Имам следният проблем,губи ми се течността някъде,проверил съм всичко за което се сещам:радиатор,водна помпа,маркучи,разширителен съд,изпарител,но уви...
За 10ина дена горе-долу си хвръкват 1-1.5литра течност.Ще съм ви благодарен поне да ме насочите на някъде.
Пасата е 1.8моно газ-бензин 92год.



Загуба на вода(антифриз)
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
laminat написа:възможно ли е от капачката да го изкарва като пара толкова много?
- Не, виж при напълно загряла кола излиза ли пара от ауспуха и влажен ли е но трябва да си минал поне 20-тина км за да е сигурно че не е конденз отстуденото време. Ако излиза пара почти е сигурно че е гарнитура, но не е болка за умиране грубо смяната ще ти излезе около 150лв гарнитура шлайф и работа но си зависи от майстора


- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
за 1.8 АБС цените са ето такива за ремонта на главата :
-всички гарнитури заедно с гумички за клапаните - грубо 65лв (тази на главата е Erling или както се пишеше точно).
-шлайф на главата (0.1 за махане на боклуците и язвичките) заедно със смяната на гумичките и напасване на клапаните - 70лв (и още ако е необходимо по 4лв на водач ако има сцепени)
-ново масло и антифриз - зависи какво си налееш.
-нов ангренажен ремък (стария го олях с бензин и го смених) - 7лв
-сменях и други неща ама те теб не те бъркат (водна помпа,термостат и т.н.)
-за труда обаче не мога да ти кажа - не съм плащал нищо понеже сам я разглобявах а за сглобяването ползвах приятел да помага...по-скоро аз да му помагам де
Иначе по повод теча - смени няколко неща да видиш дали ще спре преди да разколачиш двигателя.Те са :
-капачка на разширителния съд - 6лв
-двата пластмасови щуцера на главата - единия беше 5лв а другия не помня колко точно ама....20-тина най-много да беше.
-смени и маркучето,което е закачено на входния колектор и отива към тръбата - оттам най-често тече без да се вижда - моята оттам губеше ама не течеше изобщо като я гледам.....смених го и спря да губи (преди това сменях капачката и щуцерите ама не спря да тече така че започни оттам).
Ако се съмняваш в гарнитурата на главата закарай колата в някой сервиз да видят дали има наличие на изгоряли газове в антифриза - правят го с едно парче лакмусова хартиика.
Успех!
-всички гарнитури заедно с гумички за клапаните - грубо 65лв (тази на главата е Erling или както се пишеше точно).
-шлайф на главата (0.1 за махане на боклуците и язвичките) заедно със смяната на гумичките и напасване на клапаните - 70лв (и още ако е необходимо по 4лв на водач ако има сцепени)
-ново масло и антифриз - зависи какво си налееш.
-нов ангренажен ремък (стария го олях с бензин и го смених) - 7лв
-сменях и други неща ама те теб не те бъркат (водна помпа,термостат и т.н.)
-за труда обаче не мога да ти кажа - не съм плащал нищо понеже сам я разглобявах а за сглобяването ползвах приятел да помага...по-скоро аз да му помагам де

Иначе по повод теча - смени няколко неща да видиш дали ще спре преди да разколачиш двигателя.Те са :
-капачка на разширителния съд - 6лв
-двата пластмасови щуцера на главата - единия беше 5лв а другия не помня колко точно ама....20-тина най-много да беше.
-смени и маркучето,което е закачено на входния колектор и отива към тръбата - оттам най-често тече без да се вижда - моята оттам губеше ама не течеше изобщо като я гледам.....смених го и спря да губи (преди това сменях капачката и щуцерите ама не спря да тече така че започни оттам).
Ако се съмняваш в гарнитурата на главата закарай колата в някой сервиз да видят дали има наличие на изгоряли газове в антифриза - правят го с едно парче лакмусова хартиика.
Успех!
- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Преди няколко месеца ми смениха тройниците и течовете спряха (тогава си бяха осезаеми, целия мотор беше в антифриз).
Въпреки това от време на време си губя течност, но мисля че загуба от 1/2 литра на месец си е нормална при положение че карам на ден около 3 часа из София. Карам силно казано
шредвид задръстванията, но колата работи 3 часа дневно.
Като че ли ми е по-лесно и евтино да не мисля за загубата, а просто да доливам.
Прави ми впечатление обаче че когато доливам само концентрат, значително по-бавно губя течност.
Въпреки това от време на време си губя течност, но мисля че загуба от 1/2 литра на месец си е нормална при положение че карам на ден около 3 часа из София. Карам силно казано

Като че ли ми е по-лесно и евтино да не мисля за загубата, а просто да доливам.
Прави ми впечатление обаче че когато доливам само концентрат, значително по-бавно губя течност.
- Apokalypsis
- Мнения: 156
- Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 38 госта