Сутрин изпушва синьо и мирише на нафта при палене
- Miro de la Valcea
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 19 апр 2008 12:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
- Miro de la Valcea
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 19 апр 2008 12:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
- uBO_1
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Няма тресене.Само изпушва еднократно после и да му даваш газ само черно и то малко.Иначе пали още от първото завъртане и мерих свещите и не са изгоряли.Но не съм гледал релето на свещите но предполагам че е ОК понеже ако не беше нямаше да пали от раз сигорно..
Някакви други предположения от какво може да е ?
Според мен подава много гориво първонашално и затова изпушва обаче незнам защо.
Някакви други предположения от какво може да е ?
Според мен подава много гориво първонашално и затова изпушва обаче незнам защо.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Пак ти казвам - недобро изгаряне.Ако подаваше повече гориво щеше да е черен пушека от преобогатена смес.Въпросния конденз е това - недобро изгаряне.Виж си предварението на помпата и свещите като за начало.След това изчисти дюзите и експериментирай с количеството гориво при запалване/не си спомням вече на кой канал беше-има го в една тема - даже съм писал кво се случваше при мен/.Също така има авриант ак пропуска по малко масло от клапаните през ноща да се събира и от там да "бухва" пушек сутрин докато го изгори.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
kiko946 написа:сина ми я тества с ВАГ КОМ и каза че първоначално , докато загрее влезе в нормален режим , компа вкарва повече нафта
Той за това е направен така компа да вкарва повече нафта, защото студения двигател има нужда от по-богата смес. Това е при всички двигатели включително и при бензиновите. Щом има не добро изгаряне с наличие на изпарена нафта в пушека за това съм 101 процента сигурен, защото в казармата съм бил димовак. При определена температура нафтата се изпарява и прави бял дим, когато ГОРИ с достатъчно кислород не изпуска никакъв дим. Така, че истината е само една - помпата не успява да достави на мотора исканото количество гориво, защото се е поизносила в някаква степен. Щом не прекъсва обаче и не мени обороти и щом пуши черно като позагрее (вероятно заради чипа) по-добре да не се бута за сега.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Когато запаля сутрин и изпушва синкаво или нещо такова и мирише доста на нафта.Иначе пали без проблеми и не пипа маслото.Каква може да е причината за тоя пушек.Колата е 1.9 ТДИ АХФ мотор.
Багодаря на всички които ще помогнат.
Ако сутрин изпушва само веднъж за 2-3 секунди би трябвало да е от износени сегменти които пропускат масло. Ако след като запалиш и има бял пушек докато загрее малко това е от някой дюза. Не впръсква нафтата на ситни капки и от не се получава добро изгаряне. Като загрее колата и се оправя.
Багодаря на всички които ще помогнат.
Ако сутрин изпушва само веднъж за 2-3 секунди би трябвало да е от износени сегменти които пропускат масло. Ако след като запалиш и има бял пушек докато загрее малко това е от някой дюза. Не впръсква нафтата на ситни капки и от не се получава добро изгаряне. Като загрее колата и се оправя.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 69 госта