mod edit: vasstop
вчера не можах да изключа от задна предавка
вчера не можах да изключа от задна предавка
Здравейте вчера неможах да си изкл.задна наложи се да го направя със сила,другите предавки също се превключваха много трудно,но когато колата загря проблема изчезна.Интересува ме дали може да е било от студа,и след като е загряло маслото да са се оправили или има нещо друго(някакъв проблем)
mod edit: vasstop
mod edit: vasstop
- Лъвчо
- KMETO
- Мнения: 1649
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:58
- Автомобил: Passat B5 syncro
- Двигател: AFN
- Местоположение: Радомир/София
Re: Много Интересно
Ivan_GT написа:Здравейте вчера неможах да си изкл.задна наложи се да го направя със сила,другите предавки също се превключваха много трудно,но когато колата загря проблема изчезна.Интересува ме дали може да е било от студа,и след като е загряло маслото да са се оправили или има нещо друго(някакъв проблем)
Най вероятно лошо масло смени го и мисля , че всичко ще е ок
- zfa159
- Мнения: 7911
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И чисто новото ми масло,което е няколко различни марки на различните ми коли сутрин се държи по един и същи начин - става на грес и много трудно се превключват предавките....айде нашето е 80W90.....а на брат ми на джипа е 85W140 - там драмата е още по-пълна.
За целта си палите колата,оставяте я да поработи на място поне 10-тина минути и тогава тръгвате - хем е по-полезно за разхода и за двигателя хем за скоростите понеже няма да трябва да ги напъвате като щури и да се тормозите защо не вкючва,не изключва,не работят синхронизаторите и т.н.Нормално е маслото като седи цяла нощ на -10 да кажем и сутринта се помъчиш да го завъртиш да се върти трудно - затова зимно време се препоръчва да се пали при натиснат съединител - стартера не се товари да рзвърта и скоростите - а те трудно се въртят на студено
И маслото трябва да има еднакви качества при да кажем 70-80 градуса,колкото достигат в моторния отсег и в същото време да има същите качества като е -10 и цяла ноще е седяло на едно място - трудно се получава.....и затова си палете колата да поработи малко на място и тогава тръгвайте - ефекта е доста добър (а и мотора на п.х. на студено харчи по-малко за 10 минути отколкото ако тръгнете да загрява в движение така че няма да ви вдигне разхода тази манипулация с изчакването сутрин).
Успех!
За целта си палите колата,оставяте я да поработи на място поне 10-тина минути и тогава тръгвате - хем е по-полезно за разхода и за двигателя хем за скоростите понеже няма да трябва да ги напъвате като щури и да се тормозите защо не вкючва,не изключва,не работят синхронизаторите и т.н.Нормално е маслото като седи цяла нощ на -10 да кажем и сутринта се помъчиш да го завъртиш да се върти трудно - затова зимно време се препоръчва да се пали при натиснат съединител - стартера не се товари да рзвърта и скоростите - а те трудно се въртят на студено
Успех!
Доста противоречи мнението на колегта спрямо тази тема www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=114 ... sc&start=0 Колеги как мислите по добре ли е зимата да се пали при натиснат съединител или не!?zfa159 написа:И чисто новото ми масло,което е няколко различни марки на различните ми коли сутрин се държи по един и същи начин - става на грес и много трудно се превключват предавките....айде нашето е 80W90.....а на брат ми на джипа е 85W140 - там драмата е още по-пълна.
За целта си палите колата,оставяте я да поработи на място поне 10-тина минути и тогава тръгвате - хем е по-полезно за разхода и за двигателя хем за скоростите понеже няма да трябва да ги напъвате като щури и да се тормозите защо не вкючва,не изключва,не работят синхронизаторите и т.н.Нормално е маслото като седи цяла нощ на -10 да кажем и сутринта се помъчиш да го завъртиш да се върти трудно - затова зимно време се препоръчва да се пали при натиснат съединител - стартера не се товари да рзвърта и скоростите - а те трудно се въртят на студеноИ маслото трябва да има еднакви качества при да кажем 70-80 градуса,колкото достигат в моторния отсег и в същото време да има същите качества като е -10 и цяла ноще е седяло на едно място - трудно се получава.....и затова си палете колата да поработи малко на място и тогава тръгвайте - ефекта е доста добър (а и мотора на п.х. на студено харчи по-малко за 10 минути отколкото ако тръгнете да загрява в движение така че няма да ви вдигне разхода тази манипулация с изчакването сутрин).
Успех!
- toci_81
- Мнения: 191
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 16:18
- Автомобил: Golf 5 Plus TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Ботевград
здр
по добре с натиснат педал.забелязал ли си като си натиснал педала и запали6 и го пусне6 как колата се помести.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта