Гарнитура
-
fasty
- Мнения: 85
- Регистриран на: Пон 24 дек 2007 17:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Гарнитура
Възможно е да е спукана глава ,задължително е преди да се сложи нова гарнитура да се направи проверка на главата цена 15 лв на този тел. 0888 673 187 както и шлайфане .Ако е спукана и не е около водачите на клапаните в повечето случаи се заварява , но това ( спукването)се случва много по често при дизелите след прегряване . Майсторите би трябвало да са наясно с това и да направят необходимата проверка .Ако все пак решат ,че не е небходимо можеш сам да си я занесеш за собствено успокоение ,че проблема не е от там. Ще загубиш 1 ден или няколко часа докато трае проверката .embi4a написа:Здравейте.
За много години на всички колеги и много безаварийни с любимите коли!!!
На мене старата година не ми донесе кой знае колко радост. Една от причините е че маслото ми е като боза. Ясно е че има водица и се е пресякло. Почти съм убеден, че е гарнитурата, но дали е възможно и от нещо друго не така често случващо се да смеси антифриза с маслото? Колата не загрява, но сега я карам на изключително къси разстояния и просто няма как да загрее. Така най-вероятно съм минал 70-80 км - има ли вероятност да съм прецакал основни лагери за такъв малък пробег? Благодаря на всички, които споделят опита си с мене, че само на майстори сляпо не смея да се доверявам...
Последна промяна от fasty на Чет 08 яну 2009 22:02, променено общо 1 път.
-
fasty
- Мнения: 85
- Регистриран на: Пон 24 дек 2007 17:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако изпарителя е прецакан ,би трябвало да вкарва газ в охладителната система, а не в маслото , но все пак ми се струва че доста студена я караш на газ, ако някога запоне да ти намирисва на газ около изпарителя и няма теч ,ще е време да смениш мембраните . Сегменти не са.embi4a написа:Нямах време да проверявам маркучите, защото ме е страх да запаля двигателя с това масло. Парно не знам дали е имала, защото карах изключително къси разстояния от по 1 км. Стрелката за температурата едвам отлепваше. Но преди тези 150 км имах страхотно парно. И на мене ми мирише на 90% гарнитура, но все пак не изключвам и други варианти, че да не се окаже че съм сменил здрава гарнитура, налял съм една камара пари, а маслото пак пресечено. Затова не изключвам и изпарител. Ако евентуално са ми поизносени повечко сегментите. Ти как мислиш - теоретично възможен ли е този сценарий с изпарителя?
- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Колега, този телефон който си посочил за София ли е? Питам, защото аз съм в Габрово и колата е в тукашен сервиз. Майстора ме изгледа доста учудено като го попитах дали е възможно през мембраните да вкарва антифриз в цилиндрите.
Значи да разбирам, че налягането на газта е по-голямо от налягането в охладителната система, така ли? Забелязах огромен разход на газ - 16/100 а винаги ми е горяла 11/100 в града. А да е спукана главата малко ме съмнява, защото колата изобщо не е прегрявана, дори бих казал се кара постоянно зимата студена. А като стане ясно положението ще пиша - днес ще се опитам да отида да видя как върви работата.
Значи да разбирам, че налягането на газта е по-голямо от налягането в охладителната система, така ли? Забелязах огромен разход на газ - 16/100 а винаги ми е горяла 11/100 в града. А да е спукана главата малко ме съмнява, защото колата изобщо не е прегрявана, дори бих казал се кара постоянно зимата студена. А като стане ясно положението ще пиша - днес ще се опитам да отида да видя как върви работата.
- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
vasstop написа:То заради това ти е този разход.embi4a написа:Забелязах огромен разход на газ - 16/100 а винаги ми е горяла 11/100 в града.
се кара постоянно зимата студена..
Напълно възможно е да е от много късите разстояния, но предния път като зареждах и я карах уж на по-дълги разстояния пак ми даде 16/100 разход. Или газта е скапана, или колата ми е сърдита нещо...
Забелязах, че понамирисва на газ около колицата, особенно като я загася и постоя 2-3 минути до нея.
-
fasty
- Мнения: 85
- Регистриран на: Пон 24 дек 2007 17:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Телефона е за София ,но сигурно и в Габрово има такава работилница мойсторите ти я знаят , ако изобщо се стигне до там. Освен ,ако не ти е замръзвал " антифриза ".embi4a написа:Колега, този телефон който си посочил за София ли е? Питам, защото аз съм в Габрово и колата е в тукашен сервиз. Майстора ме изгледа доста учудено като го попитах дали е възможно през мембраните да вкарва антифриз в цилиндрите.
Значи да разбирам, че налягането на газта е по-голямо от налягането в охладителната система, така ли? Забелязах огромен разход на газ - 16/100 а винаги ми е горяла 11/100 в града. А да е спукана главата малко ме съмнява, защото колата изобщо не е прегрявана, дори бих казал се кара постоянно зимата студена. А като стане ясно положението ще пиша - днес ще се опитам да отида да видя как върви работата.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
embi4a, относно разхода ти : виж какво става с една кола която се кара само на къси разтояния (особенно пък зимата)
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=27713
Старото ми поло AAU 45 коня.
Аз бих постъпил така: вадя маркуча на картерните газове ,забърсвам капачката за наливане на маслото 2-3 пъти (през 10-20 км) и ,ако тогава продължава да цапа капачката с пяна (при изваден маркуч) ,бих започнал да се притеснявам за гарнитура.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=27713
Старото ми поло AAU 45 коня.
Аз бих постъпил така: вадя маркуча на картерните газове ,забърсвам капачката за наливане на маслото 2-3 пъти (през 10-20 км) и ,ако тогава продължава да цапа капачката с пяна (при изваден маркуч) ,бих започнал да се притеснявам за гарнитура.
- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Колата вече е отворена и главата е шлайфана. Казаха, че гарнитурата е проблема, но на самата гарнитура не се вижда къде е пробила. В сряда ще е готова и тогава ще пиша как е колицата. Надявам се всичко да се реши, че иначе лошо се пише. А бихте ли ми казали колко ориентировъчно вземат за смяна на гарнитура. Самата ми гарнитура струва 32 лв, гумички на клапани около 10 лв комплекта, болтовете май няма да се сменят, но комплекта немски бяха 55 лв. Шлайфа не знам колко върви и самия труд - та за това ми е въпроса за труда на двете процедури разбира се ориентировъчно. Маслото с филтър около 60 лв и антифриз 20 ина лева.Ако се включа всичко за 200 лв ще съм много доволен!!!
- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Гарнитура
Колата вече е ремонтирана, но за труд ми взеха 130 лв., което ми се вижда много. Това е цаната на труда без шлайфането, което е 20 лв. Пишете много ли са ми взели или цената е нормална. Става въпрос за провинцията, а не за София. Всичко ми стъпи 290 лв. Очаквам коментари относно цената на труда
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Гарнитура
Не е много, вече времената са едни....
На мене за смяна на предни пружини ми взеха 70лв, а ти за сваляне на главата......виждат ми се реални парите
На мене за смяна на предни пружини ми взеха 70лв, а ти за сваляне на главата......виждат ми се реални парите
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Гарнитура
евтинко , ремонта си е ремонт , не го подценявай , иначе щом колата работи добре и си има компресия и всичко , и би трябвало малко повече пауър да има сега заради шлайфа на главата.Карай си колата и се кефи
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта
