие, или със сигурнос шума идва от задната страна на двигателя.Може да е хидравлична помпа .
От задната страна идва специално се навирах да слушам

Тоя номер го прави само като загрее повечко.
A има опция да е за смяна, но да не e протекла????
- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
въпрос за водна помпа
Радо...а не може ли,с нещо дълго (не помня маркуч ли какво, споменаваше се в темите) да се чуе дали стърже помпата.
Чел съм че,като слушалка ставало и звукът се предавал.Дали пича може така да я хване.
Чел съм че,като слушалка ставало и звукът се предавал.Дали пича може така да я хване.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Хехехе... добре, де! Шумовете от двигателния отсек намаляха наполовина
А иначе това със слушането си е добра идея
При мен се пада малко ниско долу, над помпата е генератора ( с въртящата се на него шайба и перката зад шайбата), та не посмях да си набутвам главата около него, да не вземе да приложи професията, дето е на аватара ти!
За целта използвах най-обикновени и съвсем истински лекарски слушалки
Иначе с отверка става фокуса
Или с по-дълга желязна пръчка (тръбичка... к'вот има).
Допира се единия край до дадения възел, а на другия край ухото и слушаш
Дали ще е помпа на хидравликата, водна помпа или генератор- чува се добре.
Само дето аз съм дърво и не се усещам, че пиша глупости!
Смених лагера на помпата на хидравликата!
Водната помпа лагера е капсулован и се сменя цялата й предна част. с фланеца за шайбата, самия лагер вътре, турбинката и предната част на корпуса
То не, че и това не съм сменял, де! Въпроса е да не тръгне някой да мъчи да вади лагера на водната помпа, щото после няма сглабяне!
И внимавайте с развиването на болтчетата към корпуса й!
Корпуса е алуминиев, болтчетата- железни!
Такава хубава електрохимична корозия се получава, че да се развият всички, без да се скъса нито едно е горе-долу като 6 от ТОТО2, първо теглене!
Аз скъсах само едничко.... и после смених цялата помпа, със задната част на тялото!


А иначе това със слушането си е добра идея

При мен се пада малко ниско долу, над помпата е генератора ( с въртящата се на него шайба и перката зад шайбата), та не посмях да си набутвам главата около него, да не вземе да приложи професията, дето е на аватара ти!

За целта използвах най-обикновени и съвсем истински лекарски слушалки

Иначе с отверка става фокуса

Допира се единия край до дадения възел, а на другия край ухото и слушаш

Дали ще е помпа на хидравликата, водна помпа или генератор- чува се добре.
Само дето аз съм дърво и не се усещам, че пиша глупости!

Смених лагера на помпата на хидравликата!
Водната помпа лагера е капсулован и се сменя цялата й предна част. с фланеца за шайбата, самия лагер вътре, турбинката и предната част на корпуса

И внимавайте с развиването на болтчетата към корпуса й!
Корпуса е алуминиев, болтчетата- железни!
Такава хубава електрохимична корозия се получава, че да се развият всички, без да се скъса нито едно е горе-долу като 6 от ТОТО2, първо теглене!
Аз скъсах само едничко.... и после смених цялата помпа, със задната част на тялото!

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта