VW GOLF 1.8 ABS-Проблем с охладителна система

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
sashoskiora
Мнения: 449
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

VW GOLF 1.8 ABS-Проблем с охладителна система

Мнениеот sashoskiora » Съб 03 яну 2009 1:10


Колеги губи охладителна течност и няма парно.След като преди 10-ина дни ми изхвърли водата и се оказа водна помпа която смених,сега започна да губи парно и охладителна течност без да има течове от системата.Колата е на газ и след смяната я обезвъздуших но ми направи впечатление че парното не е така силно като преди.Колата я карах 3-4 дни след смяната и не е имала проблем,включително и на дълъг път,както и натоверена в планината и днес започна да се губи парното,казанчето беше под минимума и долях по малко от литър антифриз,но парното духа слабо,имам съмнение за термостат,но поне в началото държи а и колата включва перка и загрява,притеснява ме липсата на парно и загубата на охладителна течност в маслото няма следи от такава.




Потребителски аватар
sashoskiora
Мнения: 449
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sashoskiora » Съб 03 яну 2009 10:09


Имам съмнение за гарнитура на глава,много интересно течове няма или капачка на разширителен съд.Има един маркуч в смукателен колектор,някой да е имал подобен проблем :?: :?: :?:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 03 яну 2009 10:11


Щом си газ,преди да отвориш мотора си отвори изпарителя да видиш там как е хавата...


Потребителски аватар
sashoskiora
Мнения: 449
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sashoskiora » Съб 03 яну 2009 10:13


andro_ написа:Щом си газ,преди да отвориш мотора си отвори изпарителя да видиш там как е хавата...


Може ли да е пробил и от там да се губи антифриз,а и защо чезне парното


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Съб 03 яну 2009 10:13


Саше,системата побира не по-малко от 6 литра.Да не би просто да се е нуждаела от доливане?Огледай всички пластмасови фланци(3броя са)-тройника с термодатчика,в дясно на главата има един и най-недостъпния-при термостата,също и радиатора.Огледа прави на място,при движение и топъл мотор всичко изсъхва за секунда.И най-накрай тест с индикатор за газове в антифриза.


javor_bg
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот javor_bg » Съб 03 яну 2009 10:13


sashoskiora написа::arrow:


Какво е налягането на маркучите при загрят автомобил ? Има ли го или пък е прекалено високо ?


Потребителски аватар
sashoskiora
Мнения: 449
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sashoskiora » Съб 03 яну 2009 10:15


javor_bg написа:
sashoskiora написа::arrow:


Какво е налягането на маркучите при загрят автомобил ? Има ли го или пък е прекалено високо ?


Не надува,маркучите са ОК,няма следи в маслото и в антифриза респективно.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Съб 03 яну 2009 10:16


sashoskiora написа:Имам съмнение за гарнитура на глава,много интересно течове няма или капачка на разширителен съд.Има един маркуч в смукателен колектор,някой да е имал подобен проблем :?: :?: :?:
    Наистина може да си издухал гарнитурата и оттам да ти губи антифриз но това не би трябвало да се отразява на парното, там търси другаде причината.


Потребителски аватар
sashoskiora
Мнения: 449
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sashoskiora » Съб 03 яну 2009 10:21


emo-gar написа:Саше,системата побира не по-малко от 6 литра.Да не би просто да се е нуждаела от доливане?Огледай всички пластмасови фланци(3броя са)-тройника с термодатчика,в дясно на главата има един и най-недостъпния-при термостата,също и радиатора.Огледа прави на място,при движение и топъл мотор всичко изсъхва за секунда.И най-накрай тест с индикатор за газове в антифриза.


Здрави са горния даже го сменях с нов,като сменях помпата и проверявах термостата я карах един ден само на вода пробно после като сипах антифриз и протече тук там,долях и закисна,карам я даже до Боровец на 1-ви,до Лалето на Витоша с 5 човека няма ядове вчера отивам до Обеля и почна да губи парно,долях към 600мл антифриз до средата на казанчето,на връщана към Сухата река,пак слабо парно и като я спрях казанчето пак намаляло а следи от теч няма.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Съб 03 яну 2009 10:21


sashoskiora написа:Имам съмнение за гарнитура на глава,много интересно течове няма или капачка на разширителен съд.Има един маркуч в смукателен колектор,някой да е имал подобен проблем :?: :?: :?:

Там има подгревател на вх.въздух,наричат го "таралеж",ако са му рязани "бодлите" нещо да е станало.....Изолирай изпарителя на газовата ,както те съветва Андро,отпада една причина така.Ако е гарнитура,обикновено надува маркучите,трябва да е сериозно прегрявана


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Съб 03 яну 2009 10:25


Саше,няма как да "закисне",това са мърсотии които рано или късно ще се раздвижат,дървени елементи там няма.Откъдето е текло,пак там гледай,не барай главата засега


Потребителски аватар
sashoskiora
Мнения: 449
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sashoskiora » Съб 03 яну 2009 10:27


А с изпарител някой имал ли е проблем,и къде отива антифриза :?:
Парното да предположа че се губи заради антифриза,въпреки че изпарителя е най-на високо и е загрят,колата работи на газ добре.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Съб 03 яну 2009 10:32


Имало е случай изпарителя да е свързан "последователно" на парното,правилно е паралелно свързване.Ма това е частен случай,парно мижаво,газовата работи нормално,ма течове няма...


Потребителски аватар
sashoskiora
Мнения: 449
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sashoskiora » Съб 03 яну 2009 10:42


emo-gar написа:Имало е случай изпарителя да е свързан "последователно" на парното,правилно е паралелно свързване.Ма това е частен случай,парно мижаво,газовата работи нормално,ма течове няма...


Е и Аз съм доста изненадан от ситуацията


Потребителски аватар
sashoskiora
Мнения: 449
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sashoskiora » Съб 03 яну 2009 13:38


Смених един О-пръстен на температурния датчик има вероятност от там да е текло,долях антифриз и карах доста сега няма загуба на течност,но стрелката ми е по надолу и парното е по слабо,термостата държи и отваря късно поне на допир маркучите са доста топли.На място включва и перката но парното ми е по слабо от преди това ме притеснява,а и в движение не загрява както преди.Мисля да пробвам и с нов термостат.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986 и 54 госта