

GTspecial написа:Извинете , че питам тук , но нормалнолно ли е алтернатора на G3-1,8 GT да е 60А...Мислех си че е поне 90А ,ама днес проверих и ..
bobcho написа:GTspecial написа:Извинете , че питам тук , но нормалнолно ли е алтернатора на G3-1,8 GT да е 60А...Мислех си че е поне 90А ,ама днес проверих и ..
Според инженерите от VW - да.Аз съм с Пасат 1.8 и моя алтернатор е 60А
L&R написа:Като запалиш провери напрежението на клемите B+ на алтернатора и акумулатора, ако е под 13,8V и да си вземеш нов акумулатор пак ще го съсипеш за нула време, което е и масова грешка.
13,8 - 14,4(5)V запомнете тези стойности
неодачник написа:от какво зависи напрежението да е 14волта? кое трябва да се прегледа?
bobcho написа:GTspecial написа:Извинете , че питам тук , но нормалнолно ли е алтернатора на G3-1,8 GT да е 60А...Мислех си че е поне 90А ,ама днес проверих и ..
Според инженерите от VW - да.Аз съм с Пасат 1.8 и моя алтернатор е 60А
kaiser666 написа:Колата ми е поло 1.3.Като включа фаровете и оборотите ми падат. Сутрин завърта трудно пали веднага,но сякаш стартера затяга.Акумулатора е читав,но явно не зарежда както трябва(реле регулатора е сменяван скоро) Мерих го преди месец зареждането и май беше от сорта на 13.8 и както аз си карам колата на къси растояния+фарчета и усилватели глупости ще скапя акумулатора беше паднал доста и утре ще меря.Как може да се разбере дали е релето освен да се смени?И от къде да купя "читав"?
с колко зарежда алтернатора при включени консуматори ? на колко години е акумулатора ? провери ли за отечка ?Adnan написа:Извинявам се че ползвам темата но при палене сега го замерих с мултицета акумулатора ми показва 10.01 V това означава ли, че ми е заминал акумулатора?
tdi fen написа:с колко зарежда алтернатора при включени консуматори ? на колко години е акумулатора ? провери ли за отечка ?
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Miki и 59 госта