


Светлини ...
- venci&vento
- Мнения: 165
- Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:44
- Автомобил: VENTO
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: София
venci&vento написа:Колега , извади това реле което е за дългите и кажи дали тогава ще светят . След този експеримент може да се определи по-точно какъв е проблема .
Караиванов написа:Когато съм на дълги късите не светят а дори и да махна релето проблема си остава
Не ти трябва да четеш! За к'во ти е?
Хайде сега имаш достатъчно инфо, за да "определиш по-точно какъв е проблема"!?
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
Re: ????
valkilmera написа:Не си писал за каква кола става на въпрос![]()
На всички коли с едносекционни фарове(Една кружка за къси и дълги)светлини при подаване на лостчето за светкавица светят и двете и става доста силен светлинния сноп.
Когато нормално включването светчт поотделно.![]()

Да се чете добре а не да се пускат мнения-Напразно!!!
На голфчето късите и дългите са в големия фар нали



Провери когато си на къси и след това накарай някой да пусне дългите и ще видиш че късите изгасят а дългите се включват,после да дръпне лостчето за светкавица и ще светнат и двете


- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
!!!!
П/с!!!!!!
Имам един приятел с същия голф 2 и при него да се смееш ли или а плачеш му бе изгоряла на левия фар кружката за къси -А на десния тази на дълги
Представи си каква картинка излезе

Имам един приятел с същия голф 2 и при него да се смееш ли или а плачеш му бе изгоряла на левия фар кружката за къси -А на десния тази на дълги


Представи си каква картинка излезе



- Караиванов
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 18:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: ????
valkilmera написа:valkilmera написа:Не си писал за каква кола става на въпрос![]()
На всички коли с едносекционни фарове(Една кружка за къси и дълги)светлини при подаване на лостчето за светкавица светят и двете и става доста силен светлинния сноп.
Когато нормално включването светчт поотделно.![]()
Май съм писал,за какви фарове става въпрос!!!
Да се чете добре а не да се пускат мнения-Напразно!!!
На голфчето късите и дългите са в големия фар нали![]()
![]()
![]()
Провери когато си на къси и след това накарай някой да пусне дългите и ще видиш че късите изгасят а дългите се включват,после да дръпне лостчето за светкавица и ще светнат и двете![]()
Малките фарчета са за дълги

Re: ????
Караиванов написа:Малките фарчета са за дълги
Може ли малко допълнителни обяснения, моля?
Когато включиш дълги ти свети само вътрешната двойка(малките фарчета) и габаритите от външната ли?
А на къси ти светят габаритите и късите, които са в една и съща секция?
Нещо нямам спомен да съм виждал голф, на който да му светят само вътрешните фарове, ама да речем че това може да е нормално ако не се е случвало такъв да кара срещу мен на дълги.
Все си мисля обаче, че светят и четирите по някое време...!?
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
- Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
- Двигател: CBDC 2010
- Местоположение: София,
Аз съм с Пасат, но и при мен се наблюдава това явление. Включени са къси и дълги. Фаровете са двусекционни и при това положение светят и четирите крушки - на късите и на дългите. И когато дръпна ключа, с който се включват дългите към мен, все едно да присветна, светенето на дългите се усилва. Като го отпусна, светенето намалява. Релета нямам. Според мен единствената причина за тази промяна в светенето е ключа.
GVG написа:Аз съм с Пасат, но и при мен се наблюдава това явление. Включени са къси и дълги. Фаровете са двусекционни и при това положение светят и четирите крушки - на късите и на дългите. И когато дръпна ключа, с който се включват дългите към мен, все едно да присветна, светенето на дългите се усилва. Като го отпусна, светенето намалява. Релета нямам. Според мен единствената причина за тази промяна в светенето е ключа.
Това е супер странно, но поне при теб няма релета, така че може да има загуби в ключа, въпреки че не съм разглобявал такъв и ми е трудно да си представя какви ще да са тези контакти, та да оказват чак такова влияние.
По никакъв начин обаче не виждам как ключа със загубите си може да повлияе на светлини, които минават през релета, както е при Караиванов.
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
- Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
- Двигател: CBDC 2010
- Местоположение: София,
Аз също не съм запознат с устройството на ключа, но мисля, че ако в него има някакви загуби, а то явно има, това означава, че контактното съпротивление на пластините е по-високо от нормалното, което води до загряване, а от там рано или късно до повреда. Ако се сложат релета обаче, тази промяна в силата на светенето на дългите при притискане на ключа и отпускане не трябва да я има - просто няма как. Ключът е или включен или изключен и целия ток минава през контактите на релето.
Добре че почти не карам на дълги, пък и от както сложих ксенон на късите май не се и налага. Просто споделих, че и при мен ключът влияе на силата на светене на дългите.
Добре че почти не карам на дълги, пък и от както сложих ксенон на късите май не се и налага. Просто споделих, че и при мен ключът влияе на силата на светене на дългите.
- Караиванов
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 18:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
- LiRiX
- Мнения: 523
- Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
- Автомобил: SEAT LEON
- Двигател: AUS 2001
- Местоположение: Търговище
Пич не съм чак толкова на ясно, но и при мен е така и мисля, че е нормално. Ако задържа лоста по-дълго време дръпнат ще ми изгори цялата крушка. Просто, при самото дръпване светва повече, защото светят и късите и дългите, а когато го пускеш(лостчето) угасват късите и остават само дългите.
Нека някой по-компетентен да се изкаже. При различни фарове, системата предполагам е различна. Аз съм с G3 1993 с едносекционни фарове.
Нека някой по-компетентен да се изкаже. При различни фарове, системата предполагам е различна. Аз съм с G3 1993 с едносекционни фарове.
Караиванов написа:Колата е с четери фара. На дълги светят и четирите, като дръпна ключа за светкавицата светлината се усилва, а като го пусна намалява, дори и като махна релето положението е същото.
Има ли възможност късите и дългите да са ти в едната секция?
В този род на мисли, какви са ти крушките там, във външните фарове?
А вътрешните да са просто спомагателни, нещо като фари за мъгла?
Тогава има обяснение на феномена и то е, че на дръпнат лост ти свети де що има крушка.

А на пуснат - вътрешните светят заедно с къси или дълги от външните.
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
!!!
Колеги!!!
Не четете внимателно!!!
По горе е обяснено...
Не четете внимателно!!!

По горе е обяснено...
- Караиванов
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 18:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
feb написа:Караиванов написа:Колата е с четери фара. На дълги светят и четирите, като дръпна ключа за светкавицата светлината се усилва, а като го пусна намалява, дори и като махна релето положението е същото.
Има ли възможност късите и дългите да са ти в едната секция?
В този род на мисли, какви са ти крушките там, във външните фарове?
А вътрешните да са просто спомагателни, нещо като фари за мъгла?
Тогава има обяснение на феномена и то е, че на дръпнат лост ти свети де що има крушка.
А на пуснат - вътрешните светят заедно с къси или дълги от външните.
Късите не светят изобщо когато съм на дълги и дръпна лостчето.
Скоро като разглобим волана и ще видим дали е от пластинката спомената по-горе или нещо друго от там и ще пиша какво е станало

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: radotom и 71 госта