Иде зима, провери си алтернатора!

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Иде зима, провери си алтернатора!

Мнениеот milmar » Нед 07 фев 2010 20:23


HukuTyY написа:....пуснати фарове(ксенон) 13.85.С обороти над средните(2000) с пуснати фарове 13.95.Добре ли е ? :beer

Инсталацията и генераторът ти изглеждат добре , а акумулатора - ще кажеш как е след време :D .




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Иде зима, провери си алтернатора!

Мнениеот milmar » Пон 08 фев 2010 22:24


Харесах си един пост от tuning.bg :) , мой си е , така че няма проблем :) .

Става въпрос как да си тестваме акумулатора , ако не разполагаме с товарна вилка , активен товар или разни други профи установки и уреди . Нужен е само волтметър с точност поне 0,2 - 0,3 V , т.е. най-обикновен "жълт" уред .

milmar написа:......
тест1 : Колата е работила и акумулатора е зареден (необходимите напрежения ги има в "оная" тема) , гасиш двигателя и мериш - трябва да е 12,6-13 V със тенденция да пада до към 12,3 - 12,4 V - ako е така значи си ОК! .
тест2 : Продължаваш нататък : както ти е огасен мотора на колата включваш фарове , парно , погрев стъкла и каквото ти хрумне постоянен товар ( без чистачки , музики и тям подобни ) . Събират ти се около 20-40 A ток . Гледаш си волтметъра директно на клемите на акумулатора - трябва да задържи доста дълго време ( поне 10-15 мин ) напрежение 12V или малко под ... да речем до 11,6V минимум и то в края на теста ( 10-15 мин ) .
тест3 : (вилката) :) - гасиш фарове и всичко което е било включено . Блокираш възможността двигателя да запали ( ако е дизел дръпваш кабелчето на ел. магнитния клапан зад помпата , ако е бензин - откачаш захранването на бобината , ако е от най-модерните автомобили - намираш някакъв чалъм ) . Волтметъра си е на клемите на акумулатора и включваш вилката ( :D т.е. стартера ) . Така в студеното теста ще е супер , поне едни 100-на ампера ще дръпне . Ако на клемите на акумулатора имаш 10V си със здрав акумулатора , ако е дизел може до 9-9,5 V , но ако пада доста под 9V - забрави .
Но мерим със сонди "забити" в оловото на клемата , а не подпряни някак си по клемните скоби и да се друсат к'ат на коча .... рогата :lol: .


Потребителски аватар
vanko88
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 21 окт 2009 12:34
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEK 1.6
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Иде зима, провери си алтернатора!

Мнениеот vanko88 » Сря 10 фев 2010 16:02


И аз измерих следното 14,32V на запален двигател без консуматори и 14,21V с включени фарове :drunk


Потребителски аватар
ceci4
Мнения: 885
Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
Автомобил: VW Golf V TDI 16V
Двигател: BKD 2004
Местоположение: Плевен

Re: Иде зима, провери си алтернатора!

Мнениеот ceci4 » Сря 10 фев 2010 21:42


14.8 V :shock - притеснява ме. Имам и една грешка 01117, чудя се дали нещата са свързани
01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-00 - Implausible Signal

Edit: Направих усилието да сменя регулаторчето. Сега зареждането става с 14.1V без консуматори, 14.0V при включени фарове и парно и 13.9V, ако включа и подгрева на задното стъкло и огледалата. След смяната на регулатора и чистене на грешките, горепосочената не се е появявала повече.

Последна промяна от ceci4 на Сря 24 фев 2010 21:18, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
HukuTyY
Мнения: 600
Регистриран на: Пет 12 сеп 2008 13:40
Автомобил: Vw Passat B4
Двигател: ABF 16v
Местоположение: Каварна

Re: Иде зима, провери си алтернатора!

Мнениеот HukuTyY » Чет 11 фев 2010 16:38


Аз пък след като си смених ремъка за динамото и зачистих всички клеми ми показа 14.5 без товар.Добре ли е?И 13.8 с фарове :beer


Потребителски аватар
BOCOO
Мнения: 517
Регистриран на: Сря 11 фев 2009 9:23
Автомобил: golf3
Двигател: AEE 1996
Местоположение: svishtov

Re: Иде зима, провери си алтернатора!

Мнениеот BOCOO » Пон 29 мар 2010 18:03


здравейте някой може ли да ми каже как да замеря дали има утечка имам мултицет но как да го наглася незнам проблемът е че зареждам акомулатора цяла нощ сутринта я паля никакъв проблем след 2 часа я пробвам пак върти един оборот и лампите изгасват :shock дали си е заминал акомулатора сега като го измерих показваше 10.50V


Потребителски аватар
Rqhovo
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 13 апр 2009 18:06
Автомобил: Passat B3
Двигател: 1Y 1991
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Иде зима, провери си алтернатора!

Мнениеот Rqhovo » Пон 29 мар 2010 18:20


Нагласяш да мериш прав ток, откачаш минусовата клема и едната сонда на минуса на акумулатора друтата на маса към купето.Ако тока е до 50млА значи е в рамките ако е над 50 значи имаш http://carendar.com/wiki/index.php/Полезно_за_акумулаторите :beer


Потребителски аватар
BOCOO
Мнения: 517
Регистриран на: Сря 11 фев 2009 9:23
Автомобил: golf3
Двигател: AEE 1996
Местоположение: svishtov

Re: Иде зима, провери си алтернатора!

Мнениеот BOCOO » Пон 29 мар 2010 18:24


ако можеш снимай къде да показва стрелката на мултицета че си нямам на идея къде е прав ток


Потребителски аватар
Rqhovo
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 13 апр 2009 18:06
Автомобил: Passat B3
Двигател: 1Y 1991
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Иде зима, провери си алтернатора!

Мнениеот Rqhovo » Пон 29 мар 2010 18:59


Ето
Прикачени файлове
normalimg2378ec3cfcc425vg7.jpg
normalimg2378ec3cfcc425vg7.jpg (75.3 KиБ) Видяна 1777 пъти


theultimate
Мнения: 2140
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: Иде зима, провери си алтернатора!

Мнениеот theultimate » Пон 29 мар 2010 19:03


А колко приблизително е нормалната консумация в покой на пасат Б3 с оргиналното радио без аларма?

Последна промяна от theultimate на Пон 29 мар 2010 19:03, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
BOCOO
Мнения: 517
Регистриран на: Сря 11 фев 2009 9:23
Автомобил: golf3
Двигател: AEE 1996
Местоположение: svishtov

Re: Иде зима, провери си алтернатора!

Мнениеот BOCOO » Пон 29 мар 2010 19:03


на 200m ли да сочи стрелката


Потребителски аватар
Rqhovo
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 13 апр 2009 18:06
Автомобил: Passat B3
Двигател: 1Y 1991
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Иде зима, провери си алтернатора!

Мнениеот Rqhovo » Пон 29 мар 2010 19:09


Да


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Re: Иде зима, провери си алтернатора!

Мнениеот dandan » Пон 29 мар 2010 20:10


На 200 мА може да изгори предпазителя . Има кондензатори в радио или други системи и ако се остави няколко секунди без акумулатор се разреждат и после в момента на включването тока е доста голям. По-добре е да се мери на 10А обхват. Така или иначе ще покаже ако тока е над 20мА.


Потребителски аватар
BOCOO
Мнения: 517
Регистриран на: Сря 11 фев 2009 9:23
Автомобил: golf3
Двигател: AEE 1996
Местоположение: svishtov

Re: Иде зима, провери си алтернатора!

Мнениеот BOCOO » Пон 29 мар 2010 20:48


кой предпазител може да изгори


Потребителски аватар
Rqhovo
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 13 апр 2009 18:06
Автомобил: Passat B3
Двигател: 1Y 1991
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Иде зима, провери си алтернатора!

Мнениеот Rqhovo » Пон 29 мар 2010 20:52


Аз до сега все така съм мерил и никакув предпазител не е изгарял,а и не намирам логика.Как разреждането на кондензатор ще доведе до това.А пък и незнам кондензатор да се разрежда толково бързо.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта