Според мен всеки очаква, че като купи чисто нов автомобил, и до 200000 км трябва само масло и филтри да сменя. Е не се получава така за съжаление. Показателни са продължителните тестове на Аутобилд. Много малко са автомобилите, които са без каквито и да е забележки.
Интересни факти от потърпевш потребител на Passat B6
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30048
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не знам вашето мнение, но моя Пасат му навъртях 33 000 км по българските /и малко по европейските/ пътища преди да го откраднат. Единственото нещо, което смених, беше маншон на карето, но поради добри майстори, които не го направиха качествено, после смених и самото каре. От всичко друго съм доволен. А пък аз съм душманин на карането. Нормално е, случват се такива неща. Ето пресен пример - на мен на Тойотата ми свири вентилатора на климатроника когато е студено. На първото сервизно обслужване им казах, и те го проверили - имало листа вътре
Дрън, дрън, пак си подсвирва. Вярно е, че не е като филтър за твърди частици да се прецака, но пак си има недостатъци.
Според мен всеки очаква, че като купи чисто нов автомобил, и до 200000 км трябва само масло и филтри да сменя. Е не се получава така за съжаление. Показателни са продължителните тестове на Аутобилд. Много малко са автомобилите, които са без каквито и да е забележки.
Според мен всеки очаква, че като купи чисто нов автомобил, и до 200000 км трябва само масло и филтри да сменя. Е не се получава така за съжаление. Показателни са продължителните тестове на Аутобилд. Много малко са автомобилите, които са без каквито и да е забележки.
-
WasteLand_TD
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Пасата си е много добре
......не го слушайте брат ми
Сега сериозно - действително имаше някой ядове колата, като този с DPF филтъра си е неприятен.Но това не е проблем само тука но и навсякъде , бая попрочетох и особено в Англия реват.Дори там този DPF им се вижда много скъп.Четох че много от тамошните по-съвестни дилъри предупреждават купувачите ако карат само града, че е по-удачно да вземат бензинов мотор(съвсем сериозно), че наистина има проблеми със запушвания.Интересното е, че и там при запушване на филтъра и при доказване, че водача е виновен!?!?(как ли става това) си плащаш филтъра дори колата да е в гаранция.
Дори някой беше писал, че се налага като ти светне лампата да си разходиш колата като кученце та да се изака
това е абсурдно.
Но засега така е измислено това е положението.Съвсем случайно попаднах на статия по нета където се споменава за подобряване на технолгогията на филтрите на Ваг груп който работели при по ниски температури(т.е. не нужно да шпориш повечко колата та да се отпуши)
Така че , технолгогиите се подобряват
.....
Но не мисля че при другите производители положнието е по-добро
П.С
Одеве брат ми писал без да иска от моя user, sorry...
Сега сериозно - действително имаше някой ядове колата, като този с DPF филтъра си е неприятен.Но това не е проблем само тука но и навсякъде , бая попрочетох и особено в Англия реват.Дори там този DPF им се вижда много скъп.Четох че много от тамошните по-съвестни дилъри предупреждават купувачите ако карат само града, че е по-удачно да вземат бензинов мотор(съвсем сериозно), че наистина има проблеми със запушвания.Интересното е, че и там при запушване на филтъра и при доказване, че водача е виновен!?!?(как ли става това) си плащаш филтъра дори колата да е в гаранция.
Дори някой беше писал, че се налага като ти светне лампата да си разходиш колата като кученце та да се изака
Но засега така е измислено това е положението.Съвсем случайно попаднах на статия по нета където се споменава за подобряване на технолгогията на филтрите на Ваг груп който работели при по ниски температури(т.е. не нужно да шпориш повечко колата та да се отпуши)
Така че , технолгогиите се подобряват
.....
Но не мисля че при другите производители положнието е по-добро
П.С
Одеве брат ми писал без да иска от моя user, sorry...
Това което най ме притеснява относно DPF филтрите е, че вече сериино се слагат на всички дизелови Golf 6, докато при 5, клиента имаше избор.
По-железен от B3 е само Golf 2
Наистина пасат след B4 са скъпи за каране и поддръжка.
Аз все още имам В3.това е най-железния автомобил на света.
Жена ми има Vento двигател 1,9 td AAZ. като В3.
По-железен от B3 е само Golf 2

- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4250
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
п.с. Кордобата в гаража - на 5000км се прецака дросела, празния ход стана 1500 оборота, на 7000 се разтропа задния мост, на 12000 почна да тропа отпред вдясно, на 12500 филтъра на климатика се задръсти на 100% и спря да духа изобщо, на 15000 дросела пак се скапа, на 16000 мотора почна да вие странно но изобщо вече не ме интересува
оригиналните накладки стържат все едно са обковани не с феродо а с шкурка, говорителя в дясната врата се разпърдя още на третия месец....
замислям се за голф цвайка
замислям се за голф цвайка
- arrougance
- Мнения: 764
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Случват се такива работи колега,аз бих го определил като малшанс,щото толкова работи едно след друго не знам как по друг начин да ги нареча.На моя пасат филма му беше,че гореше много масло,оправиха го,сега си гори нормално.Бутонът за ръчната спирачка верно е дефектен и моя го смениха.Другите работи,които ме дразнят е ,че чат пат скърца таблото,там където са дървените апликации.Следващата ми кола отново би била VW.Успех 
- Чудомир
- Мнения: 2858
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
morfei1 написа:Това което най ме притеснява относно DPF филтрите е, че вече сериино се слагат на всички дизелови Golf 6, докато при 5, клиента имаше избор.
В Германия от 01.10 е задължително да имаш стикер за вредни емисии, като има гратисен период за "недоразбрали" мисля че до 31.12.2008
Иначе 40 евро и една точка. Инфо тук. И преди да ме налазите: Не знам дали това важи за временно пребиваващи МПС с чужди регистрации.
Кво искам да кажа: Затова Голфарата е с DPF серийно, защото немеца натам е тръгнал - да си пази екологията. Да не говорим кво ще ги направят в пресата: "Новия модел на незнамкоясимарка е с ДПФ, а при новия Голф той е екстра, която се плаща допълнително"....
- mitko3040
- Мнения: 68
- Регистриран на: Пон 11 авг 2008 14:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
arrougance написа:Случват се такива работи колега,аз бих го определил като малшанс,щото толкова работи едно след друго не знам как по друг начин да ги нареча.На моя пасат филма му беше,че гореше много масло,оправиха го,сега си гори нормално.Бутонът за ръчната спирачка верно е дефектен и моя го смениха.Другите работи,които ме дразнят е ,че чат пат скърца таблото,там където са дървените апликации.Следващата ми кола отново би била VW.Успех
Напълно те подкрепям, моя го имам от 3 месеца и малко, навъртял съм 7000км и съм доволен. Копчето на ръчната и на мен ми блокира, беше неделя обадих се и ми казаха да разкача акумулатора за 2-3 мин и после се отблокираха колелата. Поръчаха ми ново копче и го смениха. Всичко си мина за сметка на гаранцията. Все ми се струва, че не са толкова лоши тия пасати, колкото ги изкарват, ама времето ще покаже. В Аутобилд за повечето проблеми пише, че са отстранени 2007г.
-
WasteLand_TD
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
На брат ми като му блокира ръчната , въобще не му бяха казали за откачане на акумулатор та да му се отблокират колелата поне да я закара на самоход , ми трябваше да чака два дни паяк та да вдигне колата да я закара в Сакар ауто.Казали му - вземете репатрак за наша сметка.
Ако си в планината и ти се преебе това копче, какво правиш ако не знаеш номера с акумулатора!?!?!? Къде ще викаш там репатрак!!?
Излгежда пак стигаме до некъдърността на официалните дилъри.
Щото колегата по-горе е писал че са му казали номера с акумулатора.Разбира, че би трябвало да има решение ако ти блокира ръчната да се излезне от това положение и ето какво било.Ама кой да ти знае.Не може да се разхождаш като муха без глава, да си бараш топките и да си пиеш кафенцето както са повечето "майстори" в официалните дилъри(виждал съм ги твърде) и после да си специалист.
Веднъж се направиха на интересни да искат да сменят ГНП-то на Пасата Б5 АФН щото виждаш ли на ниски обороти дава 2.0mg вместо 2.2
а колата си работи перфе.Като му казах на "тинейджърчето" че мога да си го направя колкото искам милиграмите усети, че срещу седи човек в "час" и каза а добре добре няма проблем
Друг сменяха задни дискове и накладки и на излизане щях да се ударя в една кола щото педала потъна до долу(въобще не бяха обезвъздушили спирачките)!! И това официален дилър!
Така че бедата не идва само от самата марка но и нейните дилъри.И все пак си мисля че може контрола от компанията майка да е по-голям, въпреки че не съм наясно как стоят нещата с тези дилъри и т.н.
Ако си в планината и ти се преебе това копче, какво правиш ако не знаеш номера с акумулатора!?!?!? Къде ще викаш там репатрак!!?
Излгежда пак стигаме до некъдърността на официалните дилъри.
Щото колегата по-горе е писал че са му казали номера с акумулатора.Разбира, че би трябвало да има решение ако ти блокира ръчната да се излезне от това положение и ето какво било.Ама кой да ти знае.Не може да се разхождаш като муха без глава, да си бараш топките и да си пиеш кафенцето както са повечето "майстори" в официалните дилъри(виждал съм ги твърде) и после да си специалист.
Веднъж се направиха на интересни да искат да сменят ГНП-то на Пасата Б5 АФН щото виждаш ли на ниски обороти дава 2.0mg вместо 2.2
Друг сменяха задни дискове и накладки и на излизане щях да се ударя в една кола щото педала потъна до долу(въобще не бяха обезвъздушили спирачките)!! И това официален дилър!
Така че бедата не идва само от самата марка но и нейните дилъри.И все пак си мисля че може контрола от компанията майка да е по-голям, въпреки че не съм наясно как стоят нещата с тези дилъри и т.н.
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
ве4е по4ти 130000км само маншон на предна лява полуоска и бушон4е на пръскалките на фаровете
е без консумативите естесвено.за запушването на ДПФ може би не са слагали подxодящото масло
А този филтар поне при мен е така от време на време се пали и се самопо4иства може би в германия така са го настроили 
-
WasteLand_TD
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта
