Passat B3 парно - проблем

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Вто 30 дек 2008 20:07


А как се разбира ако ти надува?Маркучите стават твърди ли ?




Потребителски аватар
DJMAXPLAY1
Мнения: 14
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Батак

Лошо

Мнениеот DJMAXPLAY1 » Сря 31 дек 2008 0:12


Мерси момчета,лоша работа значи с тези клапи , като гледам снимките лошичко ми става !!! :(


Потребителски аватар
DJMAXPLAY1
Мнения: 14
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Батак

Мнениеот DJMAXPLAY1 » Сря 31 дек 2008 0:12


Мерси момчета,лоша работа значи с тези клапи , като гледам снимките лошичко ми става !!! :(


Потребителски аватар
Vicho
Мнения: 59
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vicho » Сря 31 дек 2008 2:04


Радиатора на парното го смених точно поради тази причина - нямах парно а в купето ухаеше на антифриз :) След известно време почна да губи пак вода и след старателно оглеждане установихме че тече от датчика дето е долу при радиатора. Сложихме нова шайба за да уплътни хубаво и спря да тече от там, но загубата на вода продължи. След това проверихме по обстойно радиатора и се видя че тече. Според мен причината е от старост защото си беше фабричния. До колкото видяхме и гарнитурата на нищо не прилича но за сега се държи и няма ядове - дано и да няма. А относно клапите имам предложение от колега от форума да ми го оправи - трябва скоро да се действа по въпроса че на вън в този студ не е за мъже :)


Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Сря 31 дек 2008 2:40


DJMAXPLAY1 пет пъти подред написа:Мерси момчета,лоша работа значи с тези клапи , като гледам снимките лошичко ми става !!! :(

Бях виждал, ама пет пъти едно и също- за пръв път ми се случва... :lol:

Ако продължаваш по този начин и с това темпо от аватара,
току виж си надминал Пичагата по брой мнения във форума :idea:

Иначе действително от снимките изглежда страшничко, но удоволствието от жежкавицата после е пълно.
Аз минах по този път преди два месеца, начина по който го направих бе:
- на дупките от клапите и от двете страни залепващо алуминиево фолио
- и след това от горе микропореста гума K-Flex
За сега съм повече от доволен!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 31 дек 2008 10:23


Ами по принцип може да са се разтекли и от старост - това никой не може да го гарантира еднозначно.По принцип когато колата загрее и работи на работна температура маркучите са си твърди - все пак системата е под налягане.
Най-лесно,бързо и удобно можеш да си провериш гарнитурата на главата в сервиз - топват лакмусова хартиика в разширителния съд и гледат дали има наличие на изгорели газове вътре (реагират химически) и става ясно.
Ти как си я видял,че не прилича на нищо ако не е тайна? :shock
Иначе за клапите - ако го прави опитен човек не отнема много време понеже знае къде точно да пипа така че на този студ не е удачно теърва да сядаш да се учиш как се прави :)
Успех!


Потребителски аватар
bombata
Мнения: 28
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 22:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bombata » Сря 31 дек 2008 10:49


имам вапрос има термостат преди радиатора на парното и ако има и тои се е развалил може ли да няма парно а всичко друго да е наред


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Сря 31 дек 2008 11:20


bombata написа:имам вапрос има термостат преди радиатора на парното и ако има и тои се е развалил може ли да няма парно а всичко друго да е наред

Може и най вероятно е от него. По добре го махни :wink:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 31 дек 2008 11:28


bombata написа:...има термостат преди радиатора на парното...

Моля? :shock На каква кола е това? На Пасат В3 - забрави просто за такова нещо......единия маркуч от изхода на главата отива право в радиаторчето а другия,който се връща заминава по тръбата към входа за малкия кръг на водната помпа....
Къде е?
Изображение
Цялата система има един единствен термостат,който отдолу на водната помпа и отваря и затваря големия кръг и ако колегата го махне никога няма да има парно а вероятно ще се откже и да си кара колата като не може да загрее и харчи по 30 кила гориво на 100км.
Единственото нещо,което има преди отоплителния радиатор на В3 е един датчик за температурата на течността,която постъпва в радиатора за колите с климатроник (при другите го няма) и той не е за друго освен климатроника да си прави изводите как да смесва въздуха за докара зададената му температура.И него ако го откачиш те очкава приключение.
Недейта да говорите някакви неща понеже човека сега може да мръзне на студа и да се чуди кое точно да махне и по-лошото е да не махне нещо дето да му трябва и да си работи. :idea:


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Сря 31 дек 2008 11:36


zfa159 написа:
bombata написа:...има термостат преди радиатора на парното...

Моля? :shock На каква кола е това? На Пасат В3 - забрави просто за такова нещо......:

И аз нямам такива работо, но ето инфо от достоверен източник :)
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?p=1468960&sid=391f7b94a7fdb1b9b9adbbb6844d8ac4#1468970


Потребителски аватар
bombata
Мнения: 28
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 22:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bombata » Сря 31 дек 2008 14:12


термостат и възвратен клапан на B3 1.6 бензин има го преди входа за радиатора на парното


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 31 дек 2008 15:45


:shock Е че защо в ръководството няма нищо по въпроса.Аз съм гледал на 1.6 мотор ама на Голф - няма такова нещо.
Значи грешката е моя - извинявам се!
Весело посрещане на новата година!


gibardukov
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Първомай

Мнениеот gibardukov » Сря 31 дек 2008 17:05


Здравеите колеги , та по въпроса с парното: моя пасат 92г. 1.8 бензин с газова без климатик, като го купих през 2003г. имаше страхотно парно . През годините обаче постепенно парното отслабна, като същевременно от въздуховодите постоянно хвърчаха разни изгорели дунапренчета.Тази зима след 20.12. като застудя повече парното направо се предаде.След ровене и четене на форума и ръковод-
ството и изследване на тръбите на парното и работата на термостата стигнах ди извода , че за проблема има 2 причини - радиатор на парно (и) или въздухоразпределителните клапи. Надявах се да са клапите и в по-малка степен радиаторчето. ЗАЩОТО КЛАПАТА ,КОЯ-ТО РАЗПРЕДЕЛЯ ПОСТЪПВАЩИЯ ВЪЗДУХ ОТ ВЕНТИЛАТОРА ДА МИНАВА ПРЕЗ РАДИАТОРЧЕТО ИЛИ НАПРАВО КЪМ ДРУГАТА РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНА КЛАПА може да бъде ремонтирама макар и трудно без да се сваля таблото. Миналия ден на 29.12. АЗ ГО НАПРАВИХ И СЕГА СЪМ СУПЕР ДОВОЛЕН, ОТ ГОРЕЩИНАТА КОЯТО ОТНОВО СЕ ВЪРНА В КУПЕТО. Първо се сваля поличката под жабката, после и самата жабка. Маха се кората , която минава под вентилатора и въздуховода.След това се отделят кабелите към вентилатора и жилото управляващо клапата която спира въздуха от вън да не влиза изобщо в купето. Отвива се болта които държи въздуховода, (които духа в краката) за големия входящ.Преминава се към по трудното - свалянето на стоманените пластини - прикрепящи големия входящ въздуховод (който всъщност започва още от решетката над вентилатора, обгръща самия вентилатор, в него е и клапата за спиране на въздуха от вън и продължава на ляво до голямата кутия ,където се намира радиатора а на входа точно е така търсената от нас КЛАПА ) към основната кутия на парното. Пластините са 6 на брой - 2 от пред съвсем ясно се виждат , по една от горе и от долу и 2 от към двигателя .Предните , горната и долната се свалят сравнително лесно с помоща на остра плоска овертка. За задните се ляга по гръб под самия въздуховод и с помоща на фенерче и по дълга отвертка се свалят с малко и задните 2 пластини . Местим се при двигателя отпред- пъво махаме пластмасовата кора, която е защипана към купето и стои над решетката на вентилатора .След това се маха самата решетка - за целта с помоща на овертка се издърпват навън (спрямо решетката ) едни пластмасови скоби затиснати под двата болта държащи вентилатора .Маха се решетката и се отвиват болтовете на
вентилатора - тук може някой да ви помогне като подхване от вътре вентилатора . Вече сме готови да отделим входящия въздуховод заедно с вентилатора от основната кутия на радиаторчето - като се извърши това на преден план е въпросната КЛАПА - при мен от 2 колони по 4 дупки(общо 8) бяха останали само 3 все още облепени с дунапрен. Клапата всъшност е Г- образна - по-голямата част от към вентилатора играе най-важната роля за зимата , вътрешната по тясна затваря топлината от радиаторчето през лятото да не влиза в купето студения въздух перез лятото. ЗА ремонта на клапата използвах лепяща се алуминиева лента 5 сантиметра ширина - облепих клапата и от двете страни. После се сглобява всичко в обратен ред. Цялата процедура ми отне 2 часа.Надявам се да съм бил полезен.


Потребителски аватар
Chernaev
Мнения: 13
Регистриран на: Съб 03 яну 2009 10:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Chernaev » Нед 04 яну 2009 13:01


ЧНГ Колеги !!! Има ли някой който би могъл да свърши таз работа ... и да стане както трябва без да се налага да му се виси на главата ... 8)


ra_po
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 06 мар 2008 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ra_po » Вто 06 яну 2009 16:29


Здравейте колеги.Ползотворна и безаварийна година на всички.
Колкото и нагло да звучи все пак,наемам се да поправям парно на Пасат срещу заплащане.Все пак се мръзне ден два по колата за да я поправиш а това струва пари.
Извинявам се ако някой не ме е разбрал правилно
Имах двама колеги-клиенти от София с проблеми по клапите,маркучите и радиаторчето-е,вече нямат



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: eddyman и 51 госта