не мога да завъртя ключа
-
polo 97 1,4
- Мнения: 15
- Регистриран на: Съб 12 дек 2009 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
не мога да завъртя ключа
Здравейте колеги,
Имам следния проблем. Днес не успях да завъртя ключа, за да заплая полото . Завъртя си само до положение полуканткт и до там. Светнаха всички лампи както е нормално, но ключа не можеше да се завърти. След няколко опита успях да го завъртя и запли. Полото е 1,4 инжекция с газ. Ако сте имали подобен проблем моля помогнете!
Имам следния проблем. Днес не успях да завъртя ключа, за да заплая полото . Завъртя си само до положение полуканткт и до там. Светнаха всички лампи както е нормално, но ключа не можеше да се завърти. След няколко опита успях да го завъртя и запли. Полото е 1,4 инжекция с газ. Ако сте имали подобен проблем моля помогнете!
- Th3_Storm
- Мнения: 264
- Регистриран на: Пон 16 мар 2009 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас Варна
Re: не мога да завъртя ключа
Аз имах същия проблем колега само че не запалих.Мисля че имаш проблем с стартера поне на мен от там ми беше проблема.Успех 

- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: не мога да завъртя ключа
колегата сякаш неможе да завърти ключа повече , а не че не му върти стартера . според мен патронника ти се прецаква . прави го или го сменяй докато е време че да не стане така да не можеш да запалиш като си някъде кадето няма да откриеш ключар .
скоро имах същия проблем на служебния камион . патронника просто се прецака . извикахме ключар . имаше сваляне , ремонт на друго място и монтаж обратно . човека каза че просто му е дошло времето и че на италианските коли и камиони бързо им се скапват патронниците . става въпрос за ивеко , но както и да е
скоро имах същия проблем на служебния камион . патронника просто се прецака . извикахме ключар . имаше сваляне , ремонт на друго място и монтаж обратно . човека каза че просто му е дошло времето и че на италианските коли и камиони бързо им се скапват патронниците . става въпрос за ивеко , но както и да е
- Th3_Storm
- Мнения: 264
- Регистриран на: Пон 16 мар 2009 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас Варна
Re: не мога да завъртя ключа
Може колега аз просто казвам на мен какво ми се случи и предполагам не казвам че на 100% е от това и се пак


- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: не мога да завъртя ключа
Имах същият проблем на Форда!Положението ще стане по лошо след време.Ще палиш все по трудно.Аз съм стоял с часове докато го запаля.Накрая комшията го купи и му смени патронника и се оправи.
-
PiterPan
- Мнения: 27
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 15:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: не мога да завъртя ключа
Пробва ли да размърдаш волана
Като се заключи волана ключа трудно се завърта
Може заради това да е
Като се заключи волана ключа трудно се завърта
Може заради това да е

- Dizel_fen
- Мнения: 435
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF
Re: не мога да завъртя ключа
PiterPan написа:Пробва ли да размърдаш волана
Като се заключи волана ключа трудно се завърта
Може заради това да е

-
polo 97 1,4
- Мнения: 15
- Регистриран на: Съб 12 дек 2009 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: не мога да завъртя ключа
Не е заключен волана. Ходих при един майстор и ми каза че пробелема е в имобилайзера, но тъй като нямам кода ме изпрати в сервиз с компютри. Той я отвори до клемореда, но не посмя повече, че след това без кода изобщо нямаше да мога да я запал. Във втроник ще я карам, но ми се искаше да чуя и вашето мнение и знае ли някой колко ще ми излезе този ремонт след като ключа е с имобилайзер!
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: не мога да завъртя ключа
Значи момците които са писали горе не знаят за какво става на въпрос но аз ще ти кажа
по принцип когато колата е запалена ключа има защита да не завъртиш по погрещка пак на стартер от годините почва да се базика и някои път дори когато не е запалена колата не дава да завъртиш стартера аз си счупих кюча щото толкова ми беше акъла
оправия няма освен с нов който струва доста а за да запалиш просто връщаш ключа назад и пробваш дали ще завърти но не напъваи щото са баси скапаните ключове друг вариянт няма
по принцип когато колата е запалена ключа има защита да не завъртиш по погрещка пак на стартер от годините почва да се базика и някои път дори когато не е запалена колата не дава да завъртиш стартера аз си счупих кюча щото толкова ми беше акъла
оправия няма освен с нов който струва доста а за да запалиш просто връщаш ключа назад и пробваш дали ще завърти но не напъваи щото са баси скапаните ключове друг вариянт няма
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: не мога да завъртя ключа
Проблем имахме такъв имахме на два пасата!
Отначало не искаше да се завърти докрай ключа, в последствие въобще не искаше да пали. След разглодяване се оказа клеморед, който се сменя елементарно. Има и един лек пиниз за който в сервиза ще ти наговорят какво ли не за да ти вземат 50-80 лева. Пиниза е следния, не се сваля нито волана, нито патрона, сваля се само пластмасите около него, после се сменя КЛЕМОРЕДА , от него са всичките бъзикни! Клемореда за да се смени , на пръв поглед се вижда че трябва да се свали волана и патрона, и за да се сложи новия клеморед е нужно същото. Не се прави така, чупят се крачетата на стария и новия се връзва през средата със свинска опашка. Така ги правят във всеки сервиз!!!! Гаранция , на две коли работят вече втора година. Едната е пасат дизел 1.9 90 коня, другото е 1.6 101 коня....
Ако е същото на полото, няма какво да се чудите !
Отначало не искаше да се завърти докрай ключа, в последствие въобще не искаше да пали. След разглодяване се оказа клеморед, който се сменя елементарно. Има и един лек пиниз за който в сервиза ще ти наговорят какво ли не за да ти вземат 50-80 лева. Пиниза е следния, не се сваля нито волана, нито патрона, сваля се само пластмасите около него, после се сменя КЛЕМОРЕДА , от него са всичките бъзикни! Клемореда за да се смени , на пръв поглед се вижда че трябва да се свали волана и патрона, и за да се сложи новия клеморед е нужно същото. Не се прави така, чупят се крачетата на стария и новия се връзва през средата със свинска опашка. Така ги правят във всеки сервиз!!!! Гаранция , на две коли работят вече втора година. Едната е пасат дизел 1.9 90 коня, другото е 1.6 101 коня....
Ако е същото на полото, няма какво да се чудите !
-
polo 97 1,4
- Мнения: 15
- Регистриран на: Съб 12 дек 2009 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: не мога да завъртя ключа
Тъй като ключа ми е с имобилайзер предполга мче ремонта ще е по сложен или в всеки оборудван сервиз ще могат да рачетат този код?
- 4i4o-dido
- Мнения: 829
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: не мога да завъртя ключа
Аз оставам с убеждението че проблема ти е механичен/ако е патронника или контактната клема под него/ Ако е имобилайзара ще пали и ще гасне след секунда.
Аз сменях въпросната клема,защото трябваше да напъвам зверски ключа за да завърти стартера.
Иначе при мен се наложи сваляне на волана и измъкване на втулката на кормилния прът защото клемата/струва 8 лв./ е хваната с болт,който после не се слага за да не се демонтира всичко при нова подмяна.
А дали нямаш прблем със запалителната система?
Аз сменях въпросната клема,защото трябваше да напъвам зверски ключа за да завърти стартера.
Иначе при мен се наложи сваляне на волана и измъкване на втулката на кормилния прът защото клемата/струва 8 лв./ е хваната с болт,който после не се слага за да не се демонтира всичко при нова подмяна.
А дали нямаш прблем със запалителната система?
-
swsterew
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 06 мар 2008 10:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Каварна
Re: не мога да завъртя ключа
Колеги,доколкото знам,това е често случващ се проблем при полото.Проблемът е в клемореда.Той е евтин,но според майсторите трудно се сменя.Едно от решенишята-кабелите за стартера се прекъсват и се свързват с допълнителен бутон,изведен под волана.Даваш контакт и палиш с бутона.Цена на бутона-1лв.
- Ico_Polo
- Мнения: 106
- Регистриран на: Вто 20 окт 2009 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: не мога да завъртя ключа
swsterew написа:Колеги,доколкото знам,това е често случващ се проблем при полото.Проблемът е в клемореда.Той е евтин,но според майсторите трудно се сменя.Едно от решенишята-кабелите за стартера се прекъсват и се свързват с допълнителен бутон,изведен под волана.Даваш контакт и палиш с бутона.Цена на бутона-1лв.
Подкрепям изцяло
Голяма газарийка е да имаш голям червен бутон на таблото, и да палиш с него. (мечта от малък
)-
polo 97 1,4
- Мнения: 15
- Регистриран на: Съб 12 дек 2009 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: не мога да завъртя ключа
Днес бях на майстор. Оказа се клемерода. Смениха го сега ще видим дали всичко ще бъде ок. Благодаря на всички за помощта!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта