Поставяне на хидравлика на Голф 2 (1.3)
Поставяне на хидравлика на Голф 2 (1.3)
Въпросът ми е дали може да се постави хидравлика на волана на Голф-а ми,който е 1.3 карбуратор 1989г.?
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
а знаеш ли как ще ти се спъне колата и няма да и се върви щото помпата дърпа някой друг кон, отделно за разхода който ще се качи
жена ли ще го кара тоя голф,ти мъж ли си или .......
друг е въпроса дали нямаш някакъв проблем в механичната си рейка ,имам един голф 1.3 от 84 година е и волана му се върти доста по леко от голфове с хидравлики,гумите са му 175 широки, а ти незнам с какви караш, да не си сложил некви валяци 205
на единия ми пасат съм му махнал хидравликата че се прецака и сега съм с механична рейка , минуса е само един-върти се малко по трудно,но се свиква след 1 седмица каране,плюсовете са:1 - по малък разход, 2 - по добро ускорение/по мои наблюдения тая помпа прави 70-75 атмосфери налягане ,което би трябвало за значи че и трябва окколо 10 коня мощност/ 3 - има разлика в каретата между кормилния прът и рейката-в дължината и в диаметъра на отвора,трябва много да се внимава карето да не е с голям диаметър а оста на рейката и кормилния прът да е по малка-в тоя случаи след известно време просто превъртат и колата става неуправляема-волана се върти ама само толкова-рейката не се задвижва,точно така ми я бяха направили едни маистори/да ги е*а/ добре че бях на паркинга и правих маневра,не ми се мисли кво щеше да е ако карах с 90 примерно
общо взето не е лошо да си с хидравлика ама по добре си я карай така,помисли само за последващите проблеми-капеща помпа,рейка
вкарваш се в някви филми дето накрая ще си се оръсил сума наполовината на цената на твоя голф
пп:едно нещо колкото е по елементарно толкова е по надежно
жена ли ще го кара тоя голф,ти мъж ли си или .......
друг е въпроса дали нямаш някакъв проблем в механичната си рейка ,имам един голф 1.3 от 84 година е и волана му се върти доста по леко от голфове с хидравлики,гумите са му 175 широки, а ти незнам с какви караш, да не си сложил некви валяци 205
на единия ми пасат съм му махнал хидравликата че се прецака и сега съм с механична рейка , минуса е само един-върти се малко по трудно,но се свиква след 1 седмица каране,плюсовете са:1 - по малък разход, 2 - по добро ускорение/по мои наблюдения тая помпа прави 70-75 атмосфери налягане ,което би трябвало за значи че и трябва окколо 10 коня мощност/ 3 - има разлика в каретата между кормилния прът и рейката-в дължината и в диаметъра на отвора,трябва много да се внимава карето да не е с голям диаметър а оста на рейката и кормилния прът да е по малка-в тоя случаи след известно време просто превъртат и колата става неуправляема-волана се върти ама само толкова-рейката не се задвижва,точно така ми я бяха направили едни маистори/да ги е*а/ добре че бях на паркинга и правих маневра,не ми се мисли кво щеше да е ако карах с 90 примерно
общо взето не е лошо да си с хидравлика ама по добре си я карай така,помисли само за последващите проблеми-капеща помпа,рейка
вкарваш се в някви филми дето накрая ще си се оръсил сума наполовината на цената на твоя голф
пп:едно нещо колкото е по елементарно толкова е по надежно
Това е така,но въпросът тук не е дали колата я кара жена или я карам аз.Обяснил съм по-нагоре,че искам да и сложа по-голям цолаж гуми и джанти,с което мисля,че волана ще стане като на танк.В момента съм със 175/70 R13 и не е чак толкова тежък,въпреки,че на Деу-то ми с 14 цола беше далеч по-лек волана.Карам главно градско и не знам дали знаеш как се паркира в центъра на София-въртиш като изоглавен и повярвай ми хидравликата е голямо улеснение.Друг въпрос е,че наистина ще се поспъне колата,не че сега е голяма пушка
,но ми върши екстра работа...Днес разхода го свалих до 11/100 газ от 13/100 направо си умрях от кеф! 
- kasidi
- Мнения: 173
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
Колега това за спъването на колата е въздух работа
Поне при мен нямаше никаква разлика.Хидравличната помпа се задвижва от клиновиден ремък.Карето за хидравличната рейка е с по голям диаметър от това на обикновената.Трябва някои който е запознат с тематиката да види колата и да ти каже дали ще стане да се смени шайбата на коляновия вал ,за да се осигури задвижването на хидр. помпа.
Поне при мен нямаше никаква разлика.Хидравличната помпа се задвижва от клиновиден ремък.Карето за хидравличната рейка е с по голям диаметър от това на обикновената.Трябва някои който е запознат с тематиката да види колата и да ти каже дали ще стане да се смени шайбата на коляновия вал ,за да се осигури задвижването на хидр. помпа.Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта
