


Пасата ми пуши AVF-131 и притриса като е студен
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Сря 02 дек 2009 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Става ли турбото от Б6 на Б5.5
Ми колега не, дават го за компресията, а за степента на сгъстяване не си спомням много добре ама е около 15~15.4, но пак казвам че не си спомням много добре
- tdi fen
- Мнения: 4709
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Става ли турбото от Б6 на Б5.5
pepinokc какъв е по-точно е проблема на колата ? диагонстициран ли е ? една диагностика с ваг-ком на 99% ще покаже какъв е проблема ако е от турбината най-евтиния и удачен вариант е да се рециклира,другия вариянт да сложи чисто ново
Re: Става ли турбото от Б6 на Б5.5
Ето един полезен линк за използваните турбочарджъри във фолксваген,а и не само за тая марка:
http://www.turbomaster.info/eng/applications/passenger_cars_model.php?fabricante=VOLKSWAGEN&logo=volkswagen
http://www.turbomaster.info/eng/applications/passenger_cars/
Степен на сгъстяване е отношението на пълния обем на един цилиндър в бутален двигател към обема на горивната камера. Тоест степента на сгъстяване показва колко пъти се смалява обемът на цилиндъра през време на такта сгъстяване. Степента на сгъстяване е конструктивен параметър на всеки двигател, който е твърдо заложен още по време на проектирането на двигателя и не се изменя с времето, амортизацията, различни добавки и др. Степента на сгъстяване не може пряко да се измери. Тя се изчислява като отношение на обеми.
Компресията е максималното налягане, което може да се достигне в цилиндъра без да работи двигателя при честотата на въртене на стартера.Компресията се измерва директно с компресомер. Тъй като е налягане, тя пряко влияе на работата на двигателя, процесите на горене, детонации и др.
http://www.turbomaster.info/eng/applications/passenger_cars_model.php?fabricante=VOLKSWAGEN&logo=volkswagen
http://www.turbomaster.info/eng/applications/passenger_cars/
Степен на сгъстяване е отношението на пълния обем на един цилиндър в бутален двигател към обема на горивната камера. Тоест степента на сгъстяване показва колко пъти се смалява обемът на цилиндъра през време на такта сгъстяване. Степента на сгъстяване е конструктивен параметър на всеки двигател, който е твърдо заложен още по време на проектирането на двигателя и не се изменя с времето, амортизацията, различни добавки и др. Степента на сгъстяване не може пряко да се измери. Тя се изчислява като отношение на обеми.
Компресията е максималното налягане, което може да се достигне в цилиндъра без да работи двигателя при честотата на въртене на стартера.Компресията се измерва директно с компресомер. Тъй като е налягане, тя пряко влияе на работата на двигателя, процесите на горене, детонации и др.
- Psychopath
- Мнения: 62
- Регистриран на: Съб 29 ное 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Става ли турбото от Б6 на Б5.5
Степен на сгъстяване на пасата(и не само) е 19:1,а компресията между 25-31 бара.За много години на всички колеги!
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Става ли турбото от Б6 на Б5.5
Тоя майстор дето ти е казал че колата ти е с 18 компресията да отидеш и да му избухаш един в канчето
На дизелов двигател компресията трябва да е 30-35атм.

На дизелов двигател компресията трябва да е 30-35атм.
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Сря 02 дек 2009 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Става ли турбото от Б6 на Б5.5
Благодаря на колегата за линка, но не откривам на каква компресия трябва да е този двигател, въпреки че сам сигурен че трябва да е на 19bar налягане, защото го гледах по каталог как е! На колегата tdi fen, на ваг ком не показва грешки ни на engine нито на каквото друго и да е
, въобще не се сещам друго от какво да е, а турбото наистина трябва да има луфт самоче не чак да тропа 


- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Става ли турбото от Б6 на Б5.5
Точно този двигател, по спомен, като нов трябва да е около 30, за разлика от комън-рейла, който варира от 33 до 35. Т.е. компресия от 24 до 27-28 е напълно нормална за такъв двигател с по-голям пробег. Както по-горе колегите писаха, 19:1 е степента на сгъстяване. Компресия под 23 изобщо не е добре.
Re: Става ли турбото от Б6 на Б5.5
Турбо се прави като се счупи. До тогава само пълна газ
!
В крайна сметка тази кола има ли някакви проблеми или просто се опитвате да си създадете
?

В крайна сметка тази кола има ли някакви проблеми или просто се опитвате да си създадете

-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Сря 02 дек 2009 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Става ли турбото от Б6 на Б5.5
Абе на там отиват нещата
Самоче има проблем и трябва да го реша. Приятелчето с които я правя мога да твърдя че е в час с тия бангии понеже през последната половин година направи три такива мотора и мисля че мога да му се доверя, но нека има други (безплатни) мнения с които може да ми помогнат да открием нещо което не го виждаме 


- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Става ли турбото от Б6 на Б5.5
е добре де ,последно какъв е проблема?
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Сря 02 дек 2009 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Става ли турбото от Б6 на Б5.5
Проблема е такъв, че си взех пасата преди около месец и всичко си бе наред, нямаше никакви пушаци от зад, не ми губеше мощност абе беше си ок (забравих да спомена че бившият му собственик му е сменил всички консумативи, според него де), а сега от известно време започна да прави проблеми: да пуши непрекъстнато синкав пушек и двапъти по време на движение губи мощност, започна едно стържене като на ролка и аз реших да провера какво става. Оказа се че има две ролки за смяна, една обтяжна и лагера на силиконовата перка обаче радиятора на интерколера бе потънал в масло (абе то е нормално да има малко ама тои бе подгизнал) и така и така съм разглобил реших да провера турбото и компресията на двигателя. Оказа се, че турбината има доста голям аксиялен луфт и капки масло, а компресията на четрите цилиндъра е 18. Сега оставам с убеждението, че двигателя или турбото е заминало и онзи пич сигурно е сипал добавка, за да може да се отърве. А и нека да спомена, че и долях масло 5W40, защото с такова масло била колата (така ми каза бившият и собственик), а според мен е била с 10w40 въпреки че не се е пресекло маслото!
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Става ли турбото от Б6 на Б5.5
ако стърженето е от турбото ,само докато махнеш вакуумния марку4 на клапана и шума из4езне е ясно 4е турбото е сдало багажа 

-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Сря 02 дек 2009 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Става ли турбото от Б6 на Б5.5
Колега не стържеше турбото а лагера на силиконовата перка, то сега и на ръка да го завъртиш ще ти стане ясно че е тя
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Сря 02 дек 2009 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасата ми пуши AVF-131 и притриса като е студен
Да такова нещто и на мен ми казаха, самоче аз извадих лягера и сега трябва да намеря сащия и на преса ще го вкарам обратно 

- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Става ли турбото от Б6 на Б5.5
Ако поведението на автомобилът се е променило без да е правена смяна на маслото, тогава е малко вероятно да има слагана добавка. Естествено, има добавки, които губят качествата си и преди смяната.
П.П: Обединих двете теми, очевидно касаят един и същ проблем на един и същ автомобил.
П.П: Обединих двете теми, очевидно касаят един и същ проблем на един и същ автомобил.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 38 госта