Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот dobrin » Съб 16 май 2009 23:01


И AHU колега се отличава със същите благинки, поне на мен така ми се струва.




Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот fox_vt » Нед 17 май 2009 9:49


:да: така е почти същите са като изпълнение,колкото до "куцото" в тях с чип си е предоволно като се има предвид смешния данък ит н т.Е ако си падаш по 400 те метра не става mhihi


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот Dorian » Нед 17 май 2009 16:50


ifidik написа:еееееееее никого не обиждам.след предния ми пост май ще се разбере колко колеги имат 1з с около 140 кончета :lol: .идеята ми беше че това е най куция двигател тди и най евтиния за подръжка.по голяма част от колегите са със стоково изпълнение и единствените проблеми са им помпата и н75 и след тези ремонти приключват със сериозните ремонти.1з е без променлива геометрия и турбината няма нужда от профилактика или извънградско продухване,1з няма демпферен маховик и смяната на съединител е с 1000лв по евтино,1з много рядко се нуждае от смяна на дебитомер -за разлика от новите събратя.клапана н75 е на цена 70лв ,на 110коня е 170лв...

Ще ме накараш да съжалявам че взех AHF,а и като гледам твоя'' 90'' конен боец как понавървява :lol:


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот forski » Пон 18 май 2009 15:07


Бягат много колега,и аз като го копувах си мислех че съм се прекарал но за сега нямам никакви забележки от към вървене или мощност.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот Dorian » Сря 20 май 2009 19:55


forski написа:Бягат много колега,и аз като го копувах си мислех че съм се прекарал но за сега нямам никакви забележки от към вървене или мощност.

На ifidik голфа е 90к.с но само по документи,това имах в предвид :D


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот bobitur » Вто 26 май 2009 15:08


Да събудя една малко забравена тема и аз. Имам един въпрос:
Как да почистя отворите на главата.
И как се чисти колектора механично ли, и има ли някакви особености по почистването му(с бензин няма ли да падне по- лесно мизерията). Решихме с един приятел да е вкараме кошницата в бокса за профилактика на всмукателните колектори.
Поздрави на всички.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот Andonov » Сря 27 май 2009 6:58


Отворите на главата механично. Колекторите и тях механичо докъдето стигаш после с безконтактно за двигател. Колекторите стават като нови.


morrty
Мнения: 76
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот morrty » Сря 27 май 2009 18:20


Мом4ета-маистор4ета,извенете ме за моята питанка но прегледах цялата тема и не видях никаде то4ен и ясен отговор за това дали това което правите и по4иствате 6те има добър ефект и при мотора AAZ.Благодарско предварително.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот Andonov » Сря 27 май 2009 21:22


morrty написа:Мом4ета-маистор4ета,извенете ме за моята питанка но прегледах цялата тема и не видях никаде то4ен и ясен отговор за това дали това което правите и по4иствате 6те има добър ефект и при мотора AAZ.Благодарско предварително.


Отговор:
Сложи си един противогаз и бягай.
Дали ще ти е лесно?

Няма значение какъв е мотора.Няма ли необходимия въздух - няма да върви. :wink:


morrty
Мнения: 76
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот morrty » Чет 28 май 2009 9:27


Здр,при по4истването на моя колектор на ААЗ мотора не открих по4ти никакви сажди но ми направи впе4атление 4е целият ми смукателен колектор е покрит с 1 до 2 мм мазна емулсия която никак не ми хареса(може би сажди и масло в едно),та мисълта ми е от каде е това масло,за мене не е нормално да е така.За сега съм свалил вакума на ЕГР клапана,лато тръбата бе6е по4ти идеално 4иста.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот Andonov » Чет 28 май 2009 9:35


Един път от картерните газове, които са маслени пари и втори път от турбото.


morrty
Мнения: 76
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот morrty » Чет 28 май 2009 9:38


да разбирам 4е сам за смяна или ремонт на турбо ли


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re:

Мнениеот nasko1978 » Сря 10 юни 2009 12:38


gicho76 написа:И аз вече съм в отбора със затапените EGR-и. Разлика не намирам. Маркуча за вакума си седи на мястото - така ли трябва да остане или се изважда и затапва? Нещо правили се на ел.клапана от който идва вакума за EGR-a?

На мен също ми е интереснно, какво да го правя този клапан.Може ли да го махна и има ли някакви последващи проблеми от това.По препоръка на по - знаещите (Niks76),шунтирах и дроселовата клапа за плавно гасене - никакви оплаквания от 2 месеца насам.


danii
Мнения: 235
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg.sf

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот danii » Чет 11 юни 2009 1:49


Andonov написа:Един път от картерните газове, които са маслени пари и втори път от турбото.

Кое турбо бе колега? :lol:


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот Luciano » Пон 06 юли 2009 23:57


От днес и аз съм с чисти колектори :banana

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта