Поставяне на хидравлика на Голф 2 (1.3)
Поставяне на хидравлика на Голф 2 (1.3)
Въпросът ми е дали може да се постави хидравлика на волана на Голф-а ми,който е 1.3 карбуратор 1989г.?
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
а знаеш ли как ще ти се спъне колата и няма да и се върви щото помпата дърпа някой друг кон, отделно за разхода който ще се качи
жена ли ще го кара тоя голф,ти мъж ли си или .......
друг е въпроса дали нямаш някакъв проблем в механичната си рейка ,имам един голф 1.3 от 84 година е и волана му се върти доста по леко от голфове с хидравлики,гумите са му 175 широки, а ти незнам с какви караш, да не си сложил некви валяци 205
на единия ми пасат съм му махнал хидравликата че се прецака и сега съм с механична рейка , минуса е само един-върти се малко по трудно,но се свиква след 1 седмица каране,плюсовете са:1 - по малък разход, 2 - по добро ускорение/по мои наблюдения тая помпа прави 70-75 атмосфери налягане ,което би трябвало за значи че и трябва окколо 10 коня мощност/ 3 - има разлика в каретата между кормилния прът и рейката-в дължината и в диаметъра на отвора,трябва много да се внимава карето да не е с голям диаметър а оста на рейката и кормилния прът да е по малка-в тоя случаи след известно време просто превъртат и колата става неуправляема-волана се върти ама само толкова-рейката не се задвижва,точно така ми я бяха направили едни маистори/да ги е*а/ добре че бях на паркинга и правих маневра,не ми се мисли кво щеше да е ако карах с 90 примерно
общо взето не е лошо да си с хидравлика ама по добре си я карай така,помисли само за последващите проблеми-капеща помпа,рейка
вкарваш се в някви филми дето накрая ще си се оръсил сума наполовината на цената на твоя голф
пп:едно нещо колкото е по елементарно толкова е по надежно
жена ли ще го кара тоя голф,ти мъж ли си или .......
друг е въпроса дали нямаш някакъв проблем в механичната си рейка ,имам един голф 1.3 от 84 година е и волана му се върти доста по леко от голфове с хидравлики,гумите са му 175 широки, а ти незнам с какви караш, да не си сложил некви валяци 205
на единия ми пасат съм му махнал хидравликата че се прецака и сега съм с механична рейка , минуса е само един-върти се малко по трудно,но се свиква след 1 седмица каране,плюсовете са:1 - по малък разход, 2 - по добро ускорение/по мои наблюдения тая помпа прави 70-75 атмосфери налягане ,което би трябвало за значи че и трябва окколо 10 коня мощност/ 3 - има разлика в каретата между кормилния прът и рейката-в дължината и в диаметъра на отвора,трябва много да се внимава карето да не е с голям диаметър а оста на рейката и кормилния прът да е по малка-в тоя случаи след известно време просто превъртат и колата става неуправляема-волана се върти ама само толкова-рейката не се задвижва,точно така ми я бяха направили едни маистори/да ги е*а/ добре че бях на паркинга и правих маневра,не ми се мисли кво щеше да е ако карах с 90 примерно
общо взето не е лошо да си с хидравлика ама по добре си я карай така,помисли само за последващите проблеми-капеща помпа,рейка
вкарваш се в някви филми дето накрая ще си се оръсил сума наполовината на цената на твоя голф
пп:едно нещо колкото е по елементарно толкова е по надежно

Това е така,но въпросът тук не е дали колата я кара жена или я карам аз.Обяснил съм по-нагоре,че искам да и сложа по-голям цолаж гуми и джанти,с което мисля,че волана ще стане като на танк.В момента съм със 175/70 R13 и не е чак толкова тежък,въпреки,че на Деу-то ми с 14 цола беше далеч по-лек волана.Карам главно градско и не знам дали знаеш как се паркира в центъра на София-въртиш като изоглавен и повярвай ми хидравликата е голямо улеснение.Друг въпрос е,че наистина ще се поспъне колата,не че сега е голяма пушка
,но ми върши екстра работа...Днес разхода го свалих до 11/100 газ от 13/100 направо си умрях от кеф! 


- kasidi
- Мнения: 173
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
Колега това за спъването на колата е въздух работа
Поне при мен нямаше никаква разлика.Хидравличната помпа се задвижва от клиновиден ремък.Карето за хидравличната рейка е с по голям диаметър от това на обикновената.Трябва някои който е запознат с тематиката да види колата и да ти каже дали ще стане да се смени шайбата на коляновия вал ,за да се осигури задвижването на хидр. помпа.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 60 госта