Губя средно по 500гр. антифриз на ден

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
aiptek
Мнения: 479
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Губя средно по 500гр. антифриз на ден

Мнениеот aiptek » Сря 05 ное 2008 8:06


Губя средно по 500гр. антифриз на ден или по точно от скоро губя по 500гр. вода че ми писна да доливам пари в казанчето.
От къде може да е проблема.Сигурен съм че не е спукано казанчето ,ами като стисна маркуча които отива към радиатора се чува СССС леко зд двигатела.Възможноли е да е от някой спукан маркуч или ъдинние.
Могали сам да се оправя или треябва и майстор.
Препоръчаите ми автосервиз

Мерси!!!




Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Сря 05 ное 2008 8:16


Клега,запали колата изчакай да загрее,и да надуенужното налягане на системата и то ще си проличи.Може да е радятора или водно съединение.И двете неща можеш сам да си ги оправиш не е сложно.


Потребителски аватар
aiptek
Мнения: 479
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот aiptek » Сря 05 ное 2008 8:24


rosen79 написа:Клега,запали колата изчакай да загрее,и да надуенужното налягане на системата и то ще си проличи.Може да е радятора или водно съединение.И двете неща можеш сам да си ги оправиш не е сложно.


За радиатора съм почти сигурен че не е.Нали ви казвам като сисна маркуча които отива към радиатора ,намирасе прем двигателя .Сечува свистене зад двугателя или около капачката за маслото ???

това забелязах засега


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Сря 05 ное 2008 8:28


aiptek написа:
rosen79 написа:Клега,запали колата изчакай да загрее,и да надуенужното налягане на системата и то ще си проличи.Може да е радятора или водно съединение.И двете неща можеш сам да си ги оправиш не е сложно.


За радиатора съм почти сигурен че не е.Нали ви казвам като сисна маркуча които отива към радиатора ,намирасе прем двигателя .Сечува свистене зад двугателя или около капачката за маслото ???

това забелязах засега

Ми най-лесното е хващаш някой да стиска мъркуча,а ти гледаш от къде изпуска.


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Мнениеот designer1 » Сря 05 ное 2008 8:34


То зад двигателя може да са тапите само. Но около капачката за маслото няма нищо, аре да не те плаша ама може да е спукана главата или блока. Иначе редовниа номер тапи на блока.


Потребителски аватар
aiptek
Мнения: 479
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот aiptek » Сря 05 ное 2008 8:37


A точно къде се намират тези тапи на блока че нз и блока къде е ???


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот biostrong » Сря 05 ное 2008 9:01


блока е това голямото нещо в което ти се разхождат буталата и за което е закачена скоростната кутия (за нея пък са закачени полуоските а те пък предават движение към колелетата). тапите са отзад на блока горе долу в средата и нагоре разположени хоризонтално една до друга (метални кръгли вдлъбнатини)

ето го батко с тапите (тия по светлите кръгли неща)
Изображение


Потребителски аватар
Thriller
Мнения: 268
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 3:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Wolfsburg

Мнениеот Thriller » Сря 05 ное 2008 10:08


Имах преди време пасат който губеше вода,отворих двигателя и се оказа,че е гарнитура и единия ми цилиндър беше пълен с вода.Други проблеми прави ли ти,в смисал да гасне,трудно да пали и така ?


Потребителски аватар
aiptek
Мнения: 479
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот aiptek » Сря 05 ное 2008 10:23


Thriller написа:Имах преди време пасат който губеше вода,отворих двигателя и се оказа,че е гарнитура и единия ми цилиндър беше пълен с вода.Други проблеми прави ли ти,в смисал да гасне,трудно да пали и така ?


Да но от време на време.Даже небих казал че го прави есто само сутрин докато е студена още.Пак с едно завъртане на ключа но с леко задържане.


javor_bg
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот javor_bg » Сря 05 ное 2008 10:23


Капачката на антифриза и тя не е за подценяване !!!


Потребителски аватар
Thriller
Мнения: 268
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 3:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Wolfsburg

Мнениеот Thriller » Сря 05 ное 2008 10:26


Оборотите как са?АКо всичко е ОК!Прегледай някое съединение около мотора или около други части който имат по-висока температура и да има теч от там и да капе някъде и да се изпарява и за това да неможеш да разбереш от къде е ...


jims
Мнения: 1089
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 12:18
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот jims » Сря 05 ное 2008 10:28


-

Последна промяна от jims на Сря 11 юни 2025 9:59, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
zone967
Мнения: 166
Регистриран на: Съб 10 сеп 2005 23:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Губя средно по 500гр. антифриз на ден

Мнениеот zone967 » Сря 05 ное 2008 10:46


aiptek написа:Губя средно по 500гр. антифриз на ден или по точно от скоро губя по 500гр. вода че ми писна да доливам пари в казанчето.
От къде може да е проблема.Сигурен съм че не е спукано казанчето ,ами като стисна маркуча които отива към радиатора се чува СССС леко зд двигатела.Възможноли е да е от някой спукан маркуч или ъдинние.
Могали сам да се оправя или треябва и майстор.
Препоръчаите ми автосервиз

Мерси!!!

Аз бих ти препоръчал да я закараш на сервиз. На бул.Европа в Люлин точно срещу мусю Бриколаж. Сервиза е с много добра база и момчетата работят бързо и качествено.


blinder
Мнения: 2758
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 12:54
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот blinder » Сря 05 ное 2008 11:05


jims написа:Палиш колата и като загрее дигаш капака и гледаш. Ако не се виждат следи от течност никъде огледай около двигателя.
Миналата зима няколко месеца ми трябваха да намеря, че колата ми губи антифриз от тройника. От него течеше върху блока и се изпарява.
Гарнитура също може да е :?


И аз го имам този проблеми, може и от него да губи антифриз на колегата колата...ама 1/2 литър на ден си е доста, то трябва напваро да си тече лекичко, а не да капе(както е при мен).


KaRcHo
Мнения: 81
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 3:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KaRcHo » Сря 05 ное 2008 11:13


аз поне такаправа : ости колата да загрее ,някои вътре да подава газ и гледаи то ако има дупчица ще фурля от нея а и 6том губищ 500 г начи трябва яко да фурля ,мене каква струя ми фурля6е от едното съединение.... :roll: блиндер но каато пада вурху блока остават следи :) не изчезват мигновенно



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта