Акумулаторът показва 12 волта, но колата не ще да запали...?
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re:
petkow написа:Колега пробвай една гимнастика.Зареждаш 10 - 12 часа.После РАЗреждаш с крушка от фар 55 или 60 вата едната светлина и отново зареждаш 10 - 12 часа.Ако това не помогне - нов акумулатор.
може ли по подробно колега




бе човек , не ги слушай такива и здрав дае ще го хвърлиш , как ще го разреждаш като току си го заредил !!!!!!!!!!!
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Re:
freestyler911 написа:petkow написа:Колега пробвай една гимнастика.Зареждаш 10 - 12 часа.После РАЗреждаш с крушка от фар 55 или 60 вата едната светлина и отново зареждаш 10 - 12 часа.Ако това не помогне - нов акумулатор.
може ли по подробно колега![]()
![]()
та за крушките
![]()
бе човек , не ги слушай такива и здрав дае ще го хвърлиш , как ще го разреждаш като току си го заредил !!!!!!!!!!!
няма проблем няколко бързи цикълa заряд / разряд се отразяват добре, само да не се разрежда под 11v
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re:
gomez написа:Трябва ли да разясняваме Закона на Ом ?!! Най-добре е да се смени акумулатора, защото и да се зареди едва ли от тази рядка експлоатация е в ред. И то за 4 години !
А като се мери под товар, не преминават ли електрони (не се ли консумира ток) ?
U=I.R
Няма смисъл от повече обяснения.
има и още как R не е константа на товарният резистор
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Re:
L&R написа:freestyler911 написа:petkow написа:Колега пробвай една гимнастика.Зареждаш 10 - 12 часа.После РАЗреждаш с крушка от фар 55 или 60 вата едната светлина и отново зареждаш 10 - 12 часа.Ако това не помогне - нов акумулатор.
може ли по подробно колега![]()
![]()
та за крушките
![]()
бе човек , не ги слушай такива и здрав дае ще го хвърлиш , как ще го разреждаш като току си го заредил !!!!!!!!!!!
няма проблем няколко бързи цикълa заряд / разряд се отразяват добре, само да не се разрежда под 11v
бързия заряд/разряд може да доведе до прекъсване на връзка ..... личен опит!!!
Re: Акумулаторът показва 12 волта, но колата не ще да запали...?
като стойност на напрежението без товар моя е 12,90. Това дали не означава отново нов, или има надежда за него?
Re: Акумулаторът показва 12 волта, но колата не ще да запали...?
Предполагам че може да кара още.
При мен печката не запали една сутрин и като замерих акомулатора показа 12,33V
Но явно стартовия ток е бил недостатъчен - викам един приятел и палим с кабели - навъртам 50-60км и колата си го дозареди.
Сега го карам по-редовно и препалвам през судовете да не не се разреди и колата си пали нормално - не съм свалял акомулатора да го зареждам!
При мен печката не запали една сутрин и като замерих акомулатора показа 12,33V
Но явно стартовия ток е бил недостатъчен - викам един приятел и палим с кабели - навъртам 50-60км и колата си го дозареди.
Сега го карам по-редовно и препалвам през судовете да не не се разреди и колата си пали нормално - не съм свалял акомулатора да го зареждам!
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Акумулаторът показва 12 волта, но колата не ще да запали...?
velinsl написа:като стойност на напрежението без товар моя е 12,90. Това дали не означава отново нов, или има надежда за него?
Не задължително, ако не пали , няма ток (надявам се правите разлика ток-напрежение).Хвърляш слагаш нов...
Ако искаш да се замери , трябва товарна вилка, Гишин , ТУ , той е твоя човек!
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Пон 21 апр 2008 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Re:
L&R написа:freestyler911 написа:petkow написа:Колега пробвай една гимнастика.Зареждаш 10 - 12 часа.После РАЗреждаш с крушка от фар 55 или 60 вата едната светлина и отново зареждаш 10 - 12 часа.Ако това не помогне - нов акумулатор.
може ли по подробно колега![]()
![]()
та за крушките
![]()
бе човек , не ги слушай такива и здрав дае ще го хвърлиш , как ще го разреждаш като току си го заредил !!!!!!!!!!!
няма проблем няколко бързи цикълa заряд / разряд се отразяват добре, само да не се разрежда под 11v
За крушките - 12 волта при 60 вата са 5 ампера,съвсем поносим ток за разряд без опасност от прекъване на връзки и почти равен на тока за зареждане с изправител.При нов акумулатор тази процедура - заряд,разряд,заряд е препоръчителна,нарича се - формоване на акумулатора.Пак за крушките,при зареждане отново е желателно да става с последователно свързана крушка с по-високо напрежение и еднопътно изправяне.Пулсациите са желателни.Сега по магазините има всичко.Купуваш батерията,веднага слагаш на колата,врът и газ,след година и да я хвърлиш - на магазина те чакат.
Re: Акумулаторът показва 12 волта, но колата не ще да запали...?
Моя акумулатор без да меря, вече знам че е за боклука. Като го сложа и дам контакт само часовника остава да работи всичко друго гасне, а стартера не дава признаци на живот.
Смених го и с акум на моното и нямам грижи към момента, освен ш`баната газова.
Обаче не мога да разбера преди да го закарам в сервиза върти прилично, като се върна - "няма никой в къщи".
Смених го и с акум на моното и нямам грижи към момента, освен ш`баната газова.
Обаче не мога да разбера преди да го закарам в сервиза върти прилично, като се върна - "няма никой в къщи".
- dangala
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пет 05 сеп 2008 19:16
- Автомобил: VW Golf 5_ VW Passat B7
- Двигател: BKD 2004_ CFFB 2011
- Местоположение: Плевен
Re: Акумулаторът показва 12 волта, но колата не ще да запали...?
Страх го е от майсторите
Поздрави

Поздрави
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта