вчера не можах да изключа от задна предавка

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Ivan_GT
Мнения: 765
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 15:31
Автомобил: BMW E39
Двигател: M52B20 98

вчера не можах да изключа от задна предавка

Мнениеот Ivan_GT » Вто 30 дек 2008 23:11


Здравейте вчера неможах да си изкл.задна наложи се да го направя със сила,другите предавки също се превключваха много трудно,но когато колата загря проблема изчезна.Интересува ме дали може да е било от студа,и след като е загряло маслото да са се оправили или има нещо друго(някакъв проблем) :?:
mod edit: vasstop




Потребителски аватар
Лъвчо
KMETO
Мнения: 1649
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:58
Автомобил: Passat B5 syncro
Двигател: AFN
Местоположение: Радомир/София

Re: Много Интересно

Мнениеот Лъвчо » Вто 30 дек 2008 23:15


Ivan_GT написа:Здравейте вчера неможах да си изкл.задна наложи се да го направя със сила,другите предавки също се превключваха много трудно,но когато колата загря проблема изчезна.Интересува ме дали може да е било от студа,и след като е загряло маслото да са се оправили или има нещо друго(някакъв проблем) :?:


Най вероятно лошо масло смени го и мисля , че всичко ще е ок :wink:


Потребителски аватар
Skakauec
Мнения: 369
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 16:54
Автомобил: VW Lupo
Двигател: AMF
Местоположение: Перник/София

Мнениеот Skakauec » Вто 30 дек 2008 23:19


Замръзнало ти е маслото :)


blinder
Мнения: 2758
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 12:54
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот blinder » Вто 30 дек 2008 23:19


От студа ще да е.При мен рано сутрин също е така, много трудно влизат скоростите, но аз живея на Витоша(планината)...а долу при вас колко е студено :roll:


blinder
Мнения: 2758
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 12:54
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот blinder » Вто 30 дек 2008 23:21


Skakauec написа:Замръзнало ти е маслото :)


:No

Маслото не замръзва...просто е станало като маргарин... :wink:


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Вто 30 дек 2008 23:22


Смени го . Маслото ти най-вероятно е старо и сутрин става на грес :)


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7911
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 30 дек 2008 23:44


И чисто новото ми масло,което е няколко различни марки на различните ми коли сутрин се държи по един и същи начин - става на грес и много трудно се превключват предавките....айде нашето е 80W90.....а на брат ми на джипа е 85W140 - там драмата е още по-пълна.
За целта си палите колата,оставяте я да поработи на място поне 10-тина минути и тогава тръгвате - хем е по-полезно за разхода и за двигателя хем за скоростите понеже няма да трябва да ги напъвате като щури и да се тормозите защо не вкючва,не изключва,не работят синхронизаторите и т.н.Нормално е маслото като седи цяла нощ на -10 да кажем и сутринта се помъчиш да го завъртиш да се върти трудно - затова зимно време се препоръчва да се пали при натиснат съединител - стартера не се товари да рзвърта и скоростите - а те трудно се въртят на студено ;) И маслото трябва да има еднакви качества при да кажем 70-80 градуса,колкото достигат в моторния отсег и в същото време да има същите качества като е -10 и цяла ноще е седяло на едно място - трудно се получава.....и затова си палете колата да поработи малко на място и тогава тръгвайте - ефекта е доста добър (а и мотора на п.х. на студено харчи по-малко за 10 минути отколкото ако тръгнете да загрява в движение така че няма да ви вдигне разхода тази манипулация с изчакването сутрин).
Успех!


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Сря 31 дек 2008 9:01


Нашето е 75W90 :wink:


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Сря 31 дек 2008 10:21


На Хондата ми е 10W40 -няма грижи :wink:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 31 дек 2008 10:25


gogul написа:На Хондата ми е 10W40 -няма грижи :wink:

:D


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 31 дек 2008 10:33


andro_ написа:
gogul написа:На Хондата ми е 10W40 -няма грижи :wink:

:D
    А на моята като сложа M10D и става все едно има типтроник mhihi :drive spam


KOPA4EV1
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 11 юли 2008 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KOPA4EV1 » Сря 31 дек 2008 11:12


zfa159 написа:И чисто новото ми масло,което е няколко различни марки на различните ми коли сутрин се държи по един и същи начин - става на грес и много трудно се превключват предавките....айде нашето е 80W90.....а на брат ми на джипа е 85W140 - там драмата е още по-пълна.
За целта си палите колата,оставяте я да поработи на място поне 10-тина минути и тогава тръгвате - хем е по-полезно за разхода и за двигателя хем за скоростите понеже няма да трябва да ги напъвате като щури и да се тормозите защо не вкючва,не изключва,не работят синхронизаторите и т.н.Нормално е маслото като седи цяла нощ на -10 да кажем и сутринта се помъчиш да го завъртиш да се върти трудно - затова зимно време се препоръчва да се пали при натиснат съединител - стартера не се товари да рзвърта и скоростите - а те трудно се въртят на студено ;) И маслото трябва да има еднакви качества при да кажем 70-80 градуса,колкото достигат в моторния отсег и в същото време да има същите качества като е -10 и цяла ноще е седяло на едно място - трудно се получава.....и затова си палете колата да поработи малко на място и тогава тръгвайте - ефекта е доста добър (а и мотора на п.х. на студено харчи по-малко за 10 минути отколкото ако тръгнете да загрява в движение така че няма да ви вдигне разхода тази манипулация с изчакването сутрин).
Успех!
Доста противоречи мнението на колегта спрямо тази тема www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=114 ... sc&start=0 Колеги как мислите по добре ли е зимата да се пали при натиснат съединител или не!?


Потребителски аватар
toci_81
Мнения: 191
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 16:18
Автомобил: Golf 5 Plus TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Ботевград

здр

Мнениеот toci_81 » Сря 31 дек 2008 11:25


по добре с натиснат педал.забелязал ли си като си натиснал педала и запали6 и го пусне6 как колата се помести.


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Сря 31 дек 2008 11:43


Най -добре е винаги с натиснат ,и зиме и лете.Така се натоварват по-малко и стартер и акумулатор.


Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Milanski » Сря 31 дек 2008 13:31


Най -добре е винаги с натиснат ,и зиме и лете.Така се натоварват по-малко и стартер и акумулатор.

напълно съм съгласен с колегата :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта