Решава човека с парите не съветниците въпроса за "другата бира" пак опира до пари разходите също. 2 дена да пробва аудито биха му дали достатъчно ясна представа за разхода на колата обаче то не е само нивото на резервоара. Мой бивш колега караше А4 1000лв. му трябваха да си смени предницата от дясно (амортесьори, пружини, шарнири, тампони) може и да е преувеличил но съм го чувал и от други хора.
бартер АUDI B4 2.6 v6 94г за моя голф от гаража
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=121857&highlight=%C2%D06 Колега propparo Този линк е за да те провокирам понеже не си прав за това че всеки предпочита да каже голфеца е по- добре.
Решава човека с парите не съветниците въпроса за "другата бира" пак опира до пари разходите също. 2 дена да пробва аудито биха му дали достатъчно ясна представа за разхода на колата обаче то не е само нивото на резервоара. Мой бивш колега караше А4 1000лв. му трябваха да си смени предницата от дясно (амортесьори, пружини, шарнири, тампони) може и да е преувеличил но съм го чувал и от други хора.
Решава човека с парите не съветниците въпроса за "другата бира" пак опира до пари разходите също. 2 дена да пробва аудито биха му дали достатъчно ясна представа за разхода на колата обаче то не е само нивото на резервоара. Мой бивш колега караше А4 1000лв. му трябваха да си смени предницата от дясно (амортесьори, пружини, шарнири, тампони) може и да е преувеличил но съм го чувал и от други хора.
- StefanDragnev
- Мнения: 238
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 15:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас/София
hakera_71 написа:мерси колега ще си помисля
След като споменаха разхода, колегата каза че ще поразмисли => има значение разхода. Поне аз съм далеч от мисълта ГОЛФ и нищо друго, дори мога да се посмея на това твърдение
Всеки изкарва този довод, защото с това може да го разубеди /явно други забележки нямат тези аудита
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Точно така,аудито няма други кусури,освен разхода.
За колегата,който ми праща линка---там човека се чуди кой двигател да избере,а аз като друг човек имал взимане-даване с АБС 90к.с. не мога да излъжа,че не е с приличен разход.
Окачването на А4 няма нищо общо с Б4.При А4 имаме по четири алуминиеви носача на всяко предно колело--два горе и два долу.2007 година удоволствието да ги сменя струваше 1300 лева.Но---нали кефа цена нямал.
Когато човек покара повече от 1-2 коли и то от различни марки,тогава започва да прави впечатленията си не от разхода на един автомобил,а от съвсем различни неща.
Защото нека никой не си го крие---регнал се е във vw-форума,защото за такава кола има пари да си позволи да я купи и поддържа.Ако утре си качи месечния доход или му изпаднат кеш пари от някъде--всеки би си купил друга различна от фолксвагена кола.Българина не е фен на марките,българина обича да му е евтинко,ако може чак и без пари.
За колегата,който ми праща линка---там човека се чуди кой двигател да избере,а аз като друг човек имал взимане-даване с АБС 90к.с. не мога да излъжа,че не е с приличен разход.
Окачването на А4 няма нищо общо с Б4.При А4 имаме по четири алуминиеви носача на всяко предно колело--два горе и два долу.2007 година удоволствието да ги сменя струваше 1300 лева.Но---нали кефа цена нямал.
Когато човек покара повече от 1-2 коли и то от различни марки,тогава започва да прави впечатленията си не от разхода на един автомобил,а от съвсем различни неща.
Защото нека никой не си го крие---регнал се е във vw-форума,защото за такава кола има пари да си позволи да я купи и поддържа.Ако утре си качи месечния доход или му изпаднат кеш пари от някъде--всеки би си купил друга различна от фолксвагена кола.Българина не е фен на марките,българина обича да му е евтинко,ако може чак и без пари.
- StefanDragnev
- Мнения: 238
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 15:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас/София
propparo ... ''Не е важно колко струва, важното е да е без пари''
. Съгласен съм с теб донякъде
, но аз и преди малко казах, че съм далеч от мисълта Голф /Фолксваген/ и нищо друго.... просто тази ми е идеална за момента....
По темата .... колегата да си прецини дали този несъществен недостатък /15 разход градско/ ще го събори да се качи в Ауди.
По темата .... колегата да си прецини дали този несъществен недостатък /15 разход градско/ ще го събори да се качи в Ауди.
- Stef4o
- Мнения: 1532
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
- Автомобил: Golf V
- Двигател: BKD
- Местоположение: София
propparo написа:Точно така,аудито няма други кусури,освен разхода.
За колегата,който ми праща линка---там човека се чуди кой двигател да избере,а аз като друг човек имал взимане-даване с АБС 90к.с. не мога да излъжа,че не е с приличен разход.
Окачването на А4 няма нищо общо с Б4.При А4 имаме по четири алуминиеви носача на всяко предно колело--два горе и два долу.2007 година удоволствието да ги сменя струваше 1300 лева.Но---нали кефа цена нямал.
Когато човек покара повече от 1-2 коли и то от различни марки,тогава започва да прави впечатленията си не от разхода на един автомобил,а от съвсем различни неща.
Защото нека никой не си го крие---регнал се е във vw-форума,защото за такава кола има пари да си позволи да я купи и поддържа.Ако утре си качи месечния доход или му изпаднат кеш пари от някъде--всеки би си купил друга различна от фолксвагена кола.Българина не е фен на марките,българина обича да му е евтинко,ако може чак и без пари.
Тук не мога да се съглася с теб.Има достатъчно примери във форума на хора хвърлили хиляди левчета в колите си....дето са 1991 година производство(примерно).Тези хора могат да си позволят много по-скъпа,нова,хубава,с много екстри кола - но не го правят! Защо???
Защото са фенове на марката и обичат да си човъркат по любимите возила! Просто при някой "гъдела" е друг - не му трябват ЕСП, СРС, и другите съкращения на сложните екстри в автомобила!(не казвам, че са излишни....особенно от гледна точка на безопасността
Моя е съвет е - ако те радва колата - взимай я! защото важното е ти да си довеолен и да изпитваш удоволствие от шофирането или вида на колата! Никой не знае по-добре от теб, кое ти харесва и какво точно искаш от една кола
Успех
- StefanDragnev
- Мнения: 238
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 15:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас/София
и да допълня - да прецени дали ще може да я поддържа, защото няма смисъл да имаш кола, която те кефи и да не я караш..:Stef4o:. написа:....
Моя е съвет е - ако те радва колата - взимай я! защото важното е ти да си довеолен и да изпитваш удоволствие от шофирането или вида на колата! Никой не знае по-добре от теб, кое ти харесва и какво точно искаш от една кола![]()
Успех
Пак ще кажа, че ако разхода не те събаря ... вземай я - по-добър вариант е от голфа ...
-
eng.Kostadinov
- Мнения: 109
- Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Здравейте колеги,
много се чудех, дали да се включа, но нека и аз споделя моето мнение.
Колегата пише именно в този форум, защото настоящата му кола е VW, но щом се обръща към нас, то значи е силно ентусиазиран да се сдобие с автомобил с четири пресичащи се кръгчета
. Според мен това, което трябва да провери колегата, е
-Дали автомобилът който възнамерява да замени е в пълна техническа изправност.
-Съпоставка на екстрите, които вероятно няма да отстъпват на тези на голфа, дори ще го превъзхождат.
-Пълна изправност на електрическата инсталация и електрониките по автомобила
-Козметични проблеми и удари.
Прилагам тема, която има голяма полза при търсене на изправен автомобил втора ръка :
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=13150
Също така, при условие че колегата познава собственика на аудито първо е добре да предцени до каква степен го познава и второ да предцени, дали бартера не се прави с цел "отърване" от автомобил пред скъп ремонт.
Също така бих искал да споделя, че всеки караше автомобилите си при двойно по голяма цена на горивата, така че това не би трябвало да бъде показател. Не става въпрос за кеф, а за желание, удоволствие и потребности.
Колега, всеки е чувал за бай-Ганьо и митовете покрай него
. Една голяма част от българите за съжаление са на този принцип. Само че не подценявай и качеството на германските автомобили. Вероятно ще ме контрираш, че има и други немски автомобили, но самото име на фолксвагена подсказва, че е автомобил предвиден за народа (надеждност на достъпна цена). Също така те са и коли, с чиито ремонт сръчния българин се справя доста добре и самостоятелно. Иначе си абсолютно прав, но тук говорим за амортизирани автомобили, което също оказва влияние върху избора, тъй като едно е да се вземе луксозна кола втора ръка, друго е да се вземе нова такава. Просто потребителя каращ VW би могъл да си закупи нов голф, или да смени целия двигател, за да го оправи, но ситуацията не е такава при едно Ауди или БМВ например.
Винаги ще има и издребнели лица по земното кълбо, но трябва да се прави разлика между хора с "тежко финансово състояние" и издребнели индивиди.
Моля, ако някой се чувства засегнат от казаното да приеме искрените ми извинения.
Поздрави
много се чудех, дали да се включа, но нека и аз споделя моето мнение.
Колегата пише именно в този форум, защото настоящата му кола е VW, но щом се обръща към нас, то значи е силно ентусиазиран да се сдобие с автомобил с четири пресичащи се кръгчета
-Дали автомобилът който възнамерява да замени е в пълна техническа изправност.
-Съпоставка на екстрите, които вероятно няма да отстъпват на тези на голфа, дори ще го превъзхождат.
-Пълна изправност на електрическата инсталация и електрониките по автомобила
-Козметични проблеми и удари.
Прилагам тема, която има голяма полза при търсене на изправен автомобил втора ръка :
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=13150
Също така, при условие че колегата познава собственика на аудито първо е добре да предцени до каква степен го познава и второ да предцени, дали бартера не се прави с цел "отърване" от автомобил пред скъп ремонт.
Също така бих искал да споделя, че всеки караше автомобилите си при двойно по голяма цена на горивата, така че това не би трябвало да бъде показател. Не става въпрос за кеф, а за желание, удоволствие и потребности.
propparo написа:Българина не е фен на марките,българина обича да му е евтинко,ако може чак и без пари.
Колега, всеки е чувал за бай-Ганьо и митовете покрай него
Винаги ще има и издребнели лица по земното кълбо, но трябва да се прави разлика между хора с "тежко финансово състояние" и издребнели индивиди.
Моля, ако някой се чувства засегнат от казаното да приеме искрените ми извинения.
Поздрави
Последна промяна от eng.Kostadinov на Съб 03 яну 2009 13:05, променено общо 1 път.
- mitakathvp
- Мнения: 866
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
propparo написа:Точно така,аудито няма други кусури,освен разхода.
За колегата,който ми праща линка---там човека се чуди кой двигател да избере,а аз като друг човек имал взимане-даване с АБС 90к.с. не мога да излъжа,че не е с приличен разход.
Окачването на А4 няма нищо общо с Б4.При А4 имаме по четири алуминиеви носача на всяко предно колело--два горе и два долу.2007 година удоволствието да ги сменя струваше 1300 лева.Но---нали кефа цена нямал.
Когато човек покара повече от 1-2 коли и то от различни марки,тогава започва да прави впечатленията си не от разхода на един автомобил,а от съвсем различни неща.
Защото нека никой не си го крие---регнал се е във vw-форума,защото за такава кола има пари да си позволи да я купи и поддържа.Ако утре си качи месечния доход или му изпаднат кеш пари от някъде--всеки би си купил друга различна от фолксвагена кола.Българина не е фен на марките,българина обича да му е евтинко,ако може чак и без пари.
Е кво му е пък на разхода на АБС-а
- StefanDragnev
- Мнения: 238
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 15:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас/София
eng.Kostadinov написа:............
Също така бих искал да споделя, че всеки караше автомобилите си при двойно по голяма цена на горивата, така че това не би трябвало да бъде показател. Не става въпрос за кеф, а за желание, удоволствие и потребности.
.....
eng.Kostadinov с всичко казано съм съгласен, само с това изречение не съм
На Вас кога ви беше по-приятно да карате автомобил /при цена 2.60 или при цена 1.60 /
Разхода винаги си е малко или много фактор при покупката на автомобил.
Убеден съм, че и Вие ще откажете кола която харчи 20/100 и е в идеален вид.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта
