УРЕДИ
с 2 букси с 1 букса
1жълт- жълт-датчик и зумер за масло
2син+сиво/тънък/-син+бяло-лампа за дълги
3светло син- син-лампа за акумолатор
4лилав+черно- син-бензиномер
5жълт+червено- жълт+червено-уред за вода
6червен- червен-плюсов
7черен- черен-контактен ключ
8кафяв- кафяв-минус
9червен+черно- зелен-оборотомер
10син+червено- зелен-лампа за мигачи
11син+сиво/дебел/-сив
12син+черно- червен+бяло-лампа за масло
жълт+бяло и син+зелено-остават свободни,от уредите с 1 букса остават свободни-червен+бяло и лилав
това съм го правил на голф2-89г.1.6PN,ако кабелите по цветове на другите голфове са съштите трябва да стане
УСПЕХ
схема за връзване на уреди с оборотомер Golf 2.
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- beni barzia
- Мнения: 137
- Регистриран на: Нед 24 юли 2005 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Може ли някой да намери схема на самия куплунг (на таблата с един куплунг) т.е. кое краче каква роля има. Понеже нямам накрайника с многото кабели. Имам само таблото.
EDIT:
май го намерих
http://translate.google.com/translate?u ... uage_tools
Golf 2 -> All information -> MFA re-tool
EDIT:
май го намерих
http://translate.google.com/translate?u ... uage_tools
Golf 2 -> All information -> MFA re-tool
- beni barzia
- Мнения: 137
- Регистриран на: Нед 24 юли 2005 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Купих си и куплунг.
С помощта на твоите обяснения и схемата в www.doppel-wobber.de успях да свържа новото табло обаче се получиха няколко нежелани ефекта.
- лампата за мигачите постоянно свети слабо а като се цъкне лостчето за мигачите освен, че лампичката светва силно друг резултат няма, релето за мигачите изобщо не сработва
- лампата за дълги светлини не светва
- лампата за температурата на водата мига постоянно
бензиномера, термометъра, оборотомера, лампите за акумулатора и маслото работят както трябва.
като свързвах новото табло вече се стъмняваше на вън, утре на светло ще видя къде съм объркал...
С помощта на твоите обяснения и схемата в www.doppel-wobber.de успях да свържа новото табло обаче се получиха няколко нежелани ефекта.
- лампата за мигачите постоянно свети слабо а като се цъкне лостчето за мигачите освен, че лампичката светва силно друг резултат няма, релето за мигачите изобщо не сработва
- лампата за дълги светлини не светва
- лампата за температурата на водата мига постоянно
бензиномера, термометъра, оборотомера, лампите за акумулатора и маслото работят както трябва.
като свързвах новото табло вече се стъмняваше на вън, утре на светло ще видя къде съм объркал...
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Другите проблеми ги реших но лампата за температурата на водата мига постоянно. След запалване двигателя е изгаснала около 3-4сек. след което започва да мига. Почаках термометъра да излезе от бялата зона на скалата но лампата не изгасва...
Кога трябва да изгасне тая лампа???
EDIT:
лампата за водата мига понеже нямам датчик за нивото на антифриза в разширителното казанче, добре поне че имам инсталацията за тоя датчик и остава само да си намеря разширително казанче с датчик.
Кога трябва да изгасне тая лампа???
EDIT:
лампата за водата мига понеже нямам датчик за нивото на антифриза в разширителното казанче, добре поне че имам инсталацията за тоя датчик и остава само да си намеря разширително казанче с датчик.
- beni barzia
- Мнения: 137
- Регистриран на: Нед 24 юли 2005 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Flatmo написа:лампата за водата мига понеже нямам датчик за нивото на антифриза в разширителното казанче, добре поне че имам инсталацията за тоя датчик и остава само да си намеря разширително казанче с датчик.
пич става и без казанче,само трябва да огънеш крачетата на светодиода за водата,така че да не влизат в буксата дето е вътре в таблото,аз така направих,иначе лампата няма да спре да мига,просто на това табло не става по друг начин да не мига
и не съм сигурен дали и с казанче с датчик ще спре да мига
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Flatmo написа:EDIT:
лампата за водата мига понеже нямам датчик за нивото на антифриза в разширителното казанче, добре поне че имам инсталацията за тоя датчик и остава само да си намеря разширително казанче с датчик.
Препоръчвам ти да направиш следното: взимаш един кламер и даваш на късо двете жици дето са на буксата която трябва да е на разширителното казанче.
Пробвай така дали ще мига пак лампата.
- beni barzia
- Мнения: 137
- Регистриран на: Нед 24 юли 2005 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
beni barzia написа:пич става и без казанче,само трябва да огънеш крачетата на светодиода за водата,така че да не влизат в буксата дето е вътре в таблото,аз така направих,иначе лампата няма да спре да мига,просто на това табло не става по друг начин да не мига
и не съм сигурен дали и с казанче с датчик ще спре да мига
Днес на два пъти разглабях таблото понеже гореше диода за дългите светлини и двата пъти се чудех дали да махна диода за водата и накрая реших да го оставя, може да потрябва някой ден.
Никси, утре ще го пробвам това с кламера. Мерси

Re: схема за връзване на уреди с оборотомер Golf 2.

Да вдигна темата с нов въпрос, след преправянето на табло с уреди <километраж часовник> на голф 2 тд към уреди с оборотомер излезе нежелан ефект няма мигачи и след 2000 оборота светва лампа за маслото и температурата, предишното табло беше с една букса а това с две като е сменена цялата инсталация плюс ел. таблото и окабеляване на към двигатялят без назад.Да отбележа че лостовете за мигачи и чистачки са моите, които са от по-дебелите а оригиналните са с малките, кабелите към тях са свързани по цвят като остават черно+син, бял+жълт са от лостовете за чист. миг. фарове, а от ел таблото кафяв+син, зелен. Чак сега забелязвам, че като съм свързвал кабела за поплавъка виолетов+черен са два единият на средната черна букса а другият е на червената откъм дебелите кабели за плюс
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта