


Голф 3 1.9ТДИ АФН вибрации в купето и на волана
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
kok12 написа:Тампон - и
Смених два, които все още не бяха стигнали до края на живота си. Никаква промяна във "вибрирането". Третия също няма външни признаци. Не мисля, че е от тампон. Освен това тресе ужасно на свободни обороти (850-900 по оборотомер), но подам ли съвсем малко газ оборотите да дойдат на 1000-1100 всичко заспива.
Моля за компетентни мнения и помощ!
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
The^Maniac написа:kok12 написа:Тампон - и
Смених два, които все още не бяха стигнали до края на живота си. Никаква промяна във "вибрирането". Третия също няма външни признаци. Не мисля, че е от тампон. Освен това тресе ужасно на свободни обороти (850-900 по оборотомер), но подам ли съвсем малко газ оборотите да дойдат на 1000-1100 всичко заспива.
Моля за компетентни мнения и помощ!
я пробваи да отка4иш кабела на "умната" дюза и пиши дали има разлика в шума и работата на мотора;нормалното е на отка4ен кабел да си вдигне леко оборотите и да е по шумен мотора-а ако няма разлика знаеш следващия дефектен елемент
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
При откачване на буксата на кабела за третата дюза на работещ мотор, няма никаква разлика в работата му. Току що пробвах. Това ще рече, че е за смяна така ли? Само датчика или цялата дюза? Нова или втора употреба? А не би ли трябвало да дава грешка на ВАГ-КОМ, че не работи тази дюза? Такава дюза от ТДИ 90 коня става ли при мене или не?
колега незнам дали си си оправил колицата но и аз имам са6тия проблем и тои не е от тва 4е не6то е за смяна а за6тото смених тампони на двигатела,преди да ги смена имах проблем със скоросния лост при трагване на парва ми трепере6е скоросния лост има6е голям луфт ,а ина4е в купето никви вибрации даже и двигател4ето не се 4ува6е ,казахами да смена тампони на двигатела ,е смених ги сега имам 4уството 4е таблото 6те ме гу6не ,казаха ми предварително 4е 6те ги има тия вибрации 300-400 км ама аз ве4е минах 3000-4000 км и пак си ги има и то само на свободен ход
- jungleboy
- Мнения: 86
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 21:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Хайде и аз да се включа с проблемите треперенето. На мен пък като подавам газ над 2000 оборота и трепери и лоста за скоростите играе
Интересното е че на празен ход си е ок, а само когато има натоварване (подам повечко газ) и се появяват вибрации и треперене на лоста. Това според вас от какво е? Като имате предвид че смених всички тампони на скоростната кутия - ефекта е нулев!

- zlostornika
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 15:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Нека и аз се включа по темата. Карам дизел от повече от 2 години и съм видял доста. След смяна на нафтова помпа, основен ремонт на двигателя и куп други неща в последните дни разхода ми се покачи на 9/100. Не е нормално за такъв двигател. Нямам оборотомер за да видя на колко оборота работи но със сигурност са над 1000. Реших да си намаля оборотите от помпата и се получи същото тресене като при вас. Все едно ти разбиват таблото с хилти. Преди да пипна оборотите го нямаше това, но пък разхода ми е висок и не мога да седя и да пляскам с ръце. При тръгване на 1 ми претриса таблото и се губят оборотите и. Възможно ли е това всичко да е от съединител защото само той не е сменян. Не изключвам и тампони на двигателя.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта