Палене при -17

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Палене при -17

Мнениеот mupk0 » Чет 28 яну 2010 14:47


Моята кола и тя пали от четвърт.Голф 2ка 1.6 карбуратор 2е2.Обаче миналата година в един студ не пали...кво му има що му има,опала замръзнал бензин.От тогава само такъв с добавки(или поне трябва да има по-малко вода).От тогава проблем няма.Така че внимавайте какво зареждате.5-6ст спасяват положението :)




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Палене при -17

Мнениеот Andonov » Чет 28 яну 2010 15:35


fox_vt написа:Явно проблема за тези срещи е в вискозитета на маслото поради което става много трудно да се върти разпределителния вал и прескачат зъби чупят се обтягащи ролки и т н.Но дали причината за това е поливането със вода щото тъй или иначе маслото не се стопля и в двата случая.


Въпросната кола, която срещна клапаните е опел зафира 1.9 120 коня. При нея клапаните не са с хидравлични повдигачи. :wink:
т.е. отпада варианта с маслото.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Палене при -17

Мнениеот fox_vt » Чет 28 яну 2010 18:29


Значи както си и мислех никога май няма да си купя по нова кола от старото и изпитано 1.9 тди.То ако толкова лесно се трошат тея нови коли :banghead: .


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Палене при -17

Мнениеот SACHO7803 » Чет 28 яну 2010 22:13


Andonov написа:
fox_vt написа:Явно проблема за тези срещи е в вискозитета на маслото поради което става много трудно да се върти разпределителния вал и прескачат зъби чупят се обтягащи ролки и т н.Но дали причината за това е поливането със вода щото тъй или иначе маслото не се стопля и в двата случая.


Въпросната кола, която срещна клапаните е опел зафира 1.9 120 коня. При нея клапаните не са с хидравлични повдигачи. :wink:
т.е. отпада варианта с маслото.

понеже от време на време карам служебна зафира--също 120кс на годинка и на 35 000км.та понеделник вечерта когато беше около -20гр ходих по работа-колата беше що годе загряла но точно като я паркирах се разтресе и разчука се едно че мотора се окоти :horror: направо ужааассс.изфорсирах я няколко пъти--чукаше и тракаше се едно бачка на 2цилиндъра а отзад се виеха пушаци и....оооо чудоооо изведнъж се оправи все едно нищо не е било.та искам да те питам андонов....като прочетох че си писал за зафира.....какво е било това чудо---после пак студове бяха ама такова нещо не се появи.незнам--мнооого интересно :screwy


Потребителски аватар
sinanmetin
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 14 апр 2007 22:08
Автомобил: Passat B6 2 tdi CR
Двигател: CBAB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Палене при -17

Мнениеот sinanmetin » Пет 29 яну 2010 0:06


rosen79 написа::shock Kaто се спука корпуса ще разбереш.Тея подгревни свещи за какво майканата са сложени там?


Не може да се спука и нашите бусове така ги палихме всичките а те са 6 на брой :) Не от опита но съм го чувал че не може от студено на топло да спука обратно съм съгласен :)


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Палене при -17

Мнениеот rosen79 » Пет 29 яну 2010 1:14


Я вземи едно шише топла вода и сутринта като са ти замръзнли джамовете лисни от горе им,и гледай какво ще стане.Рязката промяна на температурата от студено на топло води покване.Външния слой на матеряла зе затопля рязко,а вътрешния е все още студен.Вуншния се разширява,вътрешния не,и от там се получава спукването на матеряла.


Потребителски аватар
mitko3040
Мнения: 68
Регистриран на: Пон 11 авг 2008 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Палене при -17

Мнениеот mitko3040 » Пет 29 яну 2010 9:14


Преди седмица отиваме с приятели на Боровец, още небеше толкова студено. Пасата го бях напълнил с алпин, а един приятел с нов Туарег мисля че няма година беше заредил на лукойл. Хвана студа и температурата падна под -20. Пасата си палеше понякога и трудно, а на Туарега му замръзна нафтата. Търсихме му топъл гараж и го дърпахме до гаража. След 24 часа престой в гаража беше отпуснал и запали, макар че в гаража отчиташе -3. Допълнихме резервоара с Шел V power защото в околността няма OMV, и всеки ден припалвахме без проблем. Един приятел, който живее в Боровец през зимата ми сподели, че зарежда само на Лукойл, но слагал добавка против замръзване на Castrol. Нямал проблеми.


Потребителски аватар
trepa4a74
Мнения: 46
Регистриран на: Вто 08 дек 2009 17:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna
Контакти:

Re: Палене при -17

Мнениеот trepa4a74 » Пет 29 яну 2010 9:55


Без добавка не става.Аз има пасат Б5 тди и нямам никакъв проблем с паленето.Но от където и да сипя нафта слагам добавка,даже и в повечко :P


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Палене при -17

Мнениеот fox_vt » Пет 29 яну 2010 11:58


rosen79 написа:Я вземи едно шише топла вода и сутринта като са ти замръзнли джамовете лисни от горе им,и гледай какво ще стане.Рязката промяна на температурата от студено на топло води покване.Външния слой на матеряла зе затопля рязко,а вътрешния е все още студен.Вуншния се разширява,вътрешния не,и от там се получава спукването на матеряла.


По принцип е така но стъклото е къде къде по крехък материал,плюс това блока не може да се загрее толкос бързо.На работата на мотокарите зимата по рано източвахме водата и сутринта наливаме вряла никъф проблем :wink: .


boi4eto
Мнения: 1518
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чипровци

Re: Палене при -17

Мнениеот boi4eto » Пет 29 яну 2010 13:06


От прочетеното до тук реших,че при по ниски температури от -10 ще поливам горивния филтър и помпата с хладка вода и после с вряла за да улеснявам стартера и акумулатора преди подгряване и палене.Тези дни в годината са малко и мисля ,че няма да ми е в тежест.


Потребителски аватар
HeMaM_CTpaX
Мнения: 28
Регистриран на: Нед 04 май 2008 10:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Палене при -17

Мнениеот HeMaM_CTpaX » Пет 29 яну 2010 20:59


Уви тая година с гражданската ми дадоха 15лв за гориво с гражданската от бензиностанции Петрол. Повече и пари да ми дават няма да сипя от там. Стана -20 и замръзна, че и акумулатора си изхабих докато се сетя за кво иде реч. Вече само Alpin Diesel зимата и V-Power лятото :)


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Палене при -17

Мнениеот Ljubon » Пет 29 яну 2010 21:05


HeMaM_CTpaX написа:Уви тая година с гражданската ми дадоха 15лв за гориво с гражданската от бензиностанции Петрол. Повече и пари да ми дават няма да сипя от там. Стана -20 и замръзна, че и акумулатора си изхабих докато се сетя за кво иде реч. Вече само Alpin Diesel зимата и V-Power лятото :)

Нещо са те минали. На мен ми дадоха 20 лв., заредих на Петрол при КАТ и нямам грижи.


кико пап
Мнения: 111
Регистриран на: Пон 04 яну 2010 20:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: перник

Re: Палене при -17

Мнениеот кико пап » Съб 30 яну 2010 22:35


velinsl написа:
кико пап написа:....аз сипвам само спирачна течност в нафтата...


и в какво съотношение? 100 грама на 100 литра

hooligan_sk написа:Абе секви икономично/селски изцепки правят хората... В тва време се сипва само нафта с добавка за замръзване, ама пусто нали е 14ст по-скъпа...


Ако карах дизел бих предпочел да си сложа обикновенна нафта и да си сложа сам присадката, от колкото да давам 14ст. повече за литър. В България по-скъпото не означава по-хубаво, още с по-голяма сила важи това за горивата.
А и едва ли някой би се учудил да е 14ст. по-скъпо да има присадка - ВОДА.


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Re: Палене при -17

Мнениеот bomber » Нед 31 яну 2010 11:24


judasss написа:Няма нужда да правиш такива работи , ако моторя си е наред , ще запали от четвърт оборот ! :wink: Дори и на - 20 :lol:


:да:


Потребителски аватар
valio_style
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 21:38
Автомобил: E36 cabrio E30 Turbo
Двигател: Unknown
Местоположение: София

Re: Палене при -17

Мнениеот valio_style » Пон 01 фев 2010 0:36


bomber написа:
judasss написа:Няма нужда да правиш такива работи , ако моторя си е наред , ще запали от четвърт оборот ! :wink: Дори и на - 20 :lol:


:да:


:да:

Абсолютно съгласен съм, всяка сутрин си паля колата без проблем.. ..не използвам добавки



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 41 госта