Проблема ми се случва за втори път:
колата е Golf III 1,9TDI GT 1Z 90к.с. ноември 1994
пали и гасне веднага. Реших че е нещо от имобилайзера и пробвах с втория ключ /пак е с чип/ - същата работа.
Откачих и закачих акумулатора - първия път запали и после пак не искаше.
От около 400км. ми изписваше OEL на километража и взех че го нулирах и започна да пали, ама не вярвам да е било от това.
Ако някой знае дали това е възможно нека да пише.

Пали и гасне веднага 1.9 TDI 1Z
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
gicho76 написа:Ще почистя клемореда на осезателя на имобилайзера и ще проверя дали на клапана на помпата има напрежение ако пак ми го направи тоя номер, но въпроса ми беше дали зануляването на инспекциите и по-точно "OEL" има нещо общо с гасенето на мотора, защото откакто го нулирах започна веднага да пали?
Било е "OIL" по скоро но каквото и да е пишело няма никаква връзка с паленето

- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
mimomo написа:Колега виж при предпазителите там има релета някое реле може да ти се прецакало ту да дава контакт ту не на един мой колега му направи този проблем бяхме разкачили цялата инсталация и нищо докато не го чухме това реленце и сега никви проблемацй ,виж и драсни какво стана цхе ми е интересно
Колегата е прав, проблема е РЕЛЕ! Казвам ти го от опит...що ядове съм брал...
пали и гасне веднага 1.9 тди 1z
здравейте! и аз имам същия проблем. проблема отпадаше след промяна местоположението на волана. след отваряне на таблото установих, че кабела на имобилайзера е пречупен. знаете ли как може да се игнорира имото?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DanZki и 48 госта