Какво е това жило към ГНП?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
golfredo
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 12 мар 2010 12:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София-Младост

Какво е това жило към ГНП?

Мнениеот golfredo » Вто 06 апр 2010 22:33


Здравейте. Става въпрос за Голф 2, 1,6D, 1985г. Колата отскоро е при мен и забелязах нещо което не ми е съвсем ясно като фунция. Прилича на жило за смукач(обогатител на сместа), намира се вляво от волана. А отпред в двигателя стига до ГНП-то от задната страна. Прилагам снимки на които е означено със стрелка.
DSCI3894_02.jpg

DSCI3897_02.jpg


Някой ще сподели ли какво е това?




gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Какво е това жило към ГНП?

Мнениеот gogovaseev » Сря 07 апр 2010 6:45


ми колега ти сам си си отговорил.това е обогатитела използва се при парво палене сутрин или като е студено за да запали по лесно колицата.примерно лятото не се използва ако си пали добре,но вси4ко си зависи от хавтомобила.


golfredo
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 12 мар 2010 12:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София-Младост

Re: Какво е това жило към ГНП?

Мнениеот golfredo » Сря 07 апр 2010 8:01


Благодаря за отговора :да: . Наистина не знаех че и при дизелите има ръчен обогатител на сместа. Може би защото колицата е доста възрастна.


milenski_77
Мнения: 587
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: Какво е това жило към ГНП?

Мнениеот milenski_77 » Сря 07 апр 2010 8:27


Колега това се казва авансатор, а не обогатител.
За сведение при Голф 3 ТД също има такова нещо.
Идеята на туй чудо е при първо палене или при палене на студен двигател да увеличи предварението с 5 градуса и да вдигне оборотите с около 150(демек около 1050).
Препоръчвам ти да го дърпаш при всяко палене на студено, та дори и при загрял мотор защото пали много по-лесно.
И при другите предкамерни дизели има такова нещо, но на повечето са автоматични и затова собствениците дори и не подозират че има.


golfredo
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 12 мар 2010 12:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София-Младост

Re: Какво е това жило към ГНП?

Мнениеот golfredo » Сря 07 апр 2010 8:36


А докрай ли трябва да се дърпа този авансатор или в някакви граници? Дали има опасност от "задавяне" на двигателя .... ?


milenski_77
Мнения: 587
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: Какво е това жило към ГНП?

Мнениеот milenski_77 » Сря 07 апр 2010 9:20


golfredo написа:А докрай ли трябва да се дърпа този авансатор или в някакви граници? Дали има опасност от "задавяне" на двигателя .... ?

Дърпаш докрай(това не е смукач на бензинов автомобил).
За задавяне не се безпокой, това няма как да стане при дизела.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Какво е това жило към ГНП?

Мнениеот milmar » Сря 07 апр 2010 10:15


milenski_77 написа:
golfredo написа:А докрай ли трябва да се дърпа този авансатор или в някакви граници? Дали има опасност от "задавяне" на двигателя .... ?

Дърпаш докрай(това не е смукач на бензинов автомобил).
За задавяне не се безпокой, това няма как да стане при дизела.


Да , точно така е , само си мисля че намалява предварението при палене :idea: .

При добре центрована помпа , и при здраво жило :) , трябва много явно и отчеливо да се забелязва действието му .

При по-новите дизели е автоматично .


Потребителски аватар
joro^
Мнения: 327
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоeвград

Re: Какво е това жило към ГНП?

Мнениеот joro^ » Сря 07 апр 2010 19:09


milmar написа:
milenski_77 написа:
golfredo написа:А докрай ли трябва да се дърпа този авансатор или в някакви граници? Дали има опасност от "задавяне" на двигателя .... ?

Дърпаш докрай(това не е смукач на бензинов автомобил).
За задавяне не се безпокой, това няма как да стане при дизела.


Да , точно така е , само си мисля че намалява предварението при палене :idea: .

При добре центрована помпа , и при здраво жило :) , трябва много явно и отчеливо да се забелязва действието му .

При по-новите дизели е автоматично .

Колега ще извиняваш но пак ще те поправя не го намалява увеличава предварението :idea:


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Какво е това жило към ГНП?

Мнениеот emo-gar » Сря 07 апр 2010 19:32


А и да го забравиш, няма да прецакаш нищо,дори няма да харчи повече...само малко няма да върви при по-високи обороти,абе ползвай го, не е нужно да тръскаш мотора сутрин


golfredo
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 12 мар 2010 12:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София-Младост

Re: Какво е това жило към ГНП?

Мнениеот golfredo » Чет 08 апр 2010 7:54


Та значи, тази сутрин пробвах палене с дръпнат авансатор. Като че ли имаше разлика - запали по-лесно от друг път. Но не усетих да държи по-високи обороти(оборотомер няма). Но и така ми харесва :D
Благодаря ви за мненията.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Какво е това жило към ГНП?

Мнениеот milmar » Чет 08 апр 2010 10:42


joro^ написа:....
Колега ще извиняваш ...увеличава предварението :idea:


Прав си колега , извинен :D си , аз съм в грешка :beer .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта