Проблем с турбото на Голф 4

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Проблем с турбото на Голф 4

Мнениеот Sashko_Trg » Нед 14 фев 2010 17:48


Еми дайте някав линк. Едно мом4е даде някав ама то там пише за турбото, че горяло масло незнам ко ? Аз търсих ама ненамерих нищо по-моята тема.




Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с турбото на Голф 4

Мнениеот vaskog » Вто 16 фев 2010 19:41


колеги бях на доктор неска и ми каза че имало тъй наречения "уест гейт" клапан който бил за почистване заедно с турбото. Та искам да попитам някой може ли да ми каже какво точно прави тоя клапан?


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4710
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Проблем с турбото на Голф 4

Мнениеот tdi fen » Вто 16 фев 2010 20:35


турбината AHF не би трябвало да има усетгейт клапан защото е с променлива геометрия


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Проблем с турбото на Голф 4

Мнениеот Stivi » Вто 16 фев 2010 20:58


tdi fen написа:турбината AHF не би трябвало да има усетгейт клапан защото е с променлива геометрия


Може да е имал предвид актуатора макар че ми е интересно какво ще му изчисти на него :))


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с турбото на Голф 4

Мнениеот vaskog » Вто 16 фев 2010 21:15


Каза точно уест гейт клапана сигурен съм


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с турбото на Голф 4

Мнениеот Ludiq » Вто 16 фев 2010 21:52


vaskog написа:колеги бях на доктор неска и ми каза че имало тъй наречения "уест гейт" клапан който бил за почистване заедно с турбото. Та искам да попитам някой може ли да ми каже какво точно прави тоя клапан?

Стой далече от този доктор.....


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4710
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Проблем с турбото на Голф 4

Мнениеот tdi fen » Вто 16 фев 2010 22:00


vaskog написа:Каза точно уест гейт клапана сигурен съм
виж тук http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=5


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с турбото на Голф 4

Мнениеот vaskog » Вто 16 фев 2010 23:32


А възможно ли е да е от това вакуумно клапанче което управлява лопатките да е за почистване или да не работи, а всъщност това клапанче от какво се управлява? :banghead:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Проблем с турбото на Голф 4

Мнениеот Stivi » Вто 16 фев 2010 23:40


Работи с вакум от вакум помпата а той се управлява от клапан Н75 ! Ако няма вакум или клапана /актуатора/не го задържа /корозия или скъсана мембрана/ оставаш без турбо или с такова работещо на 20-30% ! Всеки по кадърен майстор който е виждал такъв двигател би трябвало да може да разбере дали има проблем с актуатора !


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с турбото на Голф 4

Мнениеот vaskog » Вто 16 фев 2010 23:57


Мерси stivi ! А още нещо забравих - дали може да и стане нещо ако я карам така?


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Проблем с турбото на Голф 4

Мнениеот nasko1978 » Сря 17 фев 2010 8:47


vaskog написа:Мерси stivi ! А още нещо забравих - дали може да и стане нещо ако я карам така?

Може да се наложи да си смениш актуатора закачен към ЧИСТО НОВОТО ТИ ТУРБО.Не си прави експерименти!?
viewtopic.php?f=24&t=139733&start=45


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Проблем с турбото на Голф 4

Мнениеот Stivi » Сря 17 фев 2010 21:28


nasko1978 написа:
vaskog написа:Мерси stivi ! А още нещо забравих - дали може да и стане нещо ако я карам така?

Може да се наложи да си смениш актуатора закачен към ЧИСТО НОВОТО ТИ ТУРБО.Не си прави експерименти!?
viewtopic.php?f=24&t=139733&start=45


Колегата има липса на налягане от турбото а не свръхналягане така че спокойно може да си кара така стига да има здрави нерви понеже да караш така вървяща кола си е много изнервящо :banghead:


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с турбото на Голф 4

Мнениеот vaskog » Пет 19 фев 2010 16:24


А да попитам нормално ли е като махна маркучлето (това долното дето отива към клапана на турбото)на Н75 клапана да се чува едно такова като свирене и дали тоя клапан който е на турбото дето управлява лопатките трябва да се движи лесно с ръка? :banghead:


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Проблем с турбото на Голф 4

Мнениеот nasko1978 » Пет 19 фев 2010 17:03


vaskog написа:А да попитам нормално ли е като махна маркучлето (това долното дето отива към клапана на турбото)на Н75 клапана да се чува едно такова като свирене и дали тоя клапан който е на турбото дето управлява лопатките трябва да се движи лесно с ръка? :banghead:


Колега и ти като повечето скорорегистрирани потребители искаш без да си мръднеш ръката да си оправиш колата.Няколоко пъти ти казаха колеги да почетеш малко повече,но ти май не искаш.В търсачката можеш да напишеш имената дори на Ифидик,Стиви,Андонов,Никс76 и много много други да им прочетеш мненията в дизел раздела и ще се ориентираш много.

А сега на въпросите ти:
1.Да като махнеш въпросното маркуче се чува съскане защото губиш вакуум.
2.Stivi имаше наскоро тема как и колко трудно се движи лостчето.Движи се с нормален натиск,защото вътре в клапана има пружина.Движи се трудно ,когато се запекъл от ръжда,блокирала пружина и геометрия на турбото.
Минал съм по твоя път и знам какво е да не ти върви колата и да се чудиш! :да:
viewtopic.php?f=24&t=183168


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с турбото на Голф 4

Мнениеот vaskog » Пет 19 фев 2010 17:13


Писах в търсачката и ми излизат различни работи но не и това което търся, може да не съм търсил правилно, а и от къде да ги знам тия имена които си ми изредил. Все пак мерси за отговора!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта