Прословутата мех. инжекция...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
brmbrm
Мнения: 34
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Прословутата мех. инжекция...

Мнениеот brmbrm » Сря 31 мар 2010 16:00


Тъ... :D

Става на въпрос, че когато колата си е загряла 90гр. вода и 100г. масло. Колата върви нормално и в даден момент някъде близко до уникалните 3000об./мин. се получава едно като спъване на мотора. Колата спира да върви се една караш 900куб. мотор с 40к.с.. Същият момент докато колата върви и е на скорост просто хващаш контактният ключ връщаш го и пак даваш на контакт и всичко е ОК. Все едно компютъра дава грешка и я изчиства :D .

Последна промяна от brmbrm на Сря 31 мар 2010 16:06, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
brmbrm
Мнения: 34
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Прословутата мех. инжекция...

Мнениеот brmbrm » Сря 31 мар 2010 16:01


Забравих да спомена мотора е PL :D
Този проблем не е постоянен прави го от време на време ама ме дразни зверски. :)

някакви идеи.... :| :roll:


Потребителски аватар
Bobcho_82
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
Автомобил: Golf 2
Двигател: GU+
Местоположение: София

Re: Прословутата мех. инжекция...

Мнениеот Bobcho_82 » Сря 31 мар 2010 16:55


Колега ходи да ти замерят налагането на горивото и за всеки случай смени бензиновия филтър.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1968
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Прословутата мех. инжекция...

Мнениеот Stenly » Сря 31 мар 2010 17:05


нищо чудно компа на КЕ джетроника да дава грешно напрежение към регулатора и да ти умира колата...


Потребителски аватар
brmbrm
Мнения: 34
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Прословутата мех. инжекция...

Мнениеот brmbrm » Сря 31 мар 2010 17:11


Bobcho_82 написа:Колега ходи да ти замерят налагането на горивото и за всеки случай смени бензиновия филтър.


Налягането е мерено перфектно е, филтъра е сменяван. :(


Потребителски аватар
brmbrm
Мнения: 34
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Прословутата мех. инжекция...

Мнениеот brmbrm » Сря 31 мар 2010 17:20


Stenly написа:нищо чудно компа на КЕ джетроника да дава грешно напрежение към регулатора и да ти умира колата...



...което значи, че има оправия или да пускам обява "търся си комп"? :D


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Прословутата мех. инжекция...

Мнениеот rudoni » Сря 31 мар 2010 21:39


провери си състоянието на датчик Хол и всичко по високото напрежение-палец,капачка ,кабели и свещи!


Потребителски аватар
brmbrm
Мнения: 34
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Прословутата мех. инжекция...

Мнениеот brmbrm » Пет 02 апр 2010 14:18


rudoni написа:провери си състоянието на датчик Хол и всичко по високото напрежение-палец,капачка ,кабели и свещи!

Всичко е наред и там... :|


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Прословутата мех. инжекция...

Мнениеот rudoni » Пет 02 апр 2010 22:27


гарантирам ,че не всичко е ОК!


Потребителски аватар
brmbrm
Мнения: 34
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Прословутата мех. инжекция...

Мнениеот brmbrm » Пет 02 апр 2010 23:48


Нов Палец+Капандура BOSCH
Нови кабеларници BERU
Нови свещи NGK 3 полюсни по каталог
Хол-чо се чуства иделно пробван с друг работещ, абсолютно същотото няма разлика.
;) :roll:
Единственото което не се бях сетил датчика за температурата, като закупя нов ще пиша дали има ефект, а до тогава съм отворен към нови идеи все още. :(


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Прословутата мех. инжекция...

Мнениеот rudoni » Съб 03 апр 2010 20:30


а комутатор!почисти буксите към него или профилактично всички букси захранващи с електричество ЕБУ,комутатор ,бобина и датчик Хол.има някаква хлабава ел връзка.може и ККлюч, или клемите от таблото към които се свързват релетата захранващи помпата и ЕБУ. там търси!


Потребителски аватар
brmbrm
Мнения: 34
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Прословутата мех. инжекция...

Мнениеот brmbrm » Вто 06 апр 2010 8:51


Ще почистя всичко и ще пиша пак дали се е получило нещо.


Потребителски аватар
brmbrm
Мнения: 34
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Прословутата мех. инжекция...

Мнениеот brmbrm » Пон 12 апр 2010 9:25


Пак нищо още идеи... :roll:


Потребителски аватар
Пайо01
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 08 юли 2008 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Прословутата мех. инжекция...

Мнениеот Пайо01 » Вто 13 апр 2010 23:36


Регулатор на диференциалното налягане или на основното :!: Друго не се сещам.


denev
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 21 мар 2009 10:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Re: Прословутата мех. инжекция...

Мнениеот denev » Съб 17 апр 2010 10:41


Колега,от това което пишеш става дума за трупане на грешка в ЕКУ-то.Имах същия проблем но при Ауди 80 същата мех.инжекция.Повреден беше/по-точно прекъснат кабел/ детонационния датчик.Той следи,за наличие на детонации и ако до 3000об/мин не получи сигнал минава в авариен режим и ефекта е точно както е описан по-горе рязка загуба на мощност.Ако имаш възможност прочети грешките с блин кодовете там би трябвало да са 2141 и 2142.Успех!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта