Сутрин изпушва синьо и мирише на нафта при палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Вто 18 ное 2008 11:53


Моя е на 200км




Потребителски аватар
Miro de la Valcea
Мнения: 94
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот Miro de la Valcea » Вто 18 ное 2008 12:04


Ам и при мен от студовете някъв кондензат ми излиза и понамирисва много малко на нафта.Сутрин говорим.А като го взех пушеше от някъв филтар картерни газове или нещо такова.Тогава пипаше маслото яко :lol:
сега вобще :oops:


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Вто 18 ное 2008 12:06


Къде се намира тоя филтър?


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Вто 18 ное 2008 12:08


Е при мен маслото не го пипа ама мерише яко на нафта като запала сутрин


Потребителски аватар
Miro de la Valcea
Мнения: 94
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот Miro de la Valcea » Вто 18 ное 2008 12:32


ооо май трябва да се отвори картера,но не съм сигурен.Аз го правих в сервиза в плевен на VW.


Потребителски аватар
tonkata82
Мнения: 96
Регистриран на: Нед 18 май 2008 23:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tonkata82 » Пон 24 ное 2008 22:54


При мен колеги се оказа от подгревните свещи всички бяха изгорели след като ги смених дименето изчезна


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Пон 24 ное 2008 23:17


Филтъра на картерните газове има значение само при 2,5 V6 TDI,защото само там го има :lol: !Като запалва освен пушене дали прекъсва(притрисане)?


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Пон 24 ное 2008 23:22


Няма тресене.Само изпушва еднократно после и да му даваш газ само черно и то малко.Иначе пали още от първото завъртане и мерих свещите и не са изгоряли.Но не съм гледал релето на свещите но предполагам че е ОК понеже ако не беше нямаше да пали от раз сигорно..
Някакви други предположения от какво може да е ?
Според мен подава много гориво първонашално и затова изпушва обаче незнам защо.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 25 ное 2008 10:00


Пак ти казвам - недобро изгаряне.Ако подаваше повече гориво щеше да е черен пушека от преобогатена смес.Въпросния конденз е това - недобро изгаряне.Виж си предварението на помпата и свещите като за начало.След това изчисти дюзите и експериментирай с количеството гориво при запалване/не си спомням вече на кой канал беше-има го в една тема - даже съм писал кво се случваше при мен/.Също така има авриант ак пропуска по малко масло от клапаните през ноща да се събира и от там да "бухва" пушек сутрин докато го изгори.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Сря 26 ное 2008 17:06


сина ми я тества с ВАГ КОМ и каза че първоначално , докато загрее влезе в нормален режим , компа вкарва повече нафта


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Сря 26 ное 2008 21:15


kiko946 написа:сина ми я тества с ВАГ КОМ и каза че първоначално , докато загрее влезе в нормален режим , компа вкарва повече нафта

Той за това е направен така компа да вкарва повече нафта, защото студения двигател има нужда от по-богата смес. Това е при всички двигатели включително и при бензиновите. Щом има не добро изгаряне с наличие на изпарена нафта в пушека за това съм 101 процента сигурен, защото в казармата съм бил димовак. При определена температура нафтата се изпарява и прави бял дим, когато ГОРИ с достатъчно кислород не изпуска никакъв дим. Така, че истината е само една - помпата не успява да достави на мотора исканото количество гориво, защото се е поизносила в някаква степен. Щом не прекъсва обаче и не мени обороти и щом пуши черно като позагрее (вероятно заради чипа) по-добре да не се бута за сега.


Потребителски аватар
marttyy
Мнения: 124
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 22:29
Автомобил: vw passat 5.5 1.9TDI
Двигател:
Местоположение: Драгоман

Мнениеот marttyy » Сря 26 ное 2008 22:32


Наи вероятно са подгревните свещи. При мен беше откачена буксата на две свещи и като я закачих се оправи.


sisqoapl
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 23:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот sisqoapl » Чет 27 ное 2008 9:04


Когато запаля сутрин и изпушва синкаво или нещо такова и мирише доста на нафта.Иначе пали без проблеми и не пипа маслото.Каква може да е причината за тоя пушек.Колата е 1.9 ТДИ АХФ мотор.
Багодаря на всички които ще помогнат.


Ако сутрин изпушва само веднъж за 2-3 секунди би трябвало да е от износени сегменти които пропускат масло. Ако след като запалиш и има бял пушек докато загрее малко това е от някой дюза. Не впръсква нафтата на ситни капки и от не се получава добро изгаряне. Като загрее колата и се оправя.


Потребителски аватар
todoj
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 06 авг 2006 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево

Мнениеот todoj » Пет 28 ное 2008 17:45


автоматичен обогатител при студен двигател подава повече нафта от необходимото ако след згряване на двиг пак ти мирише на сурова нафтица :roll: :roll: :roll:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 30 госта