Вибрации в обтегача на пистовият ремък

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
BRUKLLIN
Мнения: 363
Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN

Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот BRUKLLIN » Нед 12 юли 2009 17:12


Не развивай фрайлайфа без да свалиш динамото,рискуваш да счупиш перката и нараниш радиатора.
Свалянето и слагането на динамото едва ли ще ти отнеме повече от 30 мин.Предполагам знаеш,че има някои тънкости...




единак
Мнения: 189
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 19:50
Автомобил:
Двигател:

Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот единак » Сря 15 юли 2009 23:03


Пичове, сменяйте!!!! Не се замайвайте ами сменяйте. Току що се преборих с моята и половината шумове из двигателя изчезнаха. Вибрациите също. Преди като включех климатика и претрисаше и после беше неспокойна. Сега спи. Обтегача не можеш да го разбереш движи ли се въобще - толкова е спокоен. Много съм доволен. Добромирски ще го черпим, ако се видим.


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот forski » Чет 06 авг 2009 9:00


Вчера смених обтегача на пистовия ремък,цената на новия такъв е 185лв. в Ауто + марката е RUVELLE Made in Germany поне тъка пише.Селед смяната всички шумове в този отсек на мотора изчезнаха,инерционната ролка на алтернатора не съм я сменял,според майстора е О.К. :banana :banana
Доволен от ремонта :D :D


Потребителски аватар
airjohn
Мнения: 707
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
Автомобил: 2020 Skoda Karoq
Двигател:
Местоположение: София

Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот airjohn » Чет 10 сеп 2009 21:10


Евала Добри,благодарско за ценното инфо.От днес и аз съм с нова ролка и никакви вибрации и странични шумове.Само да допълня,че тези ролки според литературата която изчетох са само на дизелите ТДИ (ПД).Смяната ми излезе140 лв с труда.


единак
Мнения: 189
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 19:50
Автомобил:
Двигател:

Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот единак » Чет 10 сеп 2009 23:09


Не знам какво си чел, колега, но моят АФН не е ПД и е с такава...


Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 467
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот kiki1 » Пет 11 сеп 2009 19:20


airjohn написа:Евала Добри,благодарско за ценното инфо.От днес и аз съм с нова ролка и никакви вибрации и странични шумове.Само да допълня,че тези ролки според литературата която изчетох са само на дизелите ТДИ (ПД).Смяната ми излезе140 лв с труда.

Колега ,коя ролка точно смени и какви вибрации имаше?


Потребителски аватар
airjohn
Мнения: 707
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
Автомобил: 2020 Skoda Karoq
Двигател:
Местоположение: София

Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот airjohn » Пет 11 сеп 2009 19:37


единак написа:Не знам какво си чел, колега, но моят АФН не е ПД и е с такава...

Абе аз добре съм чел ама ти май не четеш че съм писал ТДИ (ПД)което значи ТДИ и ПД.
Не разбрах само дали АФН не влиза в тази група или е нещо по-специално.Освен да се чете трябва и да се мисли, а не да се трупат безмислени мнения.Айде със здраве.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот fox_vt » Пет 11 сеп 2009 20:56


я да метна едно въпросче към колегата Добромирски та ролката на алтернатора ти е фрайлайф а на коляновия вал каква е с гума или не.Питам щото трябва да я сменам май на алтернатора съм с обикновенна ролка ама не ми се дават толкос пари за демпферна ролка та дали мога да сложа метална долу а горе да е фрайлайф?И дали оста на алтернатора ще пасне за тая учената ролка :wink:


единак
Мнения: 189
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 19:50
Автомобил:
Двигател:

Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот единак » Пет 11 сеп 2009 22:41


airjohn написа:
единак написа:Не знам какво си чел, колега, но моят АФН не е ПД и е с такава...

Абе аз добре съм чел ама ти май не четеш че съм писал ТДИ (ПД)което значи ТДИ и ПД.
Не разбрах само дали АФН не влиза в тази група или е нещо по-специално.Освен да се чете трябва и да се мисли, а не да се трупат безмислени мнения.Айде със здраве.


Добре, може и да съм се объркал. Впреки, че ако например искам да поясня, че говоря за турбодизелови двигатели на фолксваген бих написал така "...може да се намери при дизеловите двигатели на фолксваген(ТДИ)", което значи само ТДИ. А ако исках да кажа, че и ПД са включени бих написал така "..може да се намери при дизеловите двигатели на фолксваген(ТДИ,ПД)" Но както и да е, получават се грешки и е възможно да не съм те разбрал.
Мнението ми не мисля, че беше безмислено, но все пак това да е в темата може би е добре да поясниш кои НЕ са с такава ролка тогава.

И да, коригирам си мнението, за да пусна един линк, за да се види, че има и 1.8 с такава ролка. Пак чети и ... не е срамно да кажеш, че си сбъркал.

http://www.statracing.com/replacement/v ... pulley.asp

И на теб здраве.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот Dobromirski » Съб 12 сеп 2009 7:32


fox_vt написа:я да метна едно въпросче към колегата Добромирски та ролката на алтернатора ти е фрайлайф а на коляновия вал каква е с гума или не.Питам щото трябва да я сменам май на алтернатора съм с обикновенна ролка ама не ми се дават толкос пари за демпферна ролка та дали мога да сложа метална долу а горе да е фрайлайф?И дали оста на алтернатора ще пасне за тая учената ролка :wink:


За оста на генератора нямам никаква представа, трябва да се пробва. Имай на впредвид, че ролкощите са няколко модела с различни размери (така да се каже с "различно ET" mhihi ). Иначе на коляновият съм с обикновенна шайба. Гледам и на ситроените вече изхвърлиха демпферните шайби от коляновият вал и сложиха фрайлайф на алтернатора, така, че според мен модификацията е напълно възможна. :да:
Да не забравяме все пак обаче , че ремъка върти и компресора на климата, а как ще му се отрази това пулсиращо въртене при ниските обороти, също си нямам на идея. Като се има на предвид , че там предавателното отношение е горе-долу 1:1 , смятам няма да има проблем.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот fox_vt » Съб 12 сеп 2009 11:19


ахам аз нямам клима така че май тряя да огледам оста на алт. и ролките в магазина.Но шайбата на коляновия вал от каква кола става в смисъл те като габарити са еднакви сигурно само дето до няма гумения пръстен.Аз нея си мисля от Морген-магазинен да я търся mhihi .


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот Andonov » Нед 13 сеп 2009 9:27


Dobromirski написа:
fox_vt написа:я да метна едно въпросче към колегата Добромирски та ролката на алтернатора ти е фрайлайф а на коляновия вал каква е с гума или не.Питам щото трябва да я сменам май на алтернатора съм с обикновенна ролка ама не ми се дават толкос пари за демпферна ролка та дали мога да сложа метална долу а горе да е фрайлайф?И дали оста на алтернатора ще пасне за тая учената ролка :wink:


За оста на генератора нямам никаква представа, трябва да се пробва. Имай на впредвид, че ролкощите са няколко модела с различни размери (така да се каже с "различно ET" mhihi ).


Стават. Аз от скоро съм с такава.(пасат 13 със 120А алтернатор)
В каталога излизат два модела и за нашите - единият е фрайлафа. :wink:


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот fox_vt » Пон 14 сеп 2009 17:48


а я кажете който е с оригинална такава фрай лайф ролка долу на коляновия е с метална нали тва оригинално.А тази металната еднаква ли е по размери като демферната щото питах в една морга и ми казаха че май имало някви различия между демферната и металната като например по голямо изхвърляне навън ?Какво ще кажете по въпроса има ли разлики или не.
пп в магазина тая ролка излезе 0т 20 до 30 лв ама не съм сигурен дали е тя то наморгата тряя да е тогава не повече от 10лв.

пп такаа днес ходих ПАК до Ауто+ да видя колко струва със сигурност тая метална шайба и добрите хорица там ми казаха че независимо дали колата е с фрайлайфна ролка на генератоора или не всички коли имали демферна ролка долу :evil: .Та аз се помъчих да им обясня принципа на деиствие на демфера и на фрайлаифа обаче оня пичага напрао ме закопа с една теорийка а именно че фрай лайфа бил като се угаси двг и генератора да продължи да се върти и сам да спре :?: :?: :?: .Таа хайде моля ви се дайте да уточним има ли метална шайба или всички са със демфер долу.И ако има на мойто AHU каква трябва да я търся че на он даже не му излезе на етката такава шайба и ми вика ти си гледал сигурно на друга кола :beat_butt2 :beat_butt2 .И на моргата търсих ама там даже и демферна не можах да намера като мойта но пък иаше страшно много видове демфери.Нека колегите които са със фрайлайф оригинално да погледнат дали долу е демфер-гледах днес на едно А4 97 година че е с фрайлайф ама понеже двг то е надлъжно не можах да видя каква му е шайбата долу.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот fox_vt » Сря 16 сеп 2009 17:04


:arrow:


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък

Мнениеот mladeja » Сря 16 сеп 2009 17:34


И аз съм с AHU долу е демпфер горе е нормална ролка в смисъл без тресчотка.Дали е оргинал не зная но ме съмнява щото на алтернатора се мъдрят едни цифри написани с блажна боя все едно е взет от морга и монтиран на мойта машина.А и шайбата е удряна с чук личи си по най- външния ръб.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: petiop и 56 госта