Не развивай фрайлайфа без да свалиш динамото,рискуваш да счупиш перката и нараниш радиатора.
Свалянето и слагането на динамото едва ли ще ти отнеме повече от 30 мин.Предполагам знаеш,че има някои тънкости...
Вибрации в обтегача на пистовият ремък
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
Пичове, сменяйте!!!! Не се замайвайте ами сменяйте. Току що се преборих с моята и половината шумове из двигателя изчезнаха. Вибрациите също. Преди като включех климатика и претрисаше и после беше неспокойна. Сега спи. Обтегача не можеш да го разбереш движи ли се въобще - толкова е спокоен. Много съм доволен. Добромирски ще го черпим, ако се видим.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
Вчера смених обтегача на пистовия ремък,цената на новия такъв е 185лв. в Ауто + марката е RUVELLE Made in Germany поне тъка пише.Селед смяната всички шумове в този отсек на мотора изчезнаха,инерционната ролка на алтернатора не съм я сменял,според майстора е О.К.

Доволен от ремонта



Доволен от ремонта


- airjohn
- Мнения: 707
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
- Автомобил: 2020 Skoda Karoq
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
Евала Добри,благодарско за ценното инфо.От днес и аз съм с нова ролка и никакви вибрации и странични шумове.Само да допълня,че тези ролки според литературата която изчетох са само на дизелите ТДИ (ПД).Смяната ми излезе140 лв с труда.
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
Не знам какво си чел, колега, но моят АФН не е ПД и е с такава...
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
airjohn написа:Евала Добри,благодарско за ценното инфо.От днес и аз съм с нова ролка и никакви вибрации и странични шумове.Само да допълня,че тези ролки според литературата която изчетох са само на дизелите ТДИ (ПД).Смяната ми излезе140 лв с труда.
Колега ,коя ролка точно смени и какви вибрации имаше?
- airjohn
- Мнения: 707
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
- Автомобил: 2020 Skoda Karoq
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
единак написа:Не знам какво си чел, колега, но моят АФН не е ПД и е с такава...
Абе аз добре съм чел ама ти май не четеш че съм писал ТДИ (ПД)което значи ТДИ и ПД.
Не разбрах само дали АФН не влиза в тази група или е нещо по-специално.Освен да се чете трябва и да се мисли, а не да се трупат безмислени мнения.Айде със здраве.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
я да метна едно въпросче към колегата Добромирски та ролката на алтернатора ти е фрайлайф а на коляновия вал каква е с гума или не.Питам щото трябва да я сменам май на алтернатора съм с обикновенна ролка ама не ми се дават толкос пари за демпферна ролка та дали мога да сложа метална долу а горе да е фрайлайф?И дали оста на алтернатора ще пасне за тая учената ролка 

Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
airjohn написа:единак написа:Не знам какво си чел, колега, но моят АФН не е ПД и е с такава...
Абе аз добре съм чел ама ти май не четеш че съм писал ТДИ (ПД)което значи ТДИ и ПД.
Не разбрах само дали АФН не влиза в тази група или е нещо по-специално.Освен да се чете трябва и да се мисли, а не да се трупат безмислени мнения.Айде със здраве.
Добре, може и да съм се объркал. Впреки, че ако например искам да поясня, че говоря за турбодизелови двигатели на фолксваген бих написал така "...може да се намери при дизеловите двигатели на фолксваген(ТДИ)", което значи само ТДИ. А ако исках да кажа, че и ПД са включени бих написал така "..може да се намери при дизеловите двигатели на фолксваген(ТДИ,ПД)" Но както и да е, получават се грешки и е възможно да не съм те разбрал.
Мнението ми не мисля, че беше безмислено, но все пак това да е в темата може би е добре да поясниш кои НЕ са с такава ролка тогава.
И да, коригирам си мнението, за да пусна един линк, за да се види, че има и 1.8 с такава ролка. Пак чети и ... не е срамно да кажеш, че си сбъркал.
http://www.statracing.com/replacement/v ... pulley.asp
И на теб здраве.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
fox_vt написа:я да метна едно въпросче към колегата Добромирски та ролката на алтернатора ти е фрайлайф а на коляновия вал каква е с гума или не.Питам щото трябва да я сменам май на алтернатора съм с обикновенна ролка ама не ми се дават толкос пари за демпферна ролка та дали мога да сложа метална долу а горе да е фрайлайф?И дали оста на алтернатора ще пасне за тая учената ролка
За оста на генератора нямам никаква представа, трябва да се пробва. Имай на впредвид, че ролкощите са няколко модела с различни размери (така да се каже с "различно ET"


Да не забравяме все пак обаче , че ремъка върти и компресора на климата, а как ще му се отрази това пулсиращо въртене при ниските обороти, също си нямам на идея. Като се има на предвид , че там предавателното отношение е горе-долу 1:1 , смятам няма да има проблем.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
ахам аз нямам клима така че май тряя да огледам оста на алт. и ролките в магазина.Но шайбата на коляновия вал от каква кола става в смисъл те като габарити са еднакви сигурно само дето до няма гумения пръстен.Аз нея си мисля от Морген-магазинен да я търся
.

- Andonov
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
Dobromirski написа:fox_vt написа:я да метна едно въпросче към колегата Добромирски та ролката на алтернатора ти е фрайлайф а на коляновия вал каква е с гума или не.Питам щото трябва да я сменам май на алтернатора съм с обикновенна ролка ама не ми се дават толкос пари за демпферна ролка та дали мога да сложа метална долу а горе да е фрайлайф?И дали оста на алтернатора ще пасне за тая учената ролка
За оста на генератора нямам никаква представа, трябва да се пробва. Имай на впредвид, че ролкощите са няколко модела с различни размери (така да се каже с "различно ET").
Стават. Аз от скоро съм с такава.(пасат 13 със 120А алтернатор)
В каталога излизат два модела и за нашите - единият е фрайлафа.

- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
а я кажете който е с оригинална такава фрай лайф ролка долу на коляновия е с метална нали тва оригинално.А тази металната еднаква ли е по размери като демферната щото питах в една морга и ми казаха че май имало някви различия между демферната и металната като например по голямо изхвърляне навън ?Какво ще кажете по въпроса има ли разлики или не.
пп в магазина тая ролка излезе 0т 20 до 30 лв ама не съм сигурен дали е тя то наморгата тряя да е тогава не повече от 10лв.
пп такаа днес ходих ПАК до Ауто+ да видя колко струва със сигурност тая метална шайба и добрите хорица там ми казаха че независимо дали колата е с фрайлайфна ролка на генератоора или не всички коли имали демферна ролка долу
.Та аз се помъчих да им обясня принципа на деиствие на демфера и на фрайлаифа обаче оня пичага напрао ме закопа с една теорийка а именно че фрай лайфа бил като се угаси двг и генератора да продължи да се върти и сам да спре
.Таа хайде моля ви се дайте да уточним има ли метална шайба или всички са със демфер долу.И ако има на мойто AHU каква трябва да я търся че на он даже не му излезе на етката такава шайба и ми вика ти си гледал сигурно на друга кола
.И на моргата търсих ама там даже и демферна не можах да намера като мойта но пък иаше страшно много видове демфери.Нека колегите които са със фрайлайф оригинално да погледнат дали долу е демфер-гледах днес на едно А4 97 година че е с фрайлайф ама понеже двг то е надлъжно не можах да видя каква му е шайбата долу.
пп в магазина тая ролка излезе 0т 20 до 30 лв ама не съм сигурен дали е тя то наморгата тряя да е тогава не повече от 10лв.
пп такаа днес ходих ПАК до Ауто+ да видя колко струва със сигурност тая метална шайба и добрите хорица там ми казаха че независимо дали колата е с фрайлайфна ролка на генератоора или не всички коли имали демферна ролка долу






-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
И аз съм с AHU долу е демпфер горе е нормална ролка в смисъл без тресчотка.Дали е оргинал не зная но ме съмнява щото на алтернатора се мъдрят едни цифри написани с блажна боя все едно е взет от морга и монтиран на мойта машина.А и шайбата е удряна с чук личи си по най- външния ръб.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], petiop и 62 госта