claas_86 написа:Колега мерси за информацията.

Glove написа:Сменяй го смело не се мъчи повече като имаш в предвид че са два типа, и двата са двукамерни, разликата е в гърлото на карбуратора и в тампона, ако се слага на EZ мотор за да не се сменя смукателния колектор се търси карбуратора с по малкото гърло ето този :
а ако си с PN мотор( карбуратора с компютъра) си търси другия с голямото гърло от Audi с мотор RU.
Ако има нещо питай.
kokowoz написа:Glove написа:Сменяй го смело не се мъчи повече като имаш в предвид че са два типа, и двата са двукамерни, разликата е в гърлото на карбуратора и в тампона, ако се слага на EZ мотор за да не се сменя смукателния колектор се търси карбуратора с по малкото гърло ето този :
а ако си с PN мотор( карбуратора с компютъра) си търси другия с голямото гърло от Audi с мотор RU.
Ако има нещо питай.
От какво точно Ауди с какъв двигател трябва да си търся такъв карб с малкото гърло (за EZ) ?
Glove написа:kokowoz написа:Glove написа:Сменяй го смело не се мъчи повече като имаш в предвид че са два типа, и двата са двукамерни, разликата е в гърлото на карбуратора и в тампона, ако се слага на EZ мотор за да не се сменя смукателния колектор се търси карбуратора с по малкото гърло ето този :
а ако си с PN мотор( карбуратора с компютъра) си търси другия с голямото гърло от Audi с мотор RU.
Ако има нещо питай.
От какво точно Ауди с какъв двигател трябва да си търся такъв карб с малкото гърло (за EZ) ?
Погледни снимката на предната страница и я запомни, дори и да отидеш в моргата и да му кажеш кой е двигателя, пак няма да го знае, така че....
_blade_ написа:понеже и аз съм от тези които страдат заради шибаната електроника на пиербург 2ее (еcotronic) искам да попитам колегите които вече са сменяли тоя боклук с кейхин 2 тампона му пасва ли към колекторните тръби или трябва да се правят приспособления защото някаде пишеше че пиербурга е с 3 болта а кеихина е с 4
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта