въпрос акумулатор

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Вто 28 окт 2008 11:41


прав си .... дано сичко е ок , .. шегувам се




fasty
Мнения: 85
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот fasty » Вто 28 окт 2008 20:39


В МЕТРО от 30 .10 .08 . има примоция :MONBAT 44 ка десен +, 80 лв.на къси разстояния по бързо се зарежда , но преди да се набуташ
пробвай с другq както каза groznika[здраво бате]


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Вто 28 окт 2008 21:42


freestyler911 написа:не говорим за самото палене , пали лесно , а говорим за въртенето , което очевидно идва от слабия акумулатор ,.

Що бре-може и от стартера да е?Ако е пълен с мизерия :roll: ...


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Вто 28 окт 2008 22:23


ми прочетете началото на темата ПАК


fasty
Мнения: 85
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот fasty » Вто 28 окт 2008 22:27


chy написа:
freestyler911 написа:не говорим за самото палене , пали лесно , а говорим за въртенето , което очевидно идва от слабия акумулатор ,.

Що бре-може и от стартера да е?Ако е пълен с мизерия :roll: ...


На колко години е акумулаторот.


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Вто 28 окт 2008 22:50


freestyler911 написа:ми прочетете началото на темата ПАК

Да де-четох го...
(на другата ми кола се беше прецакал алтернатора(пак)-тя не е измислена като ФВ-ако има нещо по електриката да свети лампата,ами като дадеш на контакт-ако не свети лампата,значи лошо...Ама няма кой да гледа...не знам колко дни(или часа) е било така,ама колата умря по време на движение,акумулатора показваше под 7 волта.Смених квото трябваше,обслужих акумулатора(който е на повече от 6 години) и пак съм в джаза....
А на един пасат-стартера беше затлачен и с нов акумулатор се мъчеше да върти-затова го споменах)

За тея стойности които си написал,единственото обяснение е както написа Анонимко-виж премери в момента на стартиране кво се случва


hbnv

Вероятно проблемът е в контактно съпротивление

Мнениеот hbnv » Сря 29 окт 2008 11:11


Понеже ти се рестартира часовника, това показва, че при палене напрежението пада много - провери кабелите от акумулатора към маса и към колата, разглоби, изчисти, смажи, сглоби. Даже и със стар акумулатор, ако се направил това няма да имаш проблеми.

Как ще разбереш, че това трябва да се направи - при работеща кола мериш напрежението на полюсите на акумулатора и после на гнездото на запалката - ако се различават имаш някъде лош контакт по веригата.

Ако лошият контакт е при акумулатора има разлика в напрежението, измерено на клемите и на кабелите.

Акумулаторът, ако е паднал, поне един път го зареди 10 -12 часа със зарядно - с каране не става даже и софийски 10 км = равно на час и половина задръствания.


Понеже акумулатърът е химичен източник след като изгасиш колата известно време стои около 13 V т.е и да измериш информацията е нулева - затова напрежението му го измери преди да запалиш. Разреден акумулатор със здрави клетки пак е 12 V, но няма капацитет за пусковия ток на стартера и напрежението пада при палене, даже и при добри контактни с клемите и инсталацията.


Ако караш през ден или два и скапан акумулатор ще те изкара дълго време.


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Сря 29 окт 2008 12:16


Е аз не мога да се стърпя и да не вкарам още един филм в програмата :)

Бобина!...
При мен преди да си замине бобинко, в студените и кондензирани сутрини при 1-во палене ми се анулираше часовника, демек получаваше се голям спад на напрежението...
И понеже сезона е такъв, че проблеми от сорта контактни изплуват на дневен ред, моя съвет е провери да ти мирна главата, че идва сезона на белите мечки.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Сря 29 окт 2008 15:07


И аз да кажа - при мене също ми се нулираше часовника и го оправиха в следната посрледователност: лоша маса на генератора /окисляването на -а на акумулатора изчезна/, реле- регулатор на напрежението /беше изперкало и при високи обороти подаваше 13,5В. А най баналнто - при слаб акумулатор, при запалване също може да се нулира часовника от пад на напрежението, така че проверката му ще покаже дали да се ровиш в горните две причини.


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Сря 29 окт 2008 15:33


като се има предвид как се е стигнало до проблема (което почти никой не чете) .... трябва му зареждане.
Колегата Blinder, ми услужи с зарядно(за което огромно благодаря) , но ми се чини че не го зареди както трябва , останах с впечатление че го зарежда на порциики (цъкне малко поспре после пак) , което според моите скромни познания по ел. техника не е нормално , май ще търся друго , работещо зарядно ...

Някой ако има , и може да ми услужи ще съм благодарен


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Сря 29 окт 2008 15:39


Ако има окасена клетка, зарядното ще прави точно цък-цък язък. /има напрежение, ама няма ампераж/


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Мнениеот freestyler911 » Сря 29 окт 2008 15:48


е от какво може да окъси тая клетка ???


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Сря 29 окт 2008 15:49


от стар акумулатор


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Сря 29 окт 2008 16:04


Просто активната маса се свлича и окасява клетката. Днешните акумулатори, като всичко друго ги правят колкото да им мине гаранцията и айде в кофата. Старата искра, ако се обслужваше правилно изкарваше мин. 8 години, а новите някои от тях вече не стават и след първата.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта