След като запаля двигателя се форсира .

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Iveliks
Мнения: 37
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

След като запаля двигателя се форсира .

Мнениеот Iveliks » Пет 15 яну 2010 17:05


Карам пасат В5 110 коня 1,9 TDI 1997г.Сутринта като я запалих се изфорсира и като тръгнах нямаше мошност мисля си че турбината е изключила след това пак запалих и същият случай с форсирането .Какво стана и какво да правя кажете който е минал през това ако има такива Благодаря




Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Re: След като запаля двигателя се форсира .

Мнениеот ABSOLUT » Пет 15 яну 2010 17:44


ВАГ КОМ ти е играта :idea:


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: След като запаля двигателя се форсира .

Мнениеот Dorian » Пет 15 яну 2010 18:55


Температурен датчик :idea:


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: След като запаля двигателя се форсира .

Мнениеот gogovaseev » Пет 15 яну 2010 19:38


Dorian написа:Температурен датчик :idea:

:да: това е за форсирането.


Потребителски аватар
djdaka
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
Автомобил: VW Tiguan R-line
Двигател: CUV 150hp
Местоположение: Русе

Re: След като запаля двигателя се форсира .

Мнениеот djdaka » Пет 15 яну 2010 20:55


Преди седмица на един АФН имаше същия проблем , работеше в сервизен режим, а при стартиране на мотора се изфорсирваше сам.
На Ваг ком-а излезе грешка в клапан N109.
След малко прочитане из нета се разбра че помпата си иска чистене.
Поздрави.


Потребителски аватар
teoel
Дарителят
Мнения: 49
Регистриран на: Нед 14 юни 2009 23:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: След като запаля двигателя се форсира .

Мнениеот teoel » Пет 15 яну 2010 23:53


Мисля, че е турбината.
Дала е фира.


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: След като запаля двигателя се форсира .

Мнениеот Ludiq » Съб 16 яну 2010 2:23


teoel написа:Мисля, че е турбината.
Дала е фира.

Що така мислиш? :shock


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: След като запаля двигателя се форсира .

Мнениеот ifidik » Съб 16 яну 2010 20:26


Dorian написа:Температурен датчик :idea:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: След като запаля двигателя се форсира .

Мнениеот Andonov » Съб 16 яну 2010 20:49


ifidik написа:
Dorian написа:Температурен датчик :idea:


Трети За.


Потребителски аватар
SSS666
Мнения: 83
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: След като запаля двигателя се форсира .

Мнениеот SSS666 » Съб 16 яну 2010 22:22


при мен само зимата се форсира като запали и то за секунда само иначе си върви нормално и няма грешки . като е топъл мотора или лятото ефекта изчезва. явно наистина ще е т. датчик


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: След като запаля двигателя се форсира .

Мнениеот gogovaseev » Нед 17 яну 2010 1:16


SSS666 написа:при мен само зимата се форсира като запали и то за секунда само иначе си върви нормално и няма грешки . като е топъл мотора или лятото ефекта изчезва. явно наистина ще е т. датчик

100% е тои но това е само за форсирането не и за неварвежа и за сервизния режим както е на колегата.


Iveliks
Мнения: 37
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: След като запаля двигателя се форсира .

Мнениеот Iveliks » Пон 18 яну 2010 9:11


Много благодаря зя мнениятя утре съм записал час за сервиз


Потребителски аватар
Schwepsi
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
Автомобил: Golf 4 GTI
Двигател: ARL 2003
Местоположение: София

Re: След като запаля двигателя се форсира .

Мнениеот Schwepsi » Пон 18 яну 2010 13:29


При мен за старата ми кола (афн) го правеше това и проблема по ваг ком се оказа ел клапана за спиране и пускане на нафтата на помпата. Реално клапана по замерване си беше ок , но го даваше че има електрически проблем . Смених о се оправи.
П.С при мен беше изфорсирване + не вървеж. Влизаше в сервизен режим и ограничваше подаваното количество гориво.


Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: След като запаля двигателя се форсира .

Мнениеот EXPLOSIVE » Пон 18 яну 2010 14:01


Iveliks написа:Карам пасат В5 110 коня 1,9 TDI 1997г.Сутринта като я запалих се изфорсира .....

До колко оборота се изфорсирва и задържат ли се така оборотите, или е само за момент ? Защото и при мен се получава така сутрин като запаля - двигателят се изрязва до към 1200 - 1300 оборота и след това заспива на 900, но аз си го обяснявам с това, че пали само с 1 подгревна свещ. :) Проблемът с мощността го няма при мен.


Iveliks
Мнения: 37
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: След като запаля двигателя се форсира .

Мнениеот Iveliks » Вто 19 яну 2010 12:17


При мен форсирането е само за момент и стига около 2500 оборота и след това отива на 900 и не мърда но колата не върви и е на сервизен режим .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo и 47 госта