въпрос акумулатор
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
freestyler911 написа:ми прочетете началото на темата ПАК
Да де-четох го...
(на другата ми кола се беше прецакал алтернатора(пак)-тя не е измислена като ФВ-ако има нещо по електриката да свети лампата,ами като дадеш на контакт-ако не свети лампата,значи лошо...Ама няма кой да гледа...не знам колко дни(или часа) е било така,ама колата умря по време на движение,акумулатора показваше под 7 волта.Смених квото трябваше,обслужих акумулатора(който е на повече от 6 години) и пак съм в джаза....
А на един пасат-стартера беше затлачен и с нов акумулатор се мъчеше да върти-затова го споменах)
За тея стойности които си написал,единственото обяснение е както написа Анонимко-виж премери в момента на стартиране кво се случва
-
hbnv
Вероятно проблемът е в контактно съпротивление
Понеже ти се рестартира часовника, това показва, че при палене напрежението пада много - провери кабелите от акумулатора към маса и към колата, разглоби, изчисти, смажи, сглоби. Даже и със стар акумулатор, ако се направил това няма да имаш проблеми.
Как ще разбереш, че това трябва да се направи - при работеща кола мериш напрежението на полюсите на акумулатора и после на гнездото на запалката - ако се различават имаш някъде лош контакт по веригата.
Ако лошият контакт е при акумулатора има разлика в напрежението, измерено на клемите и на кабелите.
Акумулаторът, ако е паднал, поне един път го зареди 10 -12 часа със зарядно - с каране не става даже и софийски 10 км = равно на час и половина задръствания.
Понеже акумулатърът е химичен източник след като изгасиш колата известно време стои около 13 V т.е и да измериш информацията е нулева - затова напрежението му го измери преди да запалиш. Разреден акумулатор със здрави клетки пак е 12 V, но няма капацитет за пусковия ток на стартера и напрежението пада при палене, даже и при добри контактни с клемите и инсталацията.
Ако караш през ден или два и скапан акумулатор ще те изкара дълго време.
Как ще разбереш, че това трябва да се направи - при работеща кола мериш напрежението на полюсите на акумулатора и после на гнездото на запалката - ако се различават имаш някъде лош контакт по веригата.
Ако лошият контакт е при акумулатора има разлика в напрежението, измерено на клемите и на кабелите.
Акумулаторът, ако е паднал, поне един път го зареди 10 -12 часа със зарядно - с каране не става даже и софийски 10 км = равно на час и половина задръствания.
Понеже акумулатърът е химичен източник след като изгасиш колата известно време стои около 13 V т.е и да измериш информацията е нулева - затова напрежението му го измери преди да запалиш. Разреден акумулатор със здрави клетки пак е 12 V, но няма капацитет за пусковия ток на стартера и напрежението пада при палене, даже и при добри контактни с клемите и инсталацията.
Ако караш през ден или два и скапан акумулатор ще те изкара дълго време.
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
Е аз не мога да се стърпя и да не вкарам още един филм в програмата
Бобина!...
При мен преди да си замине бобинко, в студените и кондензирани сутрини при 1-во палене ми се анулираше часовника, демек получаваше се голям спад на напрежението...
И понеже сезона е такъв, че проблеми от сорта контактни изплуват на дневен ред, моя съвет е провери да ти мирна главата, че идва сезона на белите мечки.
Бобина!...
При мен преди да си замине бобинко, в студените и кондензирани сутрини при 1-во палене ми се анулираше часовника, демек получаваше се голям спад на напрежението...
И понеже сезона е такъв, че проблеми от сорта контактни изплуват на дневен ред, моя съвет е провери да ти мирна главата, че идва сезона на белите мечки.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
И аз да кажа - при мене също ми се нулираше часовника и го оправиха в следната посрледователност: лоша маса на генератора /окисляването на -а на акумулатора изчезна/, реле- регулатор на напрежението /беше изперкало и при високи обороти подаваше 13,5В. А най баналнто - при слаб акумулатор, при запалване също може да се нулира часовника от пад на напрежението, така че проверката му ще покаже дали да се ровиш в горните две причини.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
като се има предвид как се е стигнало до проблема (което почти никой не чете) .... трябва му зареждане.
Колегата Blinder, ми услужи с зарядно(за което огромно благодаря) , но ми се чини че не го зареди както трябва , останах с впечатление че го зарежда на порциики (цъкне малко поспре после пак) , което според моите скромни познания по ел. техника не е нормално , май ще търся друго , работещо зарядно ...
Някой ако има , и може да ми услужи ще съм благодарен
Колегата Blinder, ми услужи с зарядно(за което огромно благодаря) , но ми се чини че не го зареди както трябва , останах с впечатление че го зарежда на порциики (цъкне малко поспре после пак) , което според моите скромни познания по ел. техника не е нормално , май ще търся друго , работещо зарядно ...
Някой ако има , и може да ми услужи ще съм благодарен
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 30 госта