Голф 3 1.9ТДИ АФН вибрации в купето и на волана

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Чет 23 окт 2008 15:48


Ами той Валю вика че ми треперела от маховика, ама с колата не съм имал никакви проблеми относно тръгване, полусъединители и секви такива ... не знам дали ще успее да погледне .. но ще пробвам




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 23 окт 2008 18:23


от маховик не пуши бяло както си писал по горе;а и може и да не се намери време въобще -това не е 1Z
и моля не се насо4ваите винаги към маховик ,тои освен 4е притриса и шуми :wink:


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Чет 23 окт 2008 20:50


Никс .. какво да правя .. дай съвет :)


Потребителски аватар
kok12
Мнения: 640
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASZ
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kok12 » Чет 23 окт 2008 20:56


Тампон - и


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Пет 24 окт 2008 12:35


kok12 написа:Тампон - и


Смених два, които все още не бяха стигнали до края на живота си. Никаква промяна във "вибрирането". Третия също няма външни признаци. Не мисля, че е от тампон. Освен това тресе ужасно на свободни обороти (850-900 по оборотомер), но подам ли съвсем малко газ оборотите да дойдат на 1000-1100 всичко заспива.

Моля за компетентни мнения и помощ!


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Пет 24 окт 2008 15:28


I az kato kacha oborotite s okolo 50-100 i vsichko zaspiva. Na tebe kolega pushi li bqlo dokato zagree? P.S. Izvinqvaite za latinicata, no pisha ot telefon a na nego dori i "KREDOR" ne raboti.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 24 окт 2008 18:57


The^Maniac написа:
kok12 написа:Тампон - и


Смених два, които все още не бяха стигнали до края на живота си. Никаква промяна във "вибрирането". Третия също няма външни признаци. Не мисля, че е от тампон. Освен това тресе ужасно на свободни обороти (850-900 по оборотомер), но подам ли съвсем малко газ оборотите да дойдат на 1000-1100 всичко заспива.

Моля за компетентни мнения и помощ!

я пробваи да отка4иш кабела на "умната" дюза и пиши дали има разлика в шума и работата на мотора;нормалното е на отка4ен кабел да си вдигне леко оборотите и да е по шумен мотора-а ако няма разлика знаеш следващия дефектен елемент


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Съб 25 окт 2008 16:49


При откачване на буксата на кабела за третата дюза на работещ мотор, няма никаква разлика в работата му. Току що пробвах. Това ще рече, че е за смяна така ли? Само датчика или цялата дюза? Нова или втора употреба? А не би ли трябвало да дава грешка на ВАГ-КОМ, че не работи тази дюза? Такава дюза от ТДИ 90 коня става ли при мене или не?


neostead
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 22 юли 2008 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот neostead » Съб 25 окт 2008 17:42


колега незнам дали си си оправил колицата но и аз имам са6тия проблем и тои не е от тва 4е не6то е за смяна а за6тото смених тампони на двигатела,преди да ги смена имах проблем със скоросния лост при трагване на парва ми трепере6е скоросния лост има6е голям луфт ,а ина4е в купето никви вибрации даже и двигател4ето не се 4ува6е ,казахами да смена тампони на двигатела ,е смених ги сега имам 4уството 4е таблото 6те ме гу6не ,казаха ми предварително 4е 6те ги има тия вибрации 300-400 км ама аз ве4е минах 3000-4000 км и пак си ги има и то само на свободен ход


Потребителски аватар
nasttii
Мнения: 444
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: от тука

Мнениеот nasttii » Нед 26 окт 2008 17:09


здр. колеги,ще може ли да даде някои снимки на демферната шайба каде точно да бележа с тебешир


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Нед 26 окт 2008 21:35


Мисля си че тресенето може да идва и от самата генерация. Заслуша се днес че нещо тропа яко по генерацията.. не е лошо и те да се проверат.


Потребителски аватар
jungleboy
Мнения: 86
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 21:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jungleboy » Чет 30 окт 2008 1:14


Хайде и аз да се включа с проблемите треперенето. На мен пък като подавам газ над 2000 оборота и трепери и лоста за скоростите играе :) Интересното е че на празен ход си е ок, а само когато има натоварване (подам повечко газ) и се появяват вибрации и треперене на лоста. Това според вас от какво е? Като имате предвид че смених всички тампони на скоростната кутия - ефекта е нулев!


Потребителски аватар
zlostornika
Мнения: 56
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 15:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот zlostornika » Нед 02 ное 2008 21:35


Нека и аз се включа по темата. Карам дизел от повече от 2 години и съм видял доста. След смяна на нафтова помпа, основен ремонт на двигателя и куп други неща в последните дни разхода ми се покачи на 9/100. Не е нормално за такъв двигател. Нямам оборотомер за да видя на колко оборота работи но със сигурност са над 1000. Реших да си намаля оборотите от помпата и се получи същото тресене като при вас. Все едно ти разбиват таблото с хилти. Преди да пипна оборотите го нямаше това, но пък разхода ми е висок и не мога да седя и да пляскам с ръце. При тръгване на 1 ми претриса таблото и се губят оборотите и. Възможно ли е това всичко да е от съединител защото само той не е сменян. Не изключвам и тампони на двигателя.


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Пон 03 ное 2008 2:37


А възможно ли е от тази помпа да няма максимална скорост. Ако може от нея да ми е по ниска максималната скорост, благодарение на колегата ще открия ключа на загадката :)


VALKOV
Мнения: 264
Регистриран на: Чет 06 сеп 2007 12:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот VALKOV » Пон 03 ное 2008 17:33


longora написа:А възможно ли е от тази помпа да няма максимална скорост. Ако може от нея да ми е по ниска максималната скорост, благодарение на колегата ще открия ключа на загадката :)

Ама нали си с помпа=дюза мотор?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта