


белег пасат 1.8 абс
белег пасат 1.8 абс
здравеите колеги,когато светна с стробоскоп белега на коляновия вал тои винаги се движи напред назад,бях чел че белега се движи само ако колата е в сервизен режим,при мене дори когато зануля с ваг ком грешките и я светна след около 100 км.белега пак играе това нормално ли е.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: белег пасат 1.8 абс
Делкото ти вакумно ли е колега? Ако е такова, вакума трябва да е изваден при центровка със стробоскоп.
Спомням си, че radotom беше дал добро описание как се преви центровка в тема от преди ок 2.5 години(не съм сигурен от кога точно, потърси я).
Спомням си, че radotom беше дал добро описание как се преви центровка в тема от преди ок 2.5 години(не съм сигурен от кога точно, потърси я).
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: белег пасат 1.8 абс
трябва ти VAG-COM иначе забрави да застане белега на едно място
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: белег пасат 1.8 абс
колега имам ваг ком,въпроса ми е какво да правя с него за белега,с какво може тои да ми помогне.
- vaikata_milen
- Мнения: 263
- Регистриран на: Нед 19 окт 2008 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
Re: белег пасат 1.8 абс
ваг кома ма изобщо с нищо няма да помогне,ти като си купува тоя стробоскоп пита ли как се работи с него,разбира се че белега трябва да се движи,нали е на маховика като запалиш колата той почва да се върти ти как мислиш да направиш центровка на загасена кола ли,сега слушай внимателно влизаш в аутодата и проверяваш точно колко градуса трябва да е центровката на твоята кола,палиш я да загрее нормално,светкаш с стробоскопа белега и нагласяш градусите на самият стробоскоп ако в аутодата пише 5 градуса стробоскопа на 5 градуса,и белега на кутията трябва когато светне стробоскопа да съвпадне с белега на маховика 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: белег пасат 1.8 абс
lambi написа:...бях чел че белега се движи само ако колата е в сервизен режим,...
Грешка, бате!

В нормален режим контролера се стреми да 'насоса' центровката на запалването спрямо текущите ти обороти и натоварване на двигателя.
Именно когато минеш в сервизен режим (Базисни настройки на VAG-а) би трябвало степ-мотора да спре да ти регулира оборотите и контролера да ти мърда делкото (по-точно- закъснението на искрата)

Значи- нагласи оборотите според зададените в А-дата-та (подпри с нещо жилото- аз го правя като подпъхна малко кюче), задай 'базисни настройки' и тогава гласи делкото

Ако караш с що-годе читав бензин - можеш да си позволиш и малко по-голямо предварение - примерно да не е на 6*, а на 8*. Ще ускорява малко по-добре колата

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: белег пасат 1.8 абс
vaikata_milen написа:ваг кома ма изобщо с нищо няма да помогне,ти като си купува тоя стробоскоп пита ли как се работи с него,разбира се че белега трябва да се движи,нали е на маховика като запалиш колата той почва да се върти ти как мислиш да направиш центровка на загасена кола ли,сега слушай внимателно влизаш в аутодата и проверяваш точно колко градуса трябва да е центровката на твоята кола,палиш я да загрее нормално,светкаш с стробоскопа белега и нагласяш градусите на самият стробоскоп ако в аутодата пише 5 градуса стробоскопа на 5 градуса,и белега на кутията трябва когато светне стробоскопа да съвпадне с белега на маховика
Има 300 вида стробоскопи...ако се мъчи с някой стар руски Луч успех да го завърти

Иначе докато работи колата на празен ход ако я вкараш в сервизен режим белега си седи на едно място при константни обороти освен ако :
-не е разбита сота на делкото - тогава се измества предварението в различна посока понеже датчика на ХОл не чете рпавилно (леко отклонение).
-не си щракнал сигналния кабел на стробоскопа близо до съсден кабел - чуствителни са а кабелите ни предимно са боклуци и прехвъря искри и от съсдени кабели.
Друга причина принципно няма ако всичко е наред.
Възможно е да бяга белега от кофти бобина,износена капачка или пробиващи кабели (да пропуска да подаде искрата към цилиндъра) и тем подобни.
Общо взето е това.
Re: белег пасат 1.8 абс
аз да обясня какво правя а вие да кажете каде ми е грешката,бях чел че когато направя едно мостче между l и - на диагностичните букси,това преди да дам контакт,колата влизала в сервизен режим и белега не трябвало да играе,та въпроса ми е дали имам някакъв проблем с колата или всичко е ок защото моя бяга постоянно.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: белег пасат 1.8 абс
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: белег пасат 1.8 абс
vaikata_milen написа:ваг кома ма изобщо с нищо няма да помогне,ти като си купува тоя стробоскоп пита ли как се работи с него,разбира се че белега трябва да се движи,нали е на маховика като запалиш колата той почва да се върти ти как мислиш да направиш центровка на загасена кола ли,сега слушай внимателно влизаш в аутодата и проверяваш точно колко градуса трябва да е центровката на твоята кола,палиш я да загрее нормално,светкаш с стробоскопа белега и нагласяш градусите на самият стробоскоп ако в аутодата пише 5 градуса стробоскопа на 5 градуса,и белега на кутията трябва когато светне стробоскопа да съвпадне с белега на маховика
Колега не се изказвай неподготвен






Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта