



Палене при -17
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Палене при -17
Моята кола и тя пали от четвърт.Голф 2ка 1.6 карбуратор 2е2.Обаче миналата година в един студ не пали...кво му има що му има,опала замръзнал бензин.От тогава само такъв с добавки(или поне трябва да има по-малко вода).От тогава проблем няма.Така че внимавайте какво зареждате.5-6ст спасяват положението 

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Палене при -17
fox_vt написа:Явно проблема за тези срещи е в вискозитета на маслото поради което става много трудно да се върти разпределителния вал и прескачат зъби чупят се обтягащи ролки и т н.Но дали причината за това е поливането със вода щото тъй или иначе маслото не се стопля и в двата случая.
Въпросната кола, която срещна клапаните е опел зафира 1.9 120 коня. При нея клапаните не са с хидравлични повдигачи.

т.е. отпада варианта с маслото.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Палене при -17
Значи както си и мислех никога май няма да си купя по нова кола от старото и изпитано 1.9 тди.То ако толкова лесно се трошат тея нови коли
.

-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Палене при -17
Andonov написа:fox_vt написа:Явно проблема за тези срещи е в вискозитета на маслото поради което става много трудно да се върти разпределителния вал и прескачат зъби чупят се обтягащи ролки и т н.Но дали причината за това е поливането със вода щото тъй или иначе маслото не се стопля и в двата случая.
Въпросната кола, която срещна клапаните е опел зафира 1.9 120 коня. При нея клапаните не са с хидравлични повдигачи.![]()
т.е. отпада варианта с маслото.
понеже от време на време карам служебна зафира--също 120кс на годинка и на 35 000км.та понеделник вечерта когато беше около -20гр ходих по работа-колата беше що годе загряла но точно като я паркирах се разтресе и разчука се едно че мотора се окоти


- sinanmetin
- Мнения: 220
- Регистриран на: Съб 14 апр 2007 22:08
- Автомобил: Passat B6 2 tdi CR
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Палене при -17
rosen79 написа::shock Kaто се спука корпуса ще разбереш.Тея подгревни свещи за какво майканата са сложени там?
Не може да се спука и нашите бусове така ги палихме всичките а те са 6 на брой


- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Палене при -17
Я вземи едно шише топла вода и сутринта като са ти замръзнли джамовете лисни от горе им,и гледай какво ще стане.Рязката промяна на температурата от студено на топло води покване.Външния слой на матеряла зе затопля рязко,а вътрешния е все още студен.Вуншния се разширява,вътрешния не,и от там се получава спукването на матеряла.
- mitko3040
- Мнения: 68
- Регистриран на: Пон 11 авг 2008 14:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Палене при -17
Преди седмица отиваме с приятели на Боровец, още небеше толкова студено. Пасата го бях напълнил с алпин, а един приятел с нов Туарег мисля че няма година беше заредил на лукойл. Хвана студа и температурата падна под -20. Пасата си палеше понякога и трудно, а на Туарега му замръзна нафтата. Търсихме му топъл гараж и го дърпахме до гаража. След 24 часа престой в гаража беше отпуснал и запали, макар че в гаража отчиташе -3. Допълнихме резервоара с Шел V power защото в околността няма OMV, и всеки ден припалвахме без проблем. Един приятел, който живее в Боровец през зимата ми сподели, че зарежда само на Лукойл, но слагал добавка против замръзване на Castrol. Нямал проблеми.
- trepa4a74
- Мнения: 46
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 17:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
- Контакти:
Re: Палене при -17
Без добавка не става.Аз има пасат Б5 тди и нямам никакъв проблем с паленето.Но от където и да сипя нафта слагам добавка,даже и в повечко 

- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Палене при -17
rosen79 написа:Я вземи едно шише топла вода и сутринта като са ти замръзнли джамовете лисни от горе им,и гледай какво ще стане.Рязката промяна на температурата от студено на топло води покване.Външния слой на матеряла зе затопля рязко,а вътрешния е все още студен.Вуншния се разширява,вътрешния не,и от там се получава спукването на матеряла.
По принцип е така но стъклото е къде къде по крехък материал,плюс това блока не може да се загрее толкос бързо.На работата на мотокарите зимата по рано източвахме водата и сутринта наливаме вряла никъф проблем

-
- Мнения: 1518
- Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чипровци
Re: Палене при -17
От прочетеното до тук реших,че при по ниски температури от -10 ще поливам горивния филтър и помпата с хладка вода и после с вряла за да улеснявам стартера и акумулатора преди подгряване и палене.Тези дни в годината са малко и мисля ,че няма да ми е в тежест.
- HeMaM_CTpaX
- Мнения: 28
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 10:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Палене при -17
Уви тая година с гражданската ми дадоха 15лв за гориво с гражданската от бензиностанции Петрол. Повече и пари да ми дават няма да сипя от там. Стана -20 и замръзна, че и акумулатора си изхабих докато се сетя за кво иде реч. Вече само Alpin Diesel зимата и V-Power лятото 

- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Палене при -17
HeMaM_CTpaX написа:Уви тая година с гражданската ми дадоха 15лв за гориво с гражданската от бензиностанции Петрол. Повече и пари да ми дават няма да сипя от там. Стана -20 и замръзна, че и акумулатора си изхабих докато се сетя за кво иде реч. Вече само Alpin Diesel зимата и V-Power лятото
Нещо са те минали. На мен ми дадоха 20 лв., заредих на Петрол при КАТ и нямам грижи.
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пон 04 яну 2010 20:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: перник
Re: Палене при -17
velinsl написа:кико пап написа:....аз сипвам само спирачна течност в нафтата...
и в какво съотношение? 100 грама на 100 литраhooligan_sk написа:Абе секви икономично/селски изцепки правят хората... В тва време се сипва само нафта с добавка за замръзване, ама пусто нали е 14ст по-скъпа...
Ако карах дизел бих предпочел да си сложа обикновенна нафта и да си сложа сам присадката, от колкото да давам 14ст. повече за литър. В България по-скъпото не означава по-хубаво, още с по-голяма сила важи това за горивата.
А и едва ли някой би се учудил да е 14ст. по-скъпо да има присадка - ВОДА.
- bomber
- Мнения: 4315
- Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Софията
Re: Палене при -17
judasss написа:Няма нужда да правиш такива работи , ако моторя си е наред , ще запали от четвърт оборот !Дори и на - 20

- valio_style
- Мнения: 99
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 21:38
- Автомобил: E36 cabrio E30 Turbo
- Двигател: Unknown
- Местоположение: София
Re: Палене при -17
bomber написа:judasss написа:Няма нужда да правиш такива работи , ако моторя си е наред , ще запали от четвърт оборот !Дори и на - 20

Абсолютно съгласен съм, всяка сутрин си паля колата без проблем.. ..не използвам добавки
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта