n

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
marto_pepa
Мнения: 35
Регистриран на: Пон 26 май 2008 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

n

Мнениеот marto_pepa » Пет 07 ное 2008 16:08


:idea: :arrow:

Последна промяна от marto_pepa на Сря 06 яну 2010 11:50, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Мнениеот Lifeguard » Пет 07 ное 2008 17:03


гарнитура на галавата до колкото знам!


Потребителски аватар
marto_pepa
Мнения: 35
Регистриран на: Пон 26 май 2008 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот marto_pepa » Пет 07 ное 2008 17:08


:idea:

Последна промяна от marto_pepa на Съб 02 яну 2010 14:57, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Пет 07 ное 2008 18:02


Колко бензин влиза? Покачва ли се нивото драстично или само понамирисва и леко се увеличава. Само градско на къси разстояния ли караш? Ако е така това е причината и го прави повече в студеното време да знаеш. Ако не е така вече може да се търси причината другаде.


Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Мнениеот krasio00o » Пет 07 ное 2008 18:11


Ако я караш градско и постоянно е студен двигателя е възможно да се получи така.Изкарай я 30-на км извънградско и пак я провери:)


Потребителски аватар
marto_pepa
Мнения: 35
Регистриран на: Пон 26 май 2008 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот marto_pepa » Пет 07 ное 2008 18:13


:idea:

Последна промяна от marto_pepa на Съб 02 яну 2010 14:58, променено общо 1 път.


siso__
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 19:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот siso__ » Пет 07 ное 2008 18:21


има един о-пръстен под дюзата :wink:


Потребителски аватар
marto_pepa
Мнения: 35
Регистриран на: Пон 26 май 2008 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот marto_pepa » Пет 07 ное 2008 18:23


:idea:

Последна промяна от marto_pepa на Съб 02 яну 2010 14:58, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Мнениеот krasio00o » Пет 07 ное 2008 19:15


marto_pepa написа:драстично покачва ,наистина карам много грацко на каси растоиания но все пак това е ненормална работа
изкарай я извън градско колега както ти казах и пак я провери.


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2046
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пет 07 ное 2008 21:55


Хайде да се върнете малко в началото и да започнете размислите малко по-правилно. Ако всеки само пише каквото му дойде на ум или каквото е чул някъде но не е разбрал, няма как да стигнете до решение на проблема.

1. Какъв ти е разхода на гориво?
2. Как се държи колата като я запалиш сутрин на студено и след като се затопли мотора?
3. Ако я загасиш в момент когато мотора не е загрял, примерно е стигнал около 40гадуса, трудно ли пали?
4. Проверявано ли е налягането на горивото, и дали излишното гориво се връща нормално в резервоара?


За да се събира бензин в маслото трябва да постъпва повече гориво в мотора, то преминава през сегментите и така попада в маслото. А за да има повече бензин има няколко варианта, единия е да изпуска уплътнението на дюзата, да е повреден температурния датчик, да е повреден регулатора на налягането, да е запушена тръбата за обратното гориво и един малко страничен но оказващ влияние проблем е да е повреден термостата и да не успява да стопли системата.

И ако не можеш да се оправиш сам има майстори, мога да ти кажа във Варна къде да отидеш и да ти обърнат внимание а не да претупат нещата.

П.С.
Успех с решаването на проблема


Потребителски аватар
marto_pepa
Мнения: 35
Регистриран на: Пон 26 май 2008 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот marto_pepa » Съб 08 ное 2008 17:18


:idea:

Последна промяна от marto_pepa на Съб 02 яну 2010 14:59, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
valeri1
Мнения: 52
Регистриран на: Съб 30 юни 2007 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ггг

Мнениеот valeri1 » Съб 08 ное 2008 17:51


От бензиновата помпа / ПЛАТНОТО/


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19720
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: ггг

Мнениеот radotom » Съб 08 ное 2008 19:33


valeri1 написа:От бензиновата помпа / ПЛАТНОТО/

Валери, би ли могъл да пуснеш снимка на платното на бензиновата помпа на Г3, моноинжекцион? :039:


Потребителски аватар
mitakathvp
Мнения: 866
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mitakathvp » Съб 08 ное 2008 19:51


имах същия проблем като твоя с същия двигател!оказа се температурния датчик(тоя дето е на тройника отгоре)увеличи ми се разхода и нивото на маслото се покачи с 1 сантиметър!Казваш че си го сменял тоя датчик ама може на ментак да си попаднал!Успех от мен



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта