Светлини ...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Караиванов
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Светлини ...

Мнениеот Караиванов » Пон 27 окт 2008 16:49


Защо когато съм на дълги светлини като бутна светкавицата светлината се усилва , а като я пусна дългите ми светят жълтаво ?
Имам реле на дългите светлини.




Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Светлини ...

Мнениеот Tinko » Пон 27 окт 2008 16:54


Защото бичиш и дълги и къси.... Или това с релето не е както трябва....


Потребителски аватар
Караиванов
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Светлини ...

Мнениеот Караиванов » Пон 27 окт 2008 17:08


Tinko написа:Защото бичиш и дълги и къси.... Или това с релето не е както трябва....

Когато съм на дълги късите не светят а дори и да махна релето проблема си остава


Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Светлини ...

Мнениеот feb » Пон 27 окт 2008 17:19


Караиванов написа:
Tinko написа:Защото бичиш и дълги и къси.... Или това с релето не е както трябва....

Когато съм на дълги късите не светят а дори и да махна релето проблема си остава

Докато си играеш с лоста, демек дръпнат е към теб, светят и двете. Поне на моята е така.
А това, че си с реле няма никакво значение, защото онова, което ти е карало "+" на дългите преди сега ти е управление на релето, така че разлика не виждам! Просто големият ток не минава през ключа ти, а през релето.
Освен това не знам каква е тази "светкавица", след като си вече на дълги!?


Потребителски аватар
valkilmera
Мнения: 800
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
Автомобил: Golf3 4 Audi A3
Двигател: ABS AZD 8P
Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g

????

Мнениеот valkilmera » Пон 27 окт 2008 18:05


Не си писал за каква кола става на въпрос :!:
На всички коли с едносекционни фарове(Една кружка за къси и дълги)светлини при подаване на лостчето за светкавица светят и двете и става доста силен светлинния сноп.
Когато нормално включването светчт поотделно. :idea: :!:


Потребителски аватар
GRUEL
Мнения: 541
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
Автомобил: 1995 Golf III GT
Двигател: AEK
Местоположение: София

Мнениеот GRUEL » Пон 27 окт 2008 18:13


Пластините на лоста се захабяват с времето и затова е така. Като държиш лоста дръпнат пластините имат по-голяма контактна площ и тогава фаровете свртят силно(както би трябвало да си светят), а като го пуснеш, той се връща леко, пластините губят част от контактната площ и фаровете почват да светят по-слабичко...


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Пон 27 окт 2008 18:18


GRUEL написа:Пластините на лоста се захабяват с времето и затова е така. Като държиш лоста дръпнат пластините имат по-голяма контактна площ и тогава фаровете свртят силно(както би трябвало да си светят), а като го пуснеш, той се връща леко, пластините губят част от контактната площ и фаровете почват да светят по-слабичко...


Точно ...

Ако е много голяма разликата значи няма да е лошо да си боднеш реленца на фаровете ...


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 27 окт 2008 18:28


той има релета :lol:


Потребителски аватар
Караиванов
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Караиванов » Пон 27 окт 2008 19:05


webdude написа:
GRUEL написа:Пластините на лоста се захабяват с времето и затова е така. Като държиш лоста дръпнат пластините имат по-голяма контактна площ и тогава фаровете свртят силно(както би трябвало да си светят), а като го пуснеш, той се връща леко, пластините губят част от контактната площ и фаровете почват да светят по-слабичко...


Точно ...

Ако е много голяма разликата значи няма да е лошо да си боднеш реленца на фаровете ...

Реле имам само на дългите просто така я докарах от Австрия не че виждам някъкъв смисал от него понеже нямам намерение да слагам по силни крушки въпросът ми беше защо на дългите ми светят малко по слабо. Мерси на всички отзова ли се


Потребителски аватар
valkilmera
Мнения: 800
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
Автомобил: Golf3 4 Audi A3
Двигател: ABS AZD 8P
Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g

---

Мнениеот valkilmera » Пон 27 окт 2008 23:45


GRUEL написа:Пластините на лоста се захабяват с времето и затова е така. Като държиш лоста дръпнат пластините имат по-голяма контактна площ и тогава фаровете свртят силно(както би трябвало да си светят), а като го пуснеш, той се връща леко, пластините губят част от контактната площ и фаровете почват да светят по-слабичко...



Дрън-дрън!!!!!!! :shock

Значи на всички коли които съм карал и те не са от една и съща марка лостчето за фаровете е било прецакано!!!!! :roll:

Сори ама не съм съгласен.
Това са марки от моделите на ---ЛАДА(седмица),Жигули,Волга,УАЗ,Латвия,Фиат-модели-Типо,Темпра,Уно,55,Пунто,Опел----Кадет 1,2,Омега, Корса,Форд- Ескорт,Орион,Мондео,Транзит,Фиеста
Фв-Голф,Пасат,Венто и тнт.


Извинявам се колега но не може на всички тези коли да е един и същ проблема и хората така да си ги карат.
Придържам се от моето по-Горе мнение и кзвам че си е така :!:

Ако наистина Фаровете на Темопускателя светят слабо ,значи има нужда от Ел.Техник!!!


Потребителски аватар
GRUEL
Мнения: 541
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
Автомобил: 1995 Golf III GT
Двигател: AEK
Местоположение: София

Мнениеот GRUEL » Вто 28 окт 2008 9:22


И аз така си мислех, в тази тема е дискутирано по въпроса...


Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот feb » Вто 28 окт 2008 9:26


valkilmera написа:Не си писал за каква кола става на въпрос

Трънки! А колата от гаража? Че и снимки има!

GRUEL написа:Пластините на лоста се захабяват с времето и затова е така. Като държиш лоста дръпнат пластините имат по-голяма контактна площ и тогава фаровете свртят силно(както би трябвало да си светят), а като го пуснеш, той се връща леко, пластините губят част от контактната площ и фаровете почват да светят по-слабичко...

Глупости!

webdude написа:Точно ...

Ако е много голяма разликата значи няма да е лошо да си боднеш реленца на фаровете ...

Интересно защо никой не чете, а само пише!? Вече си е "боднал" реленца на фаровете за които пита, а именно ДЪЛГИТЕ.

Последна промяна от feb на Вто 28 окт 2008 13:45, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 28 окт 2008 9:28


Явно не е боднал релето както трябва, за да има такава разлика има загуба в ключа.


Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот feb » Вто 28 окт 2008 9:39


vasstop написа:Явно не е боднал релето както трябва, за да има такава разлика има загуба в ключа.

Нещо не те разбрах. Релето има 2 състояния. Включено и изключено и целта му е точно да премахне загубата в ключа и кабелите след него. Как точно с управлението на релето ще му кажеш да се включва "по-силно" или "по-слабо"!?


Потребителски аватар
GRUEL
Мнения: 541
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
Автомобил: 1995 Golf III GT
Двигател: AEK
Местоположение: София

Мнениеот GRUEL » Вто 28 окт 2008 9:49


С релета не съм се занимавал ама ако е както си мисля ключа трябва само да управлява релето, като силовата верига не минава през ключа. И щом след монтиране на релета пак има загуби, то значи ключа все още участва в силовата верига, и от там и загубите...ама не съм сигурен, както казах с релета не съм се занимавал...
П.П. Що ли изобщо го написах тва, като не съм сигура кво говоря?!? :oops:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 123 госта