1.9 TDI проблем със запалването
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 14:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
1.9 TDI проблем със запалването
Здравейте, карам А4 1.9tdi AJM мотора с помпа дюза. Тази сутрин при минус 10, колата не искаше да запали, стартера изобщо не въртеше, след около 10ина подгрявания, стартера завъртя, оборотите бяха малко нестабилни за няколко секунди , но след това всичко беше наред. От това лято карам дизел, имате ли някакви идеи от къде може да идва проблема?
- batmilko
- Мнения: 8857
- Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
- Автомобил: Opel Zafira
- Двигател: 1900 CDTI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.9 TDI проблем със запалването
franchesko написа:стартера изобщо не въртеше,

батерийка

-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 14:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1.9 TDI проблем със запалването
batmilko написа:franchesko написа:стартера изобщо не въртеше,![]()
батерийка
Мислех си го това, но странно как запали от 10ия път, според мен ако беше батерийка нямаше да запали изобщо.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 14:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 14:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Smeagol написа:Имах подобен проблем миналата година. Акумулаторът ти е тръгнал. Първите опити за запалване са послужили като дразнител, за да се посъвземеЩом не е развъртал дори е липса на ток
Аха ще го видя как се държи тези дни и ако трябва ще го сменя, странно че лампите по таблото си светеха нормално, а не с по слаб интензитет.
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
franchesko написа:Scarchu написа:Разхлабена клема на акумулатора?
Не ги проверих , но принципно си бяха стегнати. Може ли да е нещо свързано с нафтата, или тогава ще върти стартера, има ли разни защити от сорта на блокиране на запалването ако не работят подгревните свещи?
Със сигурност няма никаква защита, освен ако не си с автоматични скорости.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 14:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Не светеха изобщо - все едно нямаш акумулатор или си му махнал клемите.
А при първия признак, че светят по-слабо от обичайно, или че алармата свири по-тегаво - акумулатор, защото зимата не прощава на слабите батерии.
Затова и смених въпросния Монбат, въпреки че цяло лято си карах с него. Не се знае в кой момент ще реши да грохне тотално.
Иди при акумулаторджия да ти замерят заряда на акумулатора и тока, с който зарежда алтернатора.
А при първия признак, че светят по-слабо от обичайно, или че алармата свири по-тегаво - акумулатор, защото зимата не прощава на слабите батерии.
Затова и смених въпросния Монбат, въпреки че цяло лято си карах с него. Не се знае в кой момент ще реши да грохне тотално.
Иди при акумулаторджия да ти замерят заряда на акумулатора и тока, с който зарежда алтернатора.
Re: 1.9 TDI проблем със запалването
franchesko написа:след около 10ина подгрявания, стартера завъртя, оборотите бяха малко нестабилни за няколко секунди , но след това всичко беше наред. От това лято карам дизел, имате ли някакви идеи от къде може да идва проблема?
При ДП (дюза помпа) моторите свещите започват да подгряват след като двигателя се завърти и продължават да греят 1-2мин. след като двигателя запали. Така, че не си мисли, че с това включване и изключване да контакта подгряваш. Единственото което правиш по този начин е да нагнетяваш гориво в системата чрез помпата която ти е в резервуара. Провери си клеймите или пробваи с друг акомулатор.
УСПЕХ
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: 1.9 TDI проблем със запалването
mimojef написа:franchesko написа:след около 10ина подгрявания, стартера завъртя, оборотите бяха малко нестабилни за няколко секунди , но след това всичко беше наред. От това лято карам дизел, имате ли някакви идеи от къде може да идва проблема?
При ДП (дюза помпа) моторите свещите започват да подгряват след като двигателя се завърти и продължават да греят 1-2мин. след като двигателя запали. Така, че не си мисли, че с това включване и изключване да контакта подгряваш. Единственото което правиш по този начин е да нагнетяваш гориво в системата чрез помпата която ти е в резервуара. Провери си клеймите или пробваи с друг акомулатор.
УСПЕХ
В темата ти отгоре питаш "Кога подгряват свещите на PD" и се чудиш дали нямаш проблем а тук вече изказваш мнение в което трябва да си сигурен....а сигурен ли си че е така ???
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 14:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1.9 TDI проблем със запалването
mimojef написа:franchesko написа:след около 10ина подгрявания, стартера завъртя, оборотите бяха малко нестабилни за няколко секунди , но след това всичко беше наред. От това лято карам дизел, имате ли някакви идеи от къде може да идва проблема?
При ДП (дюза помпа) моторите свещите започват да подгряват след като двигателя се завърти и продължават да греят 1-2мин. след като двигателя запали. Така, че не си мисли, че с това включване и изключване да контакта подгряваш. Единственото което правиш по този начин е да нагнетяваш гориво в системата чрез помпата която ти е в резервуара. Провери си клеймите или пробваи с друг акомулатор.
УСПЕХ
Ами аз не съм го правил с цел подгряване просто, изчаквам да изгасне индикацията за подгряване и пробвам да запаля, след като не стана пробвах пак и пак и така

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта