Гарнитура

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот embi4a » Чет 08 яну 2009 16:53


Колата на обяд я издърпахме до сервиз и сега следва разглобяване и диагностика. Утре ще мина да видя докъде са стигнали и какво е положението.




Потребителски аватар
BigTo
Мнения: 576
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот BigTo » Чет 08 яну 2009 17:17


И да не забравиш да кажеш какво е станало.


fasty
Мнения: 85
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Гарнитура

Мнениеот fasty » Чет 08 яну 2009 21:41


embi4a написа:Здравейте.
За много години на всички колеги и много безаварийни с любимите коли!!!
На мене старата година не ми донесе кой знае колко радост. Една от причините е че маслото ми е като боза. Ясно е че има водица и се е пресякло. Почти съм убеден, че е гарнитурата, но дали е възможно и от нещо друго не така често случващо се да смеси антифриза с маслото? Колата не загрява, но сега я карам на изключително къси разстояния и просто няма как да загрее. Така най-вероятно съм минал 70-80 км - има ли вероятност да съм прецакал основни лагери за такъв малък пробег? Благодаря на всички, които споделят опита си с мене, че само на майстори сляпо не смея да се доверявам...
Възможно е да е спукана глава ,задължително е преди да се сложи нова гарнитура да се направи проверка на главата цена 15 лв на този тел. 0888 673 187 както и шлайфане .Ако е спукана и не е около водачите на клапаните в повечето случаи се заварява , но това ( спукването)се случва много по често при дизелите след прегряване . Майсторите би трябвало да са наясно с това и да направят необходимата проверка .Ако все пак решат ,че не е небходимо можеш сам да си я занесеш за собствено успокоение ,че проблема не е от там. Ще загубиш 1 ден или няколко часа докато трае проверката .

Последна промяна от fasty на Чет 08 яну 2009 22:02, променено общо 1 път.


fasty
Мнения: 85
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот fasty » Чет 08 яну 2009 21:55


Сигурен ли си че предишният ти антифриз е бил читав.


fasty
Мнения: 85
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот fasty » Чет 08 яну 2009 22:42


embi4a написа:Нямах време да проверявам маркучите, защото ме е страх да запаля двигателя с това масло. Парно не знам дали е имала, защото карах изключително къси разстояния от по 1 км. Стрелката за температурата едвам отлепваше. Но преди тези 150 км имах страхотно парно. И на мене ми мирише на 90% гарнитура, но все пак не изключвам и други варианти, че да не се окаже че съм сменил здрава гарнитура, налял съм една камара пари, а маслото пак пресечено. Затова не изключвам и изпарител. Ако евентуално са ми поизносени повечко сегментите. Ти как мислиш - теоретично възможен ли е този сценарий с изпарителя?
Ако изпарителя е прецакан ,би трябвало да вкарва газ в охладителната система, а не в маслото , но все пак ми се струва че доста студена я караш на газ, ако някога запоне да ти намирисва на газ около изпарителя и няма теч ,ще е време да смениш мембраните . Сегменти не са.


Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот embi4a » Пет 09 яну 2009 8:45


Колега, този телефон който си посочил за София ли е? Питам, защото аз съм в Габрово и колата е в тукашен сервиз. Майстора ме изгледа доста учудено като го попитах дали е възможно през мембраните да вкарва антифриз в цилиндрите.
Значи да разбирам, че налягането на газта е по-голямо от налягането в охладителната система, така ли? Забелязах огромен разход на газ - 16/100 а винаги ми е горяла 11/100 в града. А да е спукана главата малко ме съмнява, защото колата изобщо не е прегрявана, дори бих казал се кара постоянно зимата студена. А като стане ясно положението ще пиша - днес ще се опитам да отида да видя как върви работата.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17180
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 09 яну 2009 8:53


embi4a написа:Забелязах огромен разход на газ - 16/100 а винаги ми е горяла 11/100 в града.

се кара постоянно зимата студена..
То заради това ти е този разход.


Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот embi4a » Пет 09 яну 2009 11:56


vasstop написа:
embi4a написа:Забелязах огромен разход на газ - 16/100 а винаги ми е горяла 11/100 в града.

се кара постоянно зимата студена..
То заради това ти е този разход.

Напълно възможно е да е от много късите разстояния, но предния път като зареждах и я карах уж на по-дълги разстояния пак ми даде 16/100 разход. Или газта е скапана, или колата ми е сърдита нещо...
Забелязах, че понамирисва на газ около колицата, особенно като я загася и постоя 2-3 минути до нея.


fasty
Мнения: 85
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот fasty » Пет 09 яну 2009 22:28


embi4a написа:Колега, този телефон който си посочил за София ли е? Питам, защото аз съм в Габрово и колата е в тукашен сервиз. Майстора ме изгледа доста учудено като го попитах дали е възможно през мембраните да вкарва антифриз в цилиндрите.
Значи да разбирам, че налягането на газта е по-голямо от налягането в охладителната система, така ли? Забелязах огромен разход на газ - 16/100 а винаги ми е горяла 11/100 в града. А да е спукана главата малко ме съмнява, защото колата изобщо не е прегрявана, дори бих казал се кара постоянно зимата студена. А като стане ясно положението ще пиша - днес ще се опитам да отида да видя как върви работата.
Телефона е за София ,но сигурно и в Габрово има такава работилница мойсторите ти я знаят , ако изобщо се стигне до там. Освен ,ако не ти е замръзвал " антифриза ".


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 09 яну 2009 23:59


embi4a, относно разхода ти : виж какво става с една кола която се кара само на къси разтояния (особенно пък зимата)

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=27713

Старото ми поло AAU 45 коня.

Аз бих постъпил така: вадя маркуча на картерните газове ,забърсвам капачката за наливане на маслото 2-3 пъти (през 10-20 км) и ,ако тогава продължава да цапа капачката с пяна (при изваден маркуч) ,бих започнал да се притеснявам за гарнитура.


ZaZaRoKa
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот ZaZaRoKa » Съб 10 яну 2009 0:05


ако ти е заминала гарнитурата колата ще ти губи мощност,поне на един приател беше му станало така и му смеси също водата с маслото.


Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот embi4a » Пон 12 яну 2009 11:23


Колата вече е отворена и главата е шлайфана. Казаха, че гарнитурата е проблема, но на самата гарнитура не се вижда къде е пробила. В сряда ще е готова и тогава ще пиша как е колицата. Надявам се всичко да се реши, че иначе лошо се пише. А бихте ли ми казали колко ориентировъчно вземат за смяна на гарнитура. Самата ми гарнитура струва 32 лв, гумички на клапани около 10 лв комплекта, болтовете май няма да се сменят, но комплекта немски бяха 55 лв. Шлайфа не знам колко върви и самия труд - та за това ми е въпроса за труда на двете процедури разбира се ориентировъчно. Маслото с филтър около 60 лв и антифриз 20 ина лева.Ако се включа всичко за 200 лв ще съм много доволен!!!


Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Гарнитура

Мнениеот embi4a » Чет 15 яну 2009 15:13


Колата вече е ремонтирана, но за труд ми взеха 130 лв., което ми се вижда много. Това е цаната на труда без шлайфането, което е 20 лв. Пишете много ли са ми взели или цената е нормална. Става въпрос за провинцията, а не за София. Всичко ми стъпи 290 лв. Очаквам коментари относно цената на труда


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Гарнитура

Мнениеот lrlmodo » Чет 15 яну 2009 15:22


Не е много, вече времената са едни....
На мене за смяна на предни пружини ми взеха 70лв, а ти за сваляне на главата......виждат ми се реални парите :wink:


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: Гарнитура

Мнениеот freestyler911 » Чет 15 яну 2009 15:31


евтинко , ремонта си е ремонт , не го подценявай , иначе щом колата работи добре и си има компресия и всичко , и би трябвало малко повече пауър да има сега заради шлайфа на главата.Карай си колата и се кефи



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта