HukuTyY написа:....пуснати фарове(ксенон) 13.85.С обороти над средните(2000) с пуснати фарове 13.95.Добре ли е ?
Инсталацията и генераторът ти изглеждат добре , а акумулатора - ще кажеш как е след време

HukuTyY написа:....пуснати фарове(ксенон) 13.85.С обороти над средните(2000) с пуснати фарове 13.95.Добре ли е ?
milmar написа:......
тест1 : Колата е работила и акумулатора е зареден (необходимите напрежения ги има в "оная" тема) , гасиш двигателя и мериш - трябва да е 12,6-13 V със тенденция да пада до към 12,3 - 12,4 V - ako е така значи си ОК! .
тест2 : Продължаваш нататък : както ти е огасен мотора на колата включваш фарове , парно , погрев стъкла и каквото ти хрумне постоянен товар ( без чистачки , музики и тям подобни ) . Събират ти се около 20-40 A ток . Гледаш си волтметъра директно на клемите на акумулатора - трябва да задържи доста дълго време ( поне 10-15 мин ) напрежение 12V или малко под ... да речем до 11,6V минимум и то в края на теста ( 10-15 мин ) .
тест3 : (вилката)- гасиш фарове и всичко което е било включено . Блокираш възможността двигателя да запали ( ако е дизел дръпваш кабелчето на ел. магнитния клапан зад помпата , ако е бензин - откачаш захранването на бобината , ако е от най-модерните автомобили - намираш някакъв чалъм ) . Волтметъра си е на клемите на акумулатора и включваш вилката (
т.е. стартера ) . Така в студеното теста ще е супер , поне едни 100-на ампера ще дръпне . Ако на клемите на акумулатора имаш 10V си със здрав акумулатора , ако е дизел може до 9-9,5 V , но ако пада доста под 9V - забрави .
Но мерим със сонди "забити" в оловото на клемата , а не подпряни някак си по клемните скоби и да се друсат к'ат на коча .... рогата.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта