Мнениеот Glove » Пет 07 ное 2008 21:55
Хайде да се върнете малко в началото и да започнете размислите малко по-правилно. Ако всеки само пише каквото му дойде на ум или каквото е чул някъде но не е разбрал, няма как да стигнете до решение на проблема.
1. Какъв ти е разхода на гориво?
2. Как се държи колата като я запалиш сутрин на студено и след като се затопли мотора?
3. Ако я загасиш в момент когато мотора не е загрял, примерно е стигнал около 40гадуса, трудно ли пали?
4. Проверявано ли е налягането на горивото, и дали излишното гориво се връща нормално в резервоара?
За да се събира бензин в маслото трябва да постъпва повече гориво в мотора, то преминава през сегментите и така попада в маслото. А за да има повече бензин има няколко варианта, единия е да изпуска уплътнението на дюзата, да е повреден температурния датчик, да е повреден регулатора на налягането, да е запушена тръбата за обратното гориво и един малко страничен но оказващ влияние проблем е да е повреден термостата и да не успява да стопли системата.
И ако не можеш да се оправиш сам има майстори, мога да ти кажа във Варна къде да отидеш и да ти обърнат внимание а не да претупат нещата.
П.С.
Успех с решаването на проблема