Светлини ...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
venci&vento
Мнения: 165
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:44
Автомобил: VENTO
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: София

Мнениеот venci&vento » Вто 28 окт 2008 13:04


Колега , извади това реле което е за дългите и кажи дали тогава ще светят . След този експеримент може да се определи по-точно какъв е проблема .




Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот feb » Вто 28 окт 2008 13:08


venci&vento написа:Колега , извади това реле което е за дългите и кажи дали тогава ще светят . След този експеримент може да се определи по-точно какъв е проблема .


Караиванов написа:Когато съм на дълги късите не светят а дори и да махна релето проблема си остава


Не ти трябва да четеш! За к'во ти е?
Хайде сега имаш достатъчно инфо, за да "определиш по-точно какъв е проблема"!?


Потребителски аватар
valkilmera
Мнения: 800
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
Автомобил: Golf3 4 Audi A3
Двигател: ABS AZD 8P
Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g

Re: ????

Мнениеот valkilmera » Вто 28 окт 2008 20:20


valkilmera написа:Не си писал за каква кола става на въпрос :!:
На всички коли с едносекционни фарове(Една кружка за къси и дълги)светлини при подаване на лостчето за светкавица светят и двете и става доста силен светлинния сноп.
Когато нормално включването светчт поотделно. :idea: :!:




:arrow: Май съм писал,за какви фарове става въпрос!!!
Да се чете добре а не да се пускат мнения-Напразно!!!

На голфчето късите и дългите са в големия фар нали :?: :?: :?:
Провери когато си на къси и след това накарай някой да пусне дългите и ще видиш че късите изгасят а дългите се включват,после да дръпне лостчето за светкавица и ще светнат и двете :idea:
:arrow:


Потребителски аватар
valkilmera
Мнения: 800
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
Автомобил: Golf3 4 Audi A3
Двигател: ABS AZD 8P
Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g

!!!!

Мнениеот valkilmera » Вто 28 окт 2008 20:23


П/с!!!!!!
Имам един приятел с същия голф 2 и при него да се смееш ли или а плачеш му бе изгоряла на левия фар кружката за къси -А на десния тази на дълги :lol: :D
Представи си каква картинка излезе :idea: :don't worry :lol


Потребителски аватар
Караиванов
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: ????

Мнениеот Караиванов » Чет 30 окт 2008 22:22


valkilmera написа:
valkilmera написа:Не си писал за каква кола става на въпрос :!:
На всички коли с едносекционни фарове(Една кружка за къси и дълги)светлини при подаване на лостчето за светкавица светят и двете и става доста силен светлинния сноп.
Когато нормално включването светчт поотделно. :idea: :!:




:arrow: Май съм писал,за какви фарове става въпрос!!!
Да се чете добре а не да се пускат мнения-Напразно!!!

На голфчето късите и дългите са в големия фар нали :?: :?: :?:
Провери когато си на къси и след това накарай някой да пусне дългите и ще видиш че късите изгасят а дългите се включват,после да дръпне лостчето за светкавица и ще светнат и двете :idea:
:arrow:



Малките фарчета са за дълги :wink:


Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ????

Мнениеот feb » Пет 31 окт 2008 13:47


Караиванов написа:Малките фарчета са за дълги :wink:

Може ли малко допълнителни обяснения, моля?
Когато включиш дълги ти свети само вътрешната двойка(малките фарчета) и габаритите от външната ли?
А на къси ти светят габаритите и късите, които са в една и съща секция?
Нещо нямам спомен да съм виждал голф, на който да му светят само вътрешните фарове, ама да речем че това може да е нормално ако не се е случвало такъв да кара срещу мен на дълги.
Все си мисля обаче, че светят и четирите по някое време...!?


GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Мнениеот GVG » Пет 31 окт 2008 16:17


Аз съм с Пасат, но и при мен се наблюдава това явление. Включени са къси и дълги. Фаровете са двусекционни и при това положение светят и четирите крушки - на късите и на дългите. И когато дръпна ключа, с който се включват дългите към мен, все едно да присветна, светенето на дългите се усилва. Като го отпусна, светенето намалява. Релета нямам. Според мен единствената причина за тази промяна в светенето е ключа.


Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот feb » Пет 31 окт 2008 16:25


GVG написа:Аз съм с Пасат, но и при мен се наблюдава това явление. Включени са къси и дълги. Фаровете са двусекционни и при това положение светят и четирите крушки - на късите и на дългите. И когато дръпна ключа, с който се включват дългите към мен, все едно да присветна, светенето на дългите се усилва. Като го отпусна, светенето намалява. Релета нямам. Според мен единствената причина за тази промяна в светенето е ключа.

Това е супер странно, но поне при теб няма релета, така че може да има загуби в ключа, въпреки че не съм разглобявал такъв и ми е трудно да си представя какви ще да са тези контакти, та да оказват чак такова влияние.
По никакъв начин обаче не виждам как ключа със загубите си може да повлияе на светлини, които минават през релета, както е при Караиванов.


GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Мнениеот GVG » Пет 31 окт 2008 16:40


Аз също не съм запознат с устройството на ключа, но мисля, че ако в него има някакви загуби, а то явно има, това означава, че контактното съпротивление на пластините е по-високо от нормалното, което води до загряване, а от там рано или късно до повреда. Ако се сложат релета обаче, тази промяна в силата на светенето на дългите при притискане на ключа и отпускане не трябва да я има - просто няма как. Ключът е или включен или изключен и целия ток минава през контактите на релето.
Добре че почти не карам на дълги, пък и от както сложих ксенон на късите май не се и налага. Просто споделих, че и при мен ключът влияе на силата на светене на дългите.


Потребителски аватар
Караиванов
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Караиванов » Нед 02 ное 2008 14:48


Колата е с четери фара. На дълги светят и четирите, като дръпна ключа за светкавицата светлината се усилва, а като го пусна намалява, дори и като махна релето положението е същото.


Потребителски аватар
LiRiX
Мнения: 523
Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
Автомобил: SEAT LEON
Двигател: AUS 2001
Местоположение: Търговище

Мнениеот LiRiX » Нед 02 ное 2008 20:14


Пич не съм чак толкова на ясно, но и при мен е така и мисля, че е нормално. Ако задържа лоста по-дълго време дръпнат ще ми изгори цялата крушка. Просто, при самото дръпване светва повече, защото светят и късите и дългите, а когато го пускеш(лостчето) угасват късите и остават само дългите.

Нека някой по-компетентен да се изкаже. При различни фарове, системата предполагам е различна. Аз съм с G3 1993 с едносекционни фарове.


Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот feb » Нед 02 ное 2008 23:28


Караиванов написа:Колата е с четери фара. На дълги светят и четирите, като дръпна ключа за светкавицата светлината се усилва, а като го пусна намалява, дори и като махна релето положението е същото.

Има ли възможност късите и дългите да са ти в едната секция?
В този род на мисли, какви са ти крушките там, във външните фарове?
А вътрешните да са просто спомагателни, нещо като фари за мъгла?
Тогава има обяснение на феномена и то е, че на дръпнат лост ти свети де що има крушка. ;-)
А на пуснат - вътрешните светят заедно с къси или дълги от външните.


Потребителски аватар
valkilmera
Мнения: 800
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
Автомобил: Golf3 4 Audi A3
Двигател: ABS AZD 8P
Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g

!!!

Мнениеот valkilmera » Пон 03 ное 2008 6:56


Колеги!!!
Не четете внимателно!!! :!:
По горе е обяснено...


Потребителски аватар
Караиванов
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Караиванов » Пон 03 ное 2008 9:43


feb написа:
Караиванов написа:Колата е с четери фара. На дълги светят и четирите, като дръпна ключа за светкавицата светлината се усилва, а като го пусна намалява, дори и като махна релето положението е същото.

Има ли възможност късите и дългите да са ти в едната секция?
В този род на мисли, какви са ти крушките там, във външните фарове?
А вътрешните да са просто спомагателни, нещо като фари за мъгла?
Тогава има обяснение на феномена и то е, че на дръпнат лост ти свети де що има крушка. ;-)
А на пуснат - вътрешните светят заедно с къси или дълги от външните.


Късите не светят изобщо когато съм на дълги и дръпна лостчето.
Скоро като разглобим волана и ще видим дали е от пластинката спомената по-горе или нещо друго от там и ще пиша какво е станало :lol:


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Пон 03 ное 2008 9:59


За да се получи такова нещо при допълнително монтирано реле
възможностите са:
1.тънък кабел
2.калпаво реле-малкоА,нагорели контакти
3.неправилно захранено

Ако тези неща са на 6,няма начин светкавицата да докара по-силен ток-единствената причина да се увеличи светлината.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Zdravkov94 и 127 госта