Защо когато съм на дълги светлини като бутна светкавицата светлината се усилва , а като я пусна дългите ми светят жълтаво ?
Имам реле на дългите светлини.



Светлини ...
- Караиванов
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 18:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Светлини ...
Защото бичиш и дълги и къси.... Или това с релето не е както трябва....
- Караиванов
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 18:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Светлини ...
Tinko написа:Защото бичиш и дълги и къси.... Или това с релето не е както трябва....
Когато съм на дълги късите не светят а дори и да махна релето проблема си остава
Re: Светлини ...
Караиванов написа:Tinko написа:Защото бичиш и дълги и къси.... Или това с релето не е както трябва....
Когато съм на дълги късите не светят а дори и да махна релето проблема си остава
Докато си играеш с лоста, демек дръпнат е към теб, светят и двете. Поне на моята е така.
А това, че си с реле няма никакво значение, защото онова, което ти е карало "+" на дългите преди сега ти е управление на релето, така че разлика не виждам! Просто големият ток не минава през ключа ти, а през релето.
Освен това не знам каква е тази "светкавица", след като си вече на дълги!?
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
????
Не си писал за каква кола става на въпрос
На всички коли с едносекционни фарове(Една кружка за къси и дълги)светлини при подаване на лостчето за светкавица светят и двете и става доста силен светлинния сноп.
Когато нормално включването светчт поотделно.


На всички коли с едносекционни фарове(Една кружка за къси и дълги)светлини при подаване на лостчето за светкавица светят и двете и става доста силен светлинния сноп.
Когато нормално включването светчт поотделно.


- GRUEL
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
- Автомобил: 1995 Golf III GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: София
Пластините на лоста се захабяват с времето и затова е така. Като държиш лоста дръпнат пластините имат по-голяма контактна площ и тогава фаровете свртят силно(както би трябвало да си светят), а като го пуснеш, той се връща леко, пластините губят част от контактната площ и фаровете почват да светят по-слабичко...
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
GRUEL написа:Пластините на лоста се захабяват с времето и затова е така. Като държиш лоста дръпнат пластините имат по-голяма контактна площ и тогава фаровете свртят силно(както би трябвало да си светят), а като го пуснеш, той се връща леко, пластините губят част от контактната площ и фаровете почват да светят по-слабичко...
Точно ...
Ако е много голяма разликата значи няма да е лошо да си боднеш реленца на фаровете ...
- Караиванов
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 18:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
webdude написа:GRUEL написа:Пластините на лоста се захабяват с времето и затова е така. Като държиш лоста дръпнат пластините имат по-голяма контактна площ и тогава фаровете свртят силно(както би трябвало да си светят), а като го пуснеш, той се връща леко, пластините губят част от контактната площ и фаровете почват да светят по-слабичко...
Точно ...
Ако е много голяма разликата значи няма да е лошо да си боднеш реленца на фаровете ...
Реле имам само на дългите просто така я докарах от Австрия не че виждам някъкъв смисал от него понеже нямам намерение да слагам по силни крушки въпросът ми беше защо на дългите ми светят малко по слабо. Мерси на всички отзова ли се
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
---
GRUEL написа:Пластините на лоста се захабяват с времето и затова е така. Като държиш лоста дръпнат пластините имат по-голяма контактна площ и тогава фаровете свртят силно(както би трябвало да си светят), а като го пуснеш, той се връща леко, пластините губят част от контактната площ и фаровете почват да светят по-слабичко...
Дрън-дрън!!!!!!!

Значи на всички коли които съм карал и те не са от една и съща марка лостчето за фаровете е било прецакано!!!!!

Сори ама не съм съгласен.
Това са марки от моделите на ---ЛАДА(седмица),Жигули,Волга,УАЗ,Латвия,Фиат-модели-Типо,Темпра,Уно,55,Пунто,Опел----Кадет 1,2,Омега, Корса,Форд- Ескорт,Орион,Мондео,Транзит,Фиеста
Фв-Голф,Пасат,Венто и тнт.
Извинявам се колега но не може на всички тези коли да е един и същ проблема и хората така да си ги карат.
Придържам се от моето по-Горе мнение и кзвам че си е така

Ако наистина Фаровете на Темопускателя светят слабо ,значи има нужда от Ел.Техник!!!
- GRUEL
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
- Автомобил: 1995 Golf III GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: София
И аз така си мислех, в тази тема е дискутирано по въпроса...
valkilmera написа:Не си писал за каква кола става на въпрос
Трънки! А колата от гаража? Че и снимки има!
GRUEL написа:Пластините на лоста се захабяват с времето и затова е така. Като държиш лоста дръпнат пластините имат по-голяма контактна площ и тогава фаровете свртят силно(както би трябвало да си светят), а като го пуснеш, той се връща леко, пластините губят част от контактната площ и фаровете почват да светят по-слабичко...
Глупости!
webdude написа:Точно ...
Ако е много голяма разликата значи няма да е лошо да си боднеш реленца на фаровете ...
Интересно защо никой не чете, а само пише!? Вече си е "боднал" реленца на фаровете за които пита, а именно ДЪЛГИТЕ.
Последна промяна от feb на Вто 28 окт 2008 13:45, променено общо 1 път.
vasstop написа:Явно не е боднал релето както трябва, за да има такава разлика има загуба в ключа.
Нещо не те разбрах. Релето има 2 състояния. Включено и изключено и целта му е точно да премахне загубата в ключа и кабелите след него. Как точно с управлението на релето ще му кажеш да се включва "по-силно" или "по-слабо"!?
- GRUEL
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
- Автомобил: 1995 Golf III GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: София
С релета не съм се занимавал ама ако е както си мисля ключа трябва само да управлява релето, като силовата верига не минава през ключа. И щом след монтиране на релета пак има загуби, то значи ключа все още участва в силовата верига, и от там и загубите...ама не съм сигурен, както казах с релета не съм се занимавал...
П.П. Що ли изобщо го написах тва, като не съм сигура кво говоря?!?
П.П. Що ли изобщо го написах тва, като не съм сигура кво говоря?!?

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта