Поставяне на хидравлика на Голф 2 (1.3)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
sa6i4
Мнения: 486
Регистриран на: Чет 11 сеп 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Поставяне на хидравлика на Голф 2 (1.3)

Мнениеот sa6i4 » Чет 01 яну 2009 11:55


Въпросът ми е дали може да се постави хидравлика на волана на Голф-а ми,който е 1.3 карбуратор 1989г.?




Потребителски аватар
Лъвчо
KMETO
Мнения: 1649
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:58
Автомобил: Passat B5 syncro
Двигател: AFN
Местоположение: Радомир/София

Мнениеот Лъвчо » Чет 01 яну 2009 12:06


:да:


Потребителски аватар
kasidi
Мнения: 173
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот kasidi » Чет 01 яну 2009 12:07


Може колега,няма да имаш проблем.Успех


Потребителски аватар
sa6i4
Мнения: 486
Регистриран на: Чет 11 сеп 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6i4 » Чет 01 яну 2009 12:13


Ако някой може да сподели горе-доло колко ще ми излезне това удоволствие?В смисъл цената на самия комплект хидравлика втора злоупотреба и цената на труда горе-доло.


Потребителски аватар
kasidi
Мнения: 173
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот kasidi » Чет 01 яну 2009 12:18


В раздел продава ,мисля че имаше за около 150-200 лева,но този които ще ти я поставя колко ще ти вземе Божа работа ,въпрос на договаряне:)


Потребителски аватар
sa6i4
Мнения: 486
Регистриран на: Чет 11 сеп 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6i4 » Чет 01 яну 2009 12:24


kasidi написа:В раздел продава ,мисля че имаше за около 150-200 лева,но този които ще ти я поставя колко ще ти вземе Божа работа ,въпрос на договаряне:)

Мерси колега!И честита Нова година!


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Чет 01 яну 2009 15:31


Няма 1,3 мотор в Голф 2 с фабрична хидравлика,ще ти трябва хидравлика от 1,4/1,6 Голф 3,но те са с пистов ремък ,така че може и да не стане.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 01 яну 2009 15:37


Achim Lauritzen написа:Няма 1,3 мотор в Голф 2 с фабрична хидравлика,ще ти трябва хидравлика от 1,4/1,6 Голф 3,но те са с пистов ремък ,така че може и да не стане.

На ABD и ABU пистовия ли върти помпата?
При мен и при 1.8 по принцип клиновидния върти.


Потребителски аватар
sa6i4
Мнения: 486
Регистриран на: Чет 11 сеп 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6i4 » Чет 01 яну 2009 18:23


Achim Lauritzen написа:Няма 1,3 мотор в Голф 2 с фабрична хидравлика,ще ти трябва хидравлика от 1,4/1,6 Голф 3,но те са с пистов ремък ,така че може и да не стане.

Ха сега де..
:?


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Чет 01 яну 2009 20:55


Ами някой колега с ABD/ABU трябва да каже с какъв ремък е хидравликата,според мен ще ти трябва стойката за динамото и хидравличната помпа,шайбата на коляновия вал и разбира се рейката от ABD/ABU,но незнам дали стойката за помпата и захващането на шайбата на коляновия вал е същото като при 1,3.


Потребителски аватар
sa6i4
Мнения: 486
Регистриран на: Чет 11 сеп 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6i4 » Чет 01 яну 2009 21:35


Мда,значи с 2 думи да не се занимавам...Той не е чак толкова тежък волана,но ме притеснява,че ако сложа малко по-големи гуми и ще стане...


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Чет 01 яну 2009 21:59


а знаеш ли как ще ти се спъне колата и няма да и се върви щото помпата дърпа някой друг кон, отделно за разхода който ще се качи
жена ли ще го кара тоя голф,ти мъж ли си или .......
друг е въпроса дали нямаш някакъв проблем в механичната си рейка ,имам един голф 1.3 от 84 година е и волана му се върти доста по леко от голфове с хидравлики,гумите са му 175 широки, а ти незнам с какви караш, да не си сложил некви валяци 205
на единия ми пасат съм му махнал хидравликата че се прецака и сега съм с механична рейка , минуса е само един-върти се малко по трудно,но се свиква след 1 седмица каране,плюсовете са:1 - по малък разход, 2 - по добро ускорение/по мои наблюдения тая помпа прави 70-75 атмосфери налягане ,което би трябвало за значи че и трябва окколо 10 коня мощност/ 3 - има разлика в каретата между кормилния прът и рейката-в дължината и в диаметъра на отвора,трябва много да се внимава карето да не е с голям диаметър а оста на рейката и кормилния прът да е по малка-в тоя случаи след известно време просто превъртат и колата става неуправляема-волана се върти ама само толкова-рейката не се задвижва,точно така ми я бяха направили едни маистори/да ги е*а/ добре че бях на паркинга и правих маневра,не ми се мисли кво щеше да е ако карах с 90 примерно
общо взето не е лошо да си с хидравлика ама по добре си я карай така,помисли само за последващите проблеми-капеща помпа,рейка
вкарваш се в някви филми дето накрая ще си се оръсил сума наполовината на цената на твоя голф
пп:едно нещо колкото е по елементарно толкова е по надежно :idea:


Потребителски аватар
sa6i4
Мнения: 486
Регистриран на: Чет 11 сеп 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6i4 » Пет 02 яну 2009 14:19


Това е така,но въпросът тук не е дали колата я кара жена или я карам аз.Обяснил съм по-нагоре,че искам да и сложа по-голям цолаж гуми и джанти,с което мисля,че волана ще стане като на танк.В момента съм със 175/70 R13 и не е чак толкова тежък,въпреки,че на Деу-то ми с 14 цола беше далеч по-лек волана.Карам главно градско и не знам дали знаеш как се паркира в центъра на София-въртиш като изоглавен и повярвай ми хидравликата е голямо улеснение.Друг въпрос е,че наистина ще се поспъне колата,не че сега е голяма пушка :lol: ,но ми върши екстра работа...Днес разхода го свалих до 11/100 газ от 13/100 направо си умрях от кеф! :twisted:


Потребителски аватар
kasidi
Мнения: 173
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 18:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот kasidi » Пет 02 яну 2009 19:55


Колега това за спъването на колата е въздух работа :ihihih: Поне при мен нямаше никаква разлика.Хидравличната помпа се задвижва от клиновиден ремък.Карето за хидравличната рейка е с по голям диаметър от това на обикновената.Трябва някои който е запознат с тематиката да види колата и да ти каже дали ще стане да се смени шайбата на коляновия вал ,за да се осигури задвижването на хидр. помпа.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта