


tdi gti 150 psi проблем
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 29 юли 2008 22:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
tdi gti 150 psi проблем
Колата е голф 4 тди гти 150 коня.Проблемът е че от 1000 до 2000 ооборота започна бавно да набира след като мине 2100 оборота се истрелва изведнъщ.Също така като се кара извън градско изведнъж забива и стои на едни обороти .След това я гася в движение и после въртя ключа все едно пак паля и се оправя.Това го прави постоянно .От какво може да е този проблем.
- gero
- Мнения: 140
- Регистриран на: Вто 01 апр 2008 20:31
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател: AGN
- Местоположение: Нова Загора
Re: tdi gti 150 psi проблем
Що не идеш на диагностика, може да има записана грешка от тези проблеми.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 29 юли 2008 22:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: tdi gti 150 psi проблем
ходих и нищо не излиза
- tdi fen
- Мнения: 4709
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: tdi gti 150 psi проблем
станалия вече редовен проблем
забиването най-честите причинители-зацапана геометрия,спукани вакуми,неработещ клапан N75

- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: tdi gti 150 psi проблем
Ще ти пусна едни координати на лична, мини да видим какво й е на таратайката, а пък ако я оправим, ще черпиш по една бира 

-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 29 юли 2008 22:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: tdi gti 150 psi проблем
tdi fen написа:станалия вече редовен проблемзабиването най-честите причинители-зацапана геометрия,спукани вакуми,неработещ клапан N75
този клапан сменя ли се
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: tdi gti 150 psi проблем
Не бързай да сменяш нищо ! Първо пробвай да откачиш вакума от лостчето на турбото и виж дали лостчето заяжда. После проверяваш всички вакумчета и накрая идват смените. Ако си в Плевен и те мързи да правиш описаните манипулации, дрънни един телефон, ще ти сваля моят клапан за проба
.
ПП: И VAG-COM имам , ако ти нямаш

ПП: И VAG-COM имам , ако ти нямаш

-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 29 юли 2008 22:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: tdi gti 150 psi проблем
Dobromirski написа:Не бързай да сменяш нищо ! Първо пробвай да откачиш вакума от лостчето на турбото и виж дали лостчето заяжда. После проверяваш всички вакумчета и накрая идват смените. Ако си в Плевен и те мързи да правиш описаните манипулации, дрънни един телефон, ще ти сваля моят клапан за проба.
ПП: И VAG-COM имам , ако ти нямаш
ок ще ти се обадя
- murkata
- Мнения: 160
- Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: VW Golf IV 2001 1.9 TDI-ALH
Re: tdi gti 150 psi проблем
да не забравите да кажете какво сте направили. 

-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 29 юли 2008 22:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: tdi gti 150 psi проблем
след щателен преглед от голегата dobromirski се установи че геометрията на турбината е засякла и от там идва целият проблем.
- mircho82
- Мнения: 378
- Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 19:28
- Автомобил: Golf IV TDI GTI
- Двигател: ARL 2001
- Местоположение: Плевен
Re: tdi gti 150 psi проблем
Бравосс,ами сега накъде. Намерихте ли майстор? И с тази регистрация в Форума,колега ли си ни, или колежка с ARL. ?? По принцип с по сериозните проблеми ако немога да се справя тичам при Владо и Дарин в Плевен.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: tdi gti 150 psi проблем
mircho82 написа:,колега ли си ни, или колежка с ARL. ?

Клапан -ОК (сменян преди време, не е сив а жълт), мъркучета ОК, вакуум на турбото- ОК, файда -йок

Вчера валеше сняг, но му, казах да се гмурне в един канал и да разкачи вакуума от турбината и да пробва да я рамандахерца с малко по-груба сила, дано се отприщи и после гааззззз !
Между другото, колата е ремапната, че исканите стойности на дебитомера седяха на 850.
Понеже да свалиш турбина на ARL си е цяло приключение, се чудя друго. Какво ще стане ако се откачи управлението надюзите, да се извади маркуча от ЕГР-а и с един флакон с WD40 накой да пръска в смукателният , докато друг върти на стартер ?

Дали пък няма да стигне WD-то до топлият охлюв ? Невярвам да засмучи толкова , че да направи хидравличен удър, така , че според мен ще се получи. Някой дали се е сещал да го пробва това ?
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: tdi gti 150 psi проблем




- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: tdi gti 150 psi проблем

Другият вариант е да се развият свещите и да се ръси в един целиндър. Тъкмо стартера ще върти кат шантав

ПП: Трябва да се позапуши с пръстче покрай сламката, че да може да изкара и през клапана. Така поне няма опасност от хидравличен удър

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта