
целта на темата е не да се хваля какъв е велик дъртия ми голф ,а да разбера какво се променя в тази кола и как да направя така,че да спира така и в сухо време...
...нямам ABS..
GTspecial написа:Koлега и аз съм с 1,8 ABS '93 и моята в дъждовно време спира по-добре, но само с летните гуми.Та затова предполагам е заради каучука....
zdravko555 написа:GTspecial написа:Koлега и аз съм с 1,8 ABS '93 и моята в дъждовно време спира по-добре, но само с летните гуми.Та затова предполагам е заради каучука....
VW си е VW, aма VW с ABS мотор е нещо повече от VW![]()
![]()
а сега сериозно по темата мисля че не е само до каучука,щото на теория е обратното, ами и до това че се мокрят и накладите и дисковете.
Гумата като е мокра има по-малко сцеплениеот евтините сава интенза и дават почти еднакво сцепление на мокро и сухо, с такива карам и да вярно е
Повече се замислям да е от хубави дискове и накладки, защото преди да правя ремонта на спирачките в дъжд беше много зле спирането.
GTspecial написа:..........................................................затова предполагам е заради каучука....
doaiena написа:Какво общо има каучука бе хора!!!!!
Аз мисля, че момчето казва за по-добро спиране което няма нищо общо с гумите!
GTspecial написа:doaiena написа:Какво общо има каучука бе хора!!!!!
Аз мисля, че момчето казва за по-добро спиране което няма нищо общо с гумите!
Ми то каучука със сцеплението и от там и по-добро спиране нищо общо си няма....явно колата му предпочита по-лашо време..
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 63 госта