VW GOLF 1.8 ABS-Проблем с охладителна система
- sashoskiora
- Мнения: 449
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
VW GOLF 1.8 ABS-Проблем с охладителна система
Колеги губи охладителна течност и няма парно.След като преди 10-ина дни ми изхвърли водата и се оказа водна помпа която смених,сега започна да губи парно и охладителна течност без да има течове от системата.Колата е на газ и след смяната я обезвъздуших но ми направи впечатление че парното не е така силно като преди.Колата я карах 3-4 дни след смяната и не е имала проблем,включително и на дълъг път,както и натоверена в планината и днес започна да се губи парното,казанчето беше под минимума и долях по малко от литър антифриз,но парното духа слабо,имам съмнение за термостат,но поне в началото държи а и колата включва перка и загрява,притеснява ме липсата на парно и загубата на охладителна течност в маслото няма следи от такава.
- sashoskiora
- Мнения: 449
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- sashoskiora
- Мнения: 449
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Саше,системата побира не по-малко от 6 литра.Да не би просто да се е нуждаела от доливане?Огледай всички пластмасови фланци(3броя са)-тройника с термодатчика,в дясно на главата има един и най-недостъпния-при термостата,също и радиатора.Огледа прави на място,при движение и топъл мотор всичко изсъхва за секунда.И най-накрай тест с индикатор за газове в антифриза.
- sashoskiora
- Мнения: 449
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
sashoskiora написа:Имам съмнение за гарнитура на глава,много интересно течове няма или капачка на разширителен съд.Има един маркуч в смукателен колектор,някой да е имал подобен проблем![]()
![]()
- Наистина може да си издухал гарнитурата и оттам да ти губи антифриз но това не би трябвало да се отразява на парното, там търси другаде причината.
- sashoskiora
- Мнения: 449
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
emo-gar написа:Саше,системата побира не по-малко от 6 литра.Да не би просто да се е нуждаела от доливане?Огледай всички пластмасови фланци(3броя са)-тройника с термодатчика,в дясно на главата има един и най-недостъпния-при термостата,също и радиатора.Огледа прави на място,при движение и топъл мотор всичко изсъхва за секунда.И най-накрай тест с индикатор за газове в антифриза.
Здрави са горния даже го сменях с нов,като сменях помпата и проверявах термостата я карах един ден само на вода пробно после като сипах антифриз и протече тук там,долях и закисна,карам я даже до Боровец на 1-ви,до Лалето на Витоша с 5 човека няма ядове вчера отивам до Обеля и почна да губи парно,долях към 600мл антифриз до средата на казанчето,на връщана към Сухата река,пак слабо парно и като я спрях казанчето пак намаляло а следи от теч няма.
-
emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
sashoskiora написа:Имам съмнение за гарнитура на глава,много интересно течове няма или капачка на разширителен съд.Има един маркуч в смукателен колектор,някой да е имал подобен проблем![]()
![]()
Там има подгревател на вх.въздух,наричат го "таралеж",ако са му рязани "бодлите" нещо да е станало.....Изолирай изпарителя на газовата ,както те съветва Андро,отпада една причина така.Ако е гарнитура,обикновено надува маркучите,трябва да е сериозно прегрявана
- sashoskiora
- Мнения: 449
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- sashoskiora
- Мнения: 449
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- sashoskiora
- Мнения: 449
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Смених един О-пръстен на температурния датчик има вероятност от там да е текло,долях антифриз и карах доста сега няма загуба на течност,но стрелката ми е по надолу и парното е по слабо,термостата държи и отваря късно поне на допир маркучите са доста топли.На място включва и перката но парното ми е по слабо от преди това ме притеснява,а и в движение не загрява както преди.Мисля да пробвам и с нов термостат.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 62 госта