Загуба на вода(антифриз)

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
laminat
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Загуба на вода(антифриз)

Мнениеот laminat » Сря 12 ное 2008 18:10


Имам следният проблем,губи ми се течността някъде,проверил съм всичко за което се сещам:радиатор,водна помпа,маркучи,разширителен съд,изпарител,но уви...
За 10ина дена горе-долу си хвръкват 1-1.5литра течност.Ще съм ви благодарен поне да ме насочите на някъде.
Пасата е 1.8моно газ-бензин 92год.




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Сря 12 ное 2008 18:17


Може да е гарнитурата на главата, но дано да греша Провери и уплътнението на капачката на разширителния съд :wink:


Потребителски аватар
mitacee
Мнения: 153
Регистриран на: Вто 05 фев 2008 20:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот mitacee » Сря 12 ное 2008 18:24


НЕКЪДЕ МОЖЕ БИ ИМАШ МНОГО МАЛКА ПРОБОЙНА И КАТО ЗАГРЕЕ САМО И НАДУЕ ТЕЧЕ


Потребителски аватар
laminat
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот laminat » Сря 12 ное 2008 18:24


а ако е гарнитура ,горе-долу би ли ми разяснил как стоят нещата,работа части и т.н


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Сря 12 ное 2008 18:31


Парно? Т.е. кранчето на парното под средата на таблото?
Като пуснеш топлото, в купето усеща ли се мирис на антифриз? Стъклата потят ли се отвътре осезаемо повече?


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Сря 12 ное 2008 18:31


Ами колега, да ти кажа не съм запознат с цените на частите, но за начало пробвай с друга, здрава, или нова капачка на РС - може да и е заминало уплътнението и да го изкарва като пара, и да не можеш да го хванеш. Течове сигурно няма. Според мен в краен случай се насочи към гарнитурата :?


Потребителски аватар
laminat
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот laminat » Сря 12 ное 2008 18:41


възможно ли е от капачката да го изкарва като пара толкова много?


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Сря 12 ное 2008 18:44


laminat написа:възможно ли е от капачката да го изкарва като пара толкова много?

Ами възможно е колега, 10 дена са си бая време, пък и ако колата си загрява нормално :roll:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 12 ное 2008 18:49


laminat написа:възможно ли е от капачката да го изкарва като пара толкова много?
    Не, виж при напълно загряла кола излиза ли пара от ауспуха и влажен ли е но трябва да си минал поне 20-тина км за да е сигурно че не е конденз отстуденото време. Ако излиза пара почти е сигурно че е гарнитура, но не е болка за умиране грубо смяната ще ти излезе около 150лв гарнитура шлайф и работа но си зависи от майстора :idea: Ти си приготви 200 за да няма изненади :wink:


rspab03
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Мнениеот rspab03 » Сря 12 ное 2008 18:50


според мен не може толкова много.наскоро имах същия поблем и се оказа гарнитурата на главата.смених я и сега няма проблем.при мене при загрят двигател маркучите се втвърдяваха яко.цялата история с труда ми струваше около 80 лв./със смяна и на уплътнението на капака/.колата ми е голф 3


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 12 ное 2008 20:54


за 1.8 АБС цените са ето такива за ремонта на главата :
-всички гарнитури заедно с гумички за клапаните - грубо 65лв (тази на главата е Erling или както се пишеше точно).
-шлайф на главата (0.1 за махане на боклуците и язвичките) заедно със смяната на гумичките и напасване на клапаните - 70лв (и още ако е необходимо по 4лв на водач ако има сцепени)
-ново масло и антифриз - зависи какво си налееш.
-нов ангренажен ремък (стария го олях с бензин и го смених) - 7лв
-сменях и други неща ама те теб не те бъркат (водна помпа,термостат и т.н.)
-за труда обаче не мога да ти кажа - не съм плащал нищо понеже сам я разглобявах а за сглобяването ползвах приятел да помага...по-скоро аз да му помагам де :)
Иначе по повод теча - смени няколко неща да видиш дали ще спре преди да разколачиш двигателя.Те са :
-капачка на разширителния съд - 6лв
-двата пластмасови щуцера на главата - единия беше 5лв а другия не помня колко точно ама....20-тина най-много да беше.
-смени и маркучето,което е закачено на входния колектор и отива към тръбата - оттам най-често тече без да се вижда - моята оттам губеше ама не течеше изобщо като я гледам.....смених го и спря да губи (преди това сменях капачката и щуцерите ама не спря да тече така че започни оттам).
Ако се съмняваш в гарнитурата на главата закарай колата в някой сервиз да видят дали има наличие на изгоряли газове в антифриза - правят го с едно парче лакмусова хартиика.
Успех!


Потребителски аватар
laminat
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот laminat » Сря 12 ное 2008 22:53


Сигурен бях че тук поне някой ще ме насочи,благодаря на всички които взеха проблеми ми присърце.За пореден път се убеждавам че хората тук са по компетентни от куп прехвалени "майстори".БЛАГОДАРЯ ВИ!!!


Потребителски аватар
olele39
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
Автомобил: Sharan
Двигател: AUY 4motion
Местоположение: СОФИЯ Мл.1

Мнениеот olele39 » Сря 12 ное 2008 23:55


zfa159 написа:-смени и маркучето,което е закачено на входния колектор и отива към тръбата - оттам най-често тече без да се вижда

Колега, би ли обяснил по-точно кое е това маркуче, защото и аз губя по малко антифриз?


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Мнениеот passenger » Чет 13 ное 2008 10:29


Преди няколко месеца ми смениха тройниците и течовете спряха (тогава си бяха осезаеми, целия мотор беше в антифриз).
Въпреки това от време на време си губя течност, но мисля че загуба от 1/2 литра на месец си е нормална при положение че карам на ден около 3 часа из София. Карам силно казано :) шредвид задръстванията, но колата работи 3 часа дневно.

Като че ли ми е по-лесно и евтино да не мисля за загубата, а просто да доливам.
Прави ми впечатление обаче че когато доливам само концентрат, значително по-бавно губя течност.


Потребителски аватар
Apokalypsis
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Apokalypsis » Чет 13 ное 2008 12:29


Може да е гарнитура.Също така може да ти изпуска уплътнението на капачката,но третият вариант е най-лошият-шупла на главата.Моли се да не е това! :roll:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта