Става на въпрос, че когато колата си е загряла 90гр. вода и 100г. масло. Колата върви нормално и в даден момент някъде близко до уникалните 3000об./мин. се получава едно като спъване на мотора. Колата спира да върви се една караш 900куб. мотор с 40к.с.. Същият момент докато колата върви и е на скорост просто хващаш контактният ключ връщаш го и пак даваш на контакт и всичко е ОК. Все едно компютъра дава грешка и я изчиства
Прословутата мех. инжекция...
Прословутата мех. инжекция...
Тъ... 
Става на въпрос, че когато колата си е загряла 90гр. вода и 100г. масло. Колата върви нормално и в даден момент някъде близко до уникалните 3000об./мин. се получава едно като спъване на мотора. Колата спира да върви се една караш 900куб. мотор с 40к.с.. Същият момент докато колата върви и е на скорост просто хващаш контактният ключ връщаш го и пак даваш на контакт и всичко е ОК. Все едно компютъра дава грешка и я изчиства
.
Става на въпрос, че когато колата си е загряла 90гр. вода и 100г. масло. Колата върви нормално и в даден момент някъде близко до уникалните 3000об./мин. се получава едно като спъване на мотора. Колата спира да върви се една караш 900куб. мотор с 40к.с.. Същият момент докато колата върви и е на скорост просто хващаш контактният ключ връщаш го и пак даваш на контакт и всичко е ОК. Все едно компютъра дава грешка и я изчиства
Последна промяна от brmbrm на Сря 31 мар 2010 16:06, променено общо 1 път.
Re: Прословутата мех. инжекция...
Забравих да спомена мотора е PL 
Този проблем не е постоянен прави го от време на време ама ме дразни зверски.
някакви идеи....

Този проблем не е постоянен прави го от време на време ама ме дразни зверски.
някакви идеи....
- Bobcho_82
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: GU+
- Местоположение: София
Re: Прословутата мех. инжекция...
Колега ходи да ти замерят налагането на горивото и за всеки случай смени бензиновия филтър.
- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Прословутата мех. инжекция...
нищо чудно компа на КЕ джетроника да дава грешно напрежение към регулатора и да ти умира колата...
Re: Прословутата мех. инжекция...
Bobcho_82 написа:Колега ходи да ти замерят налагането на горивото и за всеки случай смени бензиновия филтър.
Налягането е мерено перфектно е, филтъра е сменяван.
Re: Прословутата мех. инжекция...
Stenly написа:нищо чудно компа на КЕ джетроника да дава грешно напрежение към регулатора и да ти умира колата...
...което значи, че има оправия или да пускам обява "търся си комп"?
Re: Прословутата мех. инжекция...
провери си състоянието на датчик Хол и всичко по високото напрежение-палец,капачка ,кабели и свещи!
Re: Прословутата мех. инжекция...
rudoni написа:провери си състоянието на датчик Хол и всичко по високото напрежение-палец,капачка ,кабели и свещи!
Всичко е наред и там...
Re: Прословутата мех. инжекция...
Нов Палец+Капандура BOSCH
Нови кабеларници BERU
Нови свещи NGK 3 полюсни по каталог
Хол-чо се чуства иделно пробван с друг работещ, абсолютно същотото няма разлика.
Единственото което не се бях сетил датчика за температурата, като закупя нов ще пиша дали има ефект, а до тогава съм отворен към нови идеи все още.
Нови кабеларници BERU
Нови свещи NGK 3 полюсни по каталог
Хол-чо се чуства иделно пробван с друг работещ, абсолютно същотото няма разлика.
Единственото което не се бях сетил датчика за температурата, като закупя нов ще пиша дали има ефект, а до тогава съм отворен към нови идеи все още.
Re: Прословутата мех. инжекция...
а комутатор!почисти буксите към него или профилактично всички букси захранващи с електричество ЕБУ,комутатор ,бобина и датчик Хол.има някаква хлабава ел връзка.може и ККлюч, или клемите от таблото към които се свързват релетата захранващи помпата и ЕБУ. там търси!
- Пайо01
- Мнения: 156
- Регистриран на: Вто 08 юли 2008 17:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Прословутата мех. инжекция...
Регулатор на диференциалното налягане или на основното
Друго не се сещам.
Re: Прословутата мех. инжекция...
Колега,от това което пишеш става дума за трупане на грешка в ЕКУ-то.Имах същия проблем но при Ауди 80 същата мех.инжекция.Повреден беше/по-точно прекъснат кабел/ детонационния датчик.Той следи,за наличие на детонации и ако до 3000об/мин не получи сигнал минава в авариен режим и ефекта е точно както е описан по-горе рязка загуба на мощност.Ако имаш възможност прочети грешките с блин кодовете там би трябвало да са 2141 и 2142.Успех!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 71 госта